Evo šta se dešava:
1. Primetan je gubitak rashladne tečnosti. Što je boca punija sve se više troši, kako se prazni tako se smanjuje gubitak.
2. Temperatura motora se kreće oko 90 stepeni po skali u kabini, ventilator se uključuje na oko 100 stepeni.
3. Creva su blago naduta, na svim spojevima se vide crveni tragovi antifriza (G-12). Kada se odvrne čep boce šuje se izjednačavanje pritiska.
4. Nema mešanja ulja i vode.
Od intervencija: zamenjen je čep boce, a pre izvesnog vremena se i termostat raspao (po drugi put za godinu dan) i stavljen je nov.
Da li da:
1. Promenim senzor temperature rashladne tečnosti.
2. Promenim termoprekidač za ventilator (ako se on kasno uključuje pa se nabija pritisak jer je temp. oko 100 stepeni).
3. Predihtujem glavu motora?
1. Primetan je gubitak rashladne tečnosti. Što je boca punija sve se više troši, kako se prazni tako se smanjuje gubitak.
2. Temperatura motora se kreće oko 90 stepeni po skali u kabini, ventilator se uključuje na oko 100 stepeni.
3. Creva su blago naduta, na svim spojevima se vide crveni tragovi antifriza (G-12). Kada se odvrne čep boce šuje se izjednačavanje pritiska.
4. Nema mešanja ulja i vode.
Od intervencija: zamenjen je čep boce, a pre izvesnog vremena se i termostat raspao (po drugi put za godinu dan) i stavljen je nov.
Da li da:
1. Promenim senzor temperature rashladne tečnosti.
2. Promenim termoprekidač za ventilator (ako se on kasno uključuje pa se nabija pritisak jer je temp. oko 100 stepeni).
3. Predihtujem glavu motora?
Comment