Tuning Lade

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Alekre
    CBC Senator XXL
    • 12.09.2005
    • 780
    • Smederevo

    Tuning Lade

    Cuo sam da motor od Argente i Fiata 124 pase shraf na sraf u 2102???
    To vazi i za ostale modele ( Niva, Riva, 2104, 2103, 2106, 2101)
    Ima li neko iskustva sa ovim poslicem???
    Sloboda i divljina, nesputanost i zivot van formalnih drustvenih okvira.
  • Uros Piperski
    CBC Senator XXL
    • 31.01.2005
    • 2978
    • Beograd

    #2
    Vazi i za ostale.

    Ne samo od Argente i 124 nego i od 132, Crome, Tipa, Lancie Theme, Delte, Dedre, Prisme... da skratim, svi Fiatovi DOHC motori od 1.6, 1.8 i 2.0 litra, bilo da su turbo ili atmosferski.


    RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

    Comment

    • nikolans78
      CBC Senator
      • 16.03.2006
      • 277
      • Vankuver, Kanada

      #3
      bez obzira da li su uzduzni ili poprecni?

      Comment

      • Alekre
        CBC Senator XXL
        • 12.09.2005
        • 780
        • Smederevo

        #4
        @Piperski

        Kako sa transmisijom??? Menjac ide u kompletu ali me interesuje diferencijal.
        Sloboda i divljina, nesputanost i zivot van formalnih drustvenih okvira.

        Comment

        • Uros Piperski
          CBC Senator XXL
          • 31.01.2005
          • 2978
          • Beograd

          #5
          Bez obzira da li su uzduzni ili poprecni, isti je spoj sa menjacem.
          Menja se samo motor i stavlja se na postojeci menjac.
          Problem moze da nastane sa anlaserom jer se kaci na menjac a predvidjen je za ladin zupcanik. Ili koristiti i menjac/anlaser sa Fiata (npr 124, 132) ili na drugi nacin napraviti kombinaciju koja funkcionise.


          RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

          Comment

          • nenad011
            CBC Veteran
            • 01.04.2006
            • 198
            • Novi Beograd

            #6
            To svakako nije losa kombinacija, samo pazljivo sa menjacem jer je Ladin menjac bolji pa ga je greota menjati.

            Comment

            • borcham
              CBC Član
              • 23.03.2006
              • 40
              • Nis

              #7
              Ovo su motori ugradjivani u manju seriju Lade 110. Verovatno mogu da se i naknadno ugrade.

              Comment

              • borcham
                CBC Član
                • 23.03.2006
                • 40
                • Nis

                #8
                Sorry
                Nisam lepo postavio link. Evo linka za slike.
                http://img90.imageshack.us/img90/2973/n ... kw2003.jpg
                http://img182.imageshack.us/img182/7646 ... kw2003.jpg

                Comment

                • Uros Piperski
                  CBC Senator XXL
                  • 31.01.2005
                  • 2978
                  • Beograd

                  #9
                  Originally posted by nenad011
                  To svakako nije losa kombinacija, samo pazljivo sa menjacem jer je Ladin menjac bolji pa ga je greota menjati.


                  RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

                  Comment

                  • Alekre
                    CBC Senator XXL
                    • 12.09.2005
                    • 780
                    • Smederevo

                    #10
                    Cuo sam par negativnih kritika za Nivin menjac , na ostalim starijim modelima su se dobro pokazali. Cist primer je moja 2102, 320 000 km, menjac je i dalje izvanredan .
                    Sloboda i divljina, nesputanost i zivot van formalnih drustvenih okvira.

                    Comment

                    • nenad011
                      CBC Veteran
                      • 01.04.2006
                      • 198
                      • Novi Beograd

                      #11
                      Da, i ja svoj komentar o menjacu nisam napisao iz ljubavi prema istom vec sto sa predjenih 300 000 i dalje radi kako treba precizno i bez muke.
                      Ne znam da li se nesto promenilo kod Nive ali do sada nisam imao prilike da cujem kritike na Ladine menjace i grejanje

                      Comment

                      • Uros Piperski
                        CBC Senator XXL
                        • 31.01.2005
                        • 2978
                        • Beograd

                        #12
                        Nije rec o tome. Tema je tuning lade. Pitanje je kako bi se ladin menjac izborio sa tri puta vecim obrtnim momentom pomenutih fiat/lancia turbo motora.


                        RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

                        Comment

                        • borcham
                          CBC Član
                          • 23.03.2006
                          • 40
                          • Nis

                          #13
                          Ima li neko iskustva sa tuningom Samare 1.3. Sta, gde, koliko$ ?

                          Comment

                          • Rubi
                            CBC Senator XXL
                            • 06.05.2005
                            • 519
                            • Beograd

                            #14
                            Ovo mozda zahteva posebnu temu, ali u kakvom su odnosu Fiatov 1,9JTD motor i Nivin menjac? Bilo bi mnogo gotivno voziti Nivu JTD
                            (\__/)
                            (='.' This is Bunny. Copy and paste Bunny into
                            (")_(") your signature to help him gain world domination.

                            http://www.flickr.com/photos/rubinjoni/

                            Comment

                            • sw.brick
                              CBC Senator XXL
                              • 09.10.2004
                              • 8141
                              • Beograd, barajevo-zemun
                              • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                              #15
                              u Nivu ide Pezoov 1.9 D motor, nijedan drugi dizel nije predvidjen od strane fabrike.
                              takodje, uz modifikacije moze i Mercedesova serija dizela OM61x.
                              uvek bez turbine.

                              ja bih postavio pitanje svrhe, dizeli su slabasni (inertni), manje pouzdani od Ladinih motora i obicno skuplji za eksploataciju.

                              Niva kao i stare Lade trazi uzduzno potavljen motor, i uglavnom takvi motori mogu da se ubace tako da se ne bih slozio da moze svaki Fiatov motor da ide sraf na sraf.
                              poprecno postavljeni motori imaju sasvim drugacije resene sisteme podmazivanja motora i obicno ne mogu da se postave uzduzno bez komplikovanih prepravki pocevsi od nosaca motora, kartera pa nadalje.

                              sa druge strane zasto bi to neko radio, Lada je imala siroku lepezu motora od 1200 do 1700 kubika kao i onaj (doduse vrlo redak ovde) motor od 1800 kubika sa 90KS jos iz fabrike. eksportni modeli, nisu se ovde kod nas prodavali, sa sve klimom i jos nekom serijskom opremom koje su se pojavile negde 1988/89 godine.

                              u jednoj takvoj sam se vozio nekoliko puta i to sasvim fino vuce, za ono doba naravno.

                              sto se tuninga tice klasicnog Ladinog motora prvo sto bih uradio je sistem za paljenje, zatim napravio novu geometriju glave motora sa vecom kompresijom i novi usis sa novim kucistem filtera vazduha tako da se napravi rezonator.

                              verujem da bi to donelo zivahnost uz relativno malo ulozenog truda.

                              sto se menjaca tice ne bih brinuo, Ladin menjac je daleko robusniji od bilo cega sto je Fiat pravio od menjaca u to doba, gotovo nepokvarljiv i neosetljiv na grubo rukovanje u bilo kojim uslovima.
                              nisam cuo za ovolike godine i 25 miliona proizvedenih Lada da se neko u svetu zalio da postoji ikakav problem sa menjacem, pricam o klasicnom sa 4 brzine.
                              isto i zadnji most/diferencijal.
                              mehanicki robusno i nepokvarljivo.

                              ono cega se prisecam je oduvek bila boljka Lada, kardanski prenos i krstasti zglobovi i lamela kvacila koja se jako brzo trosi.
                              volvo
                              945 SE turbo lpg
                              344 GL lpg

                              Comment

                              Working...
                              X