Menjac je manualni, godiste je februar 2000 i ima klimu
Zatezanje glave kod Daewoo-Nubira CDX 16V 1998cm"
Collapse
X
-
1. ocistis step motor za ler gas i sve kanale u kucistu leptira, kao i sam leptir. koristi ''carb spray'' ili nesto slicno.
2. kad sve vratis na svoje mesto, skini klemu sa accu i pritisni pedalu kocnice na par sekundi. vrati klemu.
3. stopericu u ruke i kljuc u bravu."dok ne probam lava, za mene je svinja kralj zivotinja!"
Comment
-
-
4. das kont 5sec
5.skinas sa kont 10sec
6.das kont 5sec
7. upalis ( ne diraj gas,kocnicu,kvacilo, svi potrosaci treba da su iskljuceni)
motor ce se upaliti sa 1200-1400 obrtaja, i postepeno ce silaziti na normalu (800+-50).
8.kad postigne radnu temp, ukljuci klimu 10s
9.isklj klimu 10s
10.uklj klimu 10s
11.isklj klimu10s
12.ugasi motor
13.upali.
14.odusevi se :-)"dok ne probam lava, za mene je svinja kralj zivotinja!"
Comment
-
-
sad gledam nacrt ove usisne, to je VGIS, mislim da je na svakoj nubiri 2.0 usisna bez ove klapne, bar kod mene sigurno.
jos nesto, proveri membranu na EGR ventilu. ako je neispravna, obrtaji ce u voznji sporije ]padati (stalno zatvoren EGR).
ima li tvoja nubira jednu ili dve lambda-sonde? ako ima jednu, mogao bi i ti mani da pomognes. kad je motor zagrejan i radi na leru, odspoji je i izmeri napon na konektoru koji ide ka ecu (ne na lambda sondi, to mi je OK). takodje, vidi da li se pali MIL lampica kad je sonda odspojena. hvala."dok ne probam lava, za mene je svinja kralj zivotinja!"
Comment
-
-
ako ima jednu, mogao bi i ti mani da pomognes. kad je motor zagrejan i radi na leru, odspoji je i izmeri napon na konektoru koji ide ka ecu
lambda je input za ECU, a sama sonda je generator napona.
ako se odspoji sonda treba da se pali MIL, isto kao i kada je sonda spojena ali salje neadekvatne podatke.
tako bi trebalo da bude genericki, lambda sistem kontrole kao takav osim ako nije nesto potpuno drugacije bas na tom modelu motora iskombinovano.volvo
945 SE turbo lpg
344 GL lpg
Comment
-
-
Koliko znam na ovom motoru nema EGR ventil jer sam skidao glavu kad sam menjao dihtung. Drugo, ovakvo ponasanje motora bi trbalo verovatno da bude ako je protok metar zaprljan sto cu da proverim uskoro kad se malo vreme poboljsa. Logicno bi bilo da je u pitanju on a ne lambda sonda jer kod nje manifestacije su drugacije ukoliko je neispravna. Kod mene kad dam gas on cupa i ima odlicno ubrzanje u svakom prenosu pocevsi od 2hiljade pa na dalje i ne osecam bas nikakav problem.
Rank, ako su na sve nubire postavili ovakve usisne grane bez klapne zbo cega su postavljali bez klapne ako je klapna postavljena upravo zbog povecanja performansi motora.
Comment
-
-
i za grejanu potpuno isto sto se tice veze sa ECU.
identican nacin rada. (i sve je identicno).
samo grejanje nema nikakve veze sa ECU, obican termo otpornik koji samo sluzi da olaksa zagrevanje sonde - brzi pocetak rada.
ako se ne spoji grejanje, dobijemo istu sondu sa jednom zicom u svemu.volvo
945 SE turbo lpg
344 GL lpg
Comment
-
-
klapna iliti varijabilna geometrija usisnog kolektora je primenjena na 1.6 motoru, a egr MORA da postoji, nalazi se sa strane glave,ispod DIS modula.
ovo za lambda sondu je vezano za mene, a ne tebe, trazio sam samo da izmeris par stvari da bih uporedio sa mojim .
@brick
teoretski,sve si u pravu, prakticno, servisno uputstvo kaze 300-400mV kad je sonda odspojena. kod mene je 150mV i ne pali MIL."dok ne probam lava, za mene je svinja kralj zivotinja!"
Comment
-
-
Ako je 300-400mV onda mi je logicno ili nije da ne pali MIL jer je tako projektovano da u limp modu drzi neku srednju vrednost ako je riknula ili je otkacena sonda. Po kom principu ECU prepoznaje da nesto nije u redu i kako zada tu vrednost na ulazu u ECU?To date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
Comment
-
-
ma kopka me jer pali lampicu bilo sta da otkacis, osim lambda sonde.
inace, kuc-kuc da ga ne ureknem, auto ide odlicno, normalno trosi, nego sam primetio da nema razlike kad se odspoji sonda, pa sam onda krenuo da merim jer me zainteresovalo,nebitno. probisvet ako hoce, mogao bi da premeri, cisto da mi savest bude mirna, ako nece, onda do qrca."dok ne probam lava, za mene je svinja kralj zivotinja!"
Comment
-
-
Nism rekao da necu, ok uradicu to ali danas sam bio zauzet trazenjem viljuske za prednji trapjer su mi silan bokovi otisli pa nisam imao vremena da izmerim. Provericu instrumentom dali postoji napon kad dam kontakt i koliki je otpor sa kontaktom i bez, ujedno cu videti sta se pali kad odkacim lambda sondu.
Poz
Comment
-
-
ne kad das kontakt, vec dok motor radi na radnoj temperaturi, samo tada ecu uzima lambdu u obzir. takodje, to ti je prilika i da proveris svoju sondu, napon na otkacenoj pri radnoj temperaturi se menja 1-2 puta u sekundi, min 100-200mV, max 750-900mV, na leru.
editovao sam ti postupak za ucenje lera, obrati paznju, i obavezno javi rezltate!"dok ne probam lava, za mene je svinja kralj zivotinja!"
Comment
-
Comment