Napunis rashladni sistem dok ne pocne preljevati i pustis da motor malo radi dok se ne odzraci. Zatim skines klinasti (ili rebrasti) remen sa vodene pumpe, upalis motor i osmatras na rezervaru antifriza dali ce se pojavljivati mjehurici.
Vazno je znati razluciti mjehurice na pocetku procesa uzrocene odzracivanjem sistema od onih koje stvara kompresija cilindra. Ako je brtva otisla, vidjet ces kontinuiranu pojavu sitnih mjehurica. Nakon izvjesnog vremena moze i prestati kad se materijal dovoljno zagrije i prosiri.
Pocni s cijelom procedurom dok je motor hladan i pazi da ga ne pregrijes.
Rjesenje za osvjezenje. Bez CO mjeraca i manometra.
Zavisi koga pitas.
Vazno je znati razluciti mjehurice na pocetku procesa uzrocene odzracivanjem sistema od onih koje stvara kompresija cilindra. Ako je brtva otisla, vidjet ces kontinuiranu pojavu sitnih mjehurica. Nakon izvjesnog vremena moze i prestati kad se materijal dovoljno zagrije i prosiri.
Pocni s cijelom procedurom dok je motor hladan i pazi da ga ne pregrijes.
Rjesenje za osvjezenje. Bez CO mjeraca i manometra.
Da li je obavezna obrada glave?
Comment