Skoda Felicia - problem sa rashladnim sistemom?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Valent Vudriga
    CBC Senator XXL
    • 02.04.2005
    • 2778
    • USA

    #16
    Napunis rashladni sistem dok ne pocne preljevati i pustis da motor malo radi dok se ne odzraci. Zatim skines klinasti (ili rebrasti) remen sa vodene pumpe, upalis motor i osmatras na rezervaru antifriza dali ce se pojavljivati mjehurici.
    Vazno je znati razluciti mjehurice na pocetku procesa uzrocene odzracivanjem sistema od onih koje stvara kompresija cilindra. Ako je brtva otisla, vidjet ces kontinuiranu pojavu sitnih mjehurica. Nakon izvjesnog vremena moze i prestati kad se materijal dovoljno zagrije i prosiri.

    Pocni s cijelom procedurom dok je motor hladan i pazi da ga ne pregrijes.

    Rjesenje za osvjezenje. Bez CO mjeraca i manometra.
    Da li je obavezna obrada glave?
    Zavisi koga pitas.

    Comment

    • Heinz
      CBC Senator XXL
      • 30.09.2004
      • 1027
      • Beograd, Voždovac
      • Avensis 2.0 D4D

      #17
      Originally posted by Valent Vudriga
      Vazno je znati razluciti mjehurice na pocetku procesa uzrocene odzracivanjem sistema od onih koje stvara kompresija cilindra.
      Mene buni konstrukcija na Škodi, jer postoji crevo koje sa kućišta termostata vraća stalno tečnost u bocu, i kad god skinem zatvarač boce to crevo "pljucka" u bocu i kvasi oko čepa. Probaću da slikam ovih dana, pogotovo spojeve svih creva.
      Toyota Avensis 2.0 D-4D (2007)

      Comment

      • Valent Vudriga
        CBC Senator XXL
        • 02.04.2005
        • 2778
        • USA

        #18
        Svrha onesposobljavanja pumpe je da se zaustavi "pljuckanje". Protok
        antifriza kroz sistem prestane i puno je lakse uociti mjehurice.
        Sto vise, mozes i gasirati motor a da ne uzrocis vodoskok na radijatoru ili expanzionoj boci.

        Comment

        • Heinz
          CBC Senator XXL
          • 30.09.2004
          • 1027
          • Beograd, Voždovac
          • Avensis 2.0 D4D

          #19
          Jasno mi je za pumpu, videću u subotu da li je to meni izvodljivo u kućnoj režiji, ili ću morati u neki servis.
          Toyota Avensis 2.0 D-4D (2007)

          Comment

          • Blackeyed
            CBC Senator XXL
            • 06.07.2005
            • 402
            • Novi Sad

            #20
            Originally posted by Heinz
            Ja bih rekao da je u pitanju klinasti. Za razvod ventila se koristi lanac i lančanik. Ali pogledaću sutra, nisam expert za Škodu.

            Za one koji imaju Škode: koliko može da košta da se predihtuje glava? Da li je obavezna obrada glave?
            Mene je izaslo ~4500 din.= ruke+delovi+ravnanje glave.

            Ravnanje glave je obavezno i ono je 10E (bar u NS-u). Problem je ako treba da se vrsi i nivelacija, to dodatno poskupljuje stvar. To kod mene nije trebalo da se radi.
            "You are reading this for the wrong reason..."

            ENDYMION, Dan Simmons

            Comment

            • Valent Vudriga
              CBC Senator XXL
              • 02.04.2005
              • 2778
              • USA

              #21
              Sto je nivelacija?

              Comment

              • zec
                CBC Senator XXL
                • 05.01.2005
                • 450
                • bgd

                #22
                Onaj CO merac nije bas 100% pouzdan i nikako ne treba biti jedini uredjaj za dijagnostiku! Ako postoji prolaz iz cilindra ka sistemu za hladjenje videces dosta mehurica i neces se zbuniti.
                Mene brine zasto se raspao termostat? Pritisak? Antifriz curi na mestima gde se creva spajaju....
                Jeftinije je da odes uservis i da daju dijagnozu nego da nabadas jeste nije ovo ono...
                Nivelacija je dovodjenje neke povrsine na zeljenu dimenziju (odnosno visinu, dubinu) u odnosu na neku tacku.
                "If everything seems under control, you're just not going fast enough."

                Comment

                • Heinz
                  CBC Senator XXL
                  • 30.09.2004
                  • 1027
                  • Beograd, Voždovac
                  • Avensis 2.0 D4D

                  #23
                  Originally posted by zec
                  Mene brine zasto se raspao termostat? Pritisak? Antifriz curi na mestima gde se creva spajaju....
                  Upravo tako.

                  Originally posted by zec
                  Jeftinije je da odes uservis i da daju dijagnozu nego da nabadas jeste nije ovo ono...
                  Pa i jesam bio u 2 servisa. Svi kažu idi vozi. A mene to nervira. Neću da čekam leto i da ostanem ko zna gde jer će nešto da krene po zlu. Sutra idem još kod jednog lika, definitivno bih menjao dihtung glave.
                  Toyota Avensis 2.0 D-4D (2007)

                  Comment

                  • Valent Vudriga
                    CBC Senator XXL
                    • 02.04.2005
                    • 2778
                    • USA

                    #24
                    Poznat mi je termin nivelacija, no Heinz govori o obradi glave pa zatim o nivelaciji. Ravnati se mogu samo blok i glava.

                    Comment

                    • Heinz
                      CBC Senator XXL
                      • 30.09.2004
                      • 1027
                      • Beograd, Voždovac
                      • Avensis 2.0 D4D

                      #25
                      For the record: nisam ja nigde spomenuo nivelaciju

                      I pitanje za Valenta: kolika je greška ako se prilikom zamene dihtunga ne obradi glava? Inače, motor ne troši ulje, ima samo ovaj problem.
                      Toyota Avensis 2.0 D-4D (2007)

                      Comment

                      • Valent Vudriga
                        CBC Senator XXL
                        • 02.04.2005
                        • 2778
                        • USA

                        #26
                        Pardon, bijase to netko drugi.
                        I pitanje za Valenta: kolika je greška ako se prilikom zamene dihtunga ne obradi glava?
                        Zavisi koga pitas. Evo pa odluci sam.
                        http://www.cannonballforums.se/viewtopi ... ave&t=6633

                        Comment

                        • Heinz
                          CBC Senator XXL
                          • 30.09.2004
                          • 1027
                          • Beograd, Voždovac
                          • Avensis 2.0 D4D

                          #27
                          Nađoh jedan stari Boostov savet: Izmeri vrednosti CO u ekspanzionom sudu.

                          Još mi samo to preostaje, pre skidanja glave.
                          Toyota Avensis 2.0 D-4D (2007)

                          Comment

                          • Heinz
                            CBC Senator XXL
                            • 30.09.2004
                            • 1027
                            • Beograd, Voždovac
                            • Avensis 2.0 D4D

                            #28
                            Ubediše me danas da sam istripovao, dotegli neke šelne, optužili čep od posude, pipkali creva, gledali mehuriće kojih nema, belog dima isto nema, i kao teraj dalje.

                            Pratim situaciju i dalje, možda sam se i ja previše uspaničio.
                            Toyota Avensis 2.0 D-4D (2007)

                            Comment

                            • Valent Vudriga
                              CBC Senator XXL
                              • 02.04.2005
                              • 2778
                              • USA

                              #29

                              Comment

                              Working...
                              X