Samara-curenje ulja

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • APOGEE
    CBC Senator
    • 01.06.2005
    • 243
    • Beograd, Vracar

    Samara-curenje ulja

    Samara 1,5 godiste 1990, godinama mi je curelo ulje sa dekla i gumenog creva sa prednje strane koje ulazi u njega - oduska uljnih para iz motora. Stavljao sam nove selne, cak po dva komada, stezao, i sl ali bez uspeha. Na kraju skinem poklopac odnesem kuci i dobro pogledam. Uocim da je uslisna lulica pri livenju livena iz dve polutke ali tako da je jedna veceg poluprecnika od drugog. Tako lose izlivena lulica, u poprecnom preseku pravi dva mala trouglica-slobodna prostora, koju normalno ni jedno crevo na svetu i ma koliko selni ne moze da zaptiva.
    Ukljucim tocilo i obrusim veci precnik na velicinu manjeg na mestu spoja, montiram crevo, stavim selnu i sredim curenje na tom mestu.
    Isto tako, curelo mi i sa dekla, menjao dva puta gumeni dihtung, nista.Na kraju dodam na gumu i sloj silikonskog kita i sredim i to.
    Na zalost, ostalo je jos curenje na spoju razvodnika paljenja i bloka, ali u manjoj meri i tu bi verovatno trebalo menjati neki semering.
    Kia pro cee'd 1,6 CRDI 115hp 2010
  • nikolans78
    CBC Senator
    • 16.03.2006
    • 277
    • Vankuver, Kanada

    #2
    Potpuno isti slucaj sa lulicom. Ne mora ni da se skida dekla, moze turpijom da se poravna. Samo sto je meni to debelo crevo otvrdlo valjda od temperature da je kao plastika, pa sada kada sam poravnao lulicu, opet curi . Sto se tice same dekle, i ja sam menjao dihtung i stavljao silikon ali nije puno pomoglo, kao ni oko razvodnika, ali sam cuo da je to tako kod svih, pa se ne jedim mnogo.

    pozdrav

    Comment

    • nenad011
      CBC Veteran
      • 01.04.2006
      • 198
      • Novi Beograd

      #3
      Vezano za crevo...i ja sam imao u Rivi jedno "plastificirano" crevo koje se deformisalo i pravilo zastoj.Promenio sam gasa crevom koje je stvarno gumeno i sve je OK.

      Comment

      Working...
      X