Zatezanje glave kod Daewoo-Nubira CDX 16V 1998cm"

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    a mozes li ti kamerom na mobilnom ili slicno da snimis obrtomer kada je motor na radnoj temperaturi?jer to sto opisujes lici na sasvim normalno ponasanje GM ecotec motora starije generacije
    Ako dodajes gas na gas onda se vracanje na ler mnogo sporije desava, i bas nisam odusevljen jer se nije bas nista promenilo na bolje.
    Da li je ovo dobro ili lose? Koliko brzo uzastopno pritiskas pedalu gasa?TPS ima "rate of change" funkciju kao odgovor na sportske ambicije vozaca...

    Comment

    • Probisvet
      CBC Senator XXL
      • 07.06.2005
      • 423
      • FRANCUSKA

      #47
      I to cu da uradim da sve to probam da bacim na YUtube pa da mozes da vidis. Samo posto sljakalm ovde od jutra do mraka to cu da uradim sledeceg petka ako bude lepo vreme.

      Comment

      • Probisvet
        CBC Senator XXL
        • 07.06.2005
        • 423
        • FRANCUSKA

        #48
        Evo bacio sam ga YouTube:http://www.youtube.com/watch?v=S2jn81GFFBc
        Pa mi napisi misljenje.

        Comment


        • #49

          Yupps to je opel ecotec unutra.Sve je u redu,samo da znas nisi jedini nekome to smeta nekome ne sve zavisi sta je od auta pre imao.

          Comment

          • ada
            CBC Senator XXL
            • 04.06.2005
            • 2375
            • Novi Sad
            • Svasta nesto

            #50
            vidi ovako
            imao sam i ja nekada nubiru ali 1.6
            nebitno. kod daevua je sasvim normalno da sporije vraca gas i tu nije nista cudno, a to sto ti se cini da brze vraca kada je upaljena klima nije ni cudo jer ukljuci kompresor pa daje vece opterecenje a sve ide preko jednog kajsa. mene je jedino zacudilo kada si ukljucio klimu obrtaji su na momenat trebali da skoce a nisam primetio to?!
            silen blokovi se menjaju.
            boljka kod nubire 1 su prednje upornice i slien blokovi.
            Samo par miliona ljudi imaju tu sreću da žive u Srbiji!!!.....Ostali nemaju tu sreću, ali imaju sve drugo!!!
            Mišljenja su kao ekseri: što više udaramo po njima, to dublje prodiru.
            Lopovi će biti krivično gonjeni, država ne voli konkurenciju.
            Žene su zakon a, muškarci vole rupu u zakonu!

            Comment

            • Probisvet
              CBC Senator XXL
              • 07.06.2005
              • 423
              • FRANCUSKA

              #51
              Obrtaji se promene kad motor nije na radnoj temperaturi odnosno povecaju trenutno i onda spadnu.

              Ne smeta mi to radikalno vec sam se naucio, nego kad vozim u gradskoj voznji zbog takvog nacina rada motora bukvalno oduzimanjem gasa motorom je nemoguce kociti i visim prenosima jer kad si u drugoj i ubrzas pa onda naglo oduzmes gas kola se ne zaustavljaju kao kod onih sa karburatorom ili protok metrom (mislim na CX koji sam imao) pa sam non stop na kocnici (kao nekad kod automatskih menjaca starije generacije ili kod trabanta). U principu vuce odlicno i zvuk motora mu je ok i na autoputu je azdaja.

              Comment

              • ada
                CBC Senator XXL
                • 04.06.2005
                • 2375
                • Novi Sad
                • Svasta nesto

                #52
                izvini vidim da si menjao teflone (pardon procitao) znaci taj auto vec ima preko 200000km (ne zanima me sta pise na satu vec sta je cinjenica). je si izmerio kompresiju???
                Samo par miliona ljudi imaju tu sreću da žive u Srbiji!!!.....Ostali nemaju tu sreću, ali imaju sve drugo!!!
                Mišljenja su kao ekseri: što više udaramo po njima, to dublje prodiru.
                Lopovi će biti krivično gonjeni, država ne voli konkurenciju.
                Žene su zakon a, muškarci vole rupu u zakonu!

                Comment

                • Probisvet
                  CBC Senator XXL
                  • 07.06.2005
                  • 423
                  • FRANCUSKA

                  #53
                  Posle zamene dihtunga na glavi nisam merio kompresiju jer imam utisak da je rad motora ujednacen i ne trosi mi ulje potrosnja goriva je normalna a i vuce odlicno sa svojih 133 konja. Kilometraza je originalna i nije dirano nista sto se tice kilometar sata.

                  Comment

                  • ada
                    CBC Senator XXL
                    • 04.06.2005
                    • 2375
                    • Novi Sad
                    • Svasta nesto

                    #54
                    ako te toliko nervira to sto sporije vraca gas ili izmeri kompresiju mada po meni je sve to bacanje para i vremena. ako sve radi cuti i teraj. netrazi dlaku u jajetu da nenadjes kajganu
                    Samo par miliona ljudi imaju tu sreću da žive u Srbiji!!!.....Ostali nemaju tu sreću, ali imaju sve drugo!!!
                    Mišljenja su kao ekseri: što više udaramo po njima, to dublje prodiru.
                    Lopovi će biti krivično gonjeni, država ne voli konkurenciju.
                    Žene su zakon a, muškarci vole rupu u zakonu!

                    Comment

                    • rudic.m
                      CBC Senator XXL
                      • 30.07.2008
                      • 407
                      • Odžaci

                      #55
                      Re: Zatezanje glave kod Daewoo-Nubira CDX 16V 1998cm"

                      Imam pitanje oko zatezanja glave.Ja nemam onaj uglomer zza merenje zatezanja pod uglom.Pitanje je da li je to isto kad odredim ugao odokativno i zatezem do te tacke?Na primer,Zatezao sam glavu na 25NM pa 54NM onda ide 90 stepeni pa 70.Kad zakrenem rucku moment kljuca za 90 stepeni odokativno on mi vec pokaze oko 11 kila.Tih 11kila bi trebao da dobijem tek posle cetvrtog koraka.Sad ne znam da li je ispravan kljuc koji je nekoristen(provin-nije marka neka ali ne bi trebalo da laze toliko.)?
                      viewtopic.php?f=15&t=31792

                      Comment

                      • Probisvet
                        CBC Senator XXL
                        • 07.06.2005
                        • 423
                        • FRANCUSKA

                        #56
                        Re: Zatezanje glave kod Daewoo-Nubira CDX 16V 1998cm"

                        Moment kljuc meri moment zatezanja a ne ugao. Sto znaci nemoj da racunas na to koliki je moment kad hoces da zatezes pod uglom.
                        Recimo za R. Megana dizel 1.9 od 11/1995 > ; R. 19 Dizel 9/1988 > ; R.21 Dizel 5/1989 > ;Clio Dizel 5/1990 > ;
                        Motor : F8Q 620/624/706/710/722/724/730 - 1870 cm3 44 - 48 kW (60 - 65 PS - KS)

                        Zatezanje glave je ovim redosledom : Zategnes vijke sa kilokljucem na 30 Nm onda zategnes za UGAO 80° plus/minus 4° tolerancije, onda se odmoris tri (3) minuta pa onda ih odvrnes i ponovo ih zatezes kilokljucem na 25 Nm i zategnes ih pod uglom od 213° plus/minus 7° tolerancije.

                        Ta uputstva zatezanja obicno se dobiju uz nove vijke koji su namenjeni za zatezanje glave, a isto mozes naci i na internetu ukoliko hoces da ih narucis kod onih koji ih prodaju, obicno su dodati uz proizvod ako hoces da pogledas detaljnije.

                        Comment

                        • rudic.m
                          CBC Senator XXL
                          • 30.07.2008
                          • 407
                          • Odžaci

                          #57
                          Re: Zatezanje glave kod Daewoo-Nubira CDX 16V 1998cm"

                          Naravno da meri moment a ne ugao.Ali,moze da se proracuna za odredjenu debljinu vijka koliko izadje otprilike izrazeno momentom.Citao sam po forumima.Moje pitanje glasia li taj ugao od npr 90 step je isti meren sa spravicom za uglove i ako ja postavim moment kljuc i zakrecem ga za 90 stepeni koji odredim polozajem ruku,vinklom ili bilo cime vec.Znaci odokativno.Mislim da se glave uglavnom dotezu na 10-11 kila.Kad sam dotezao 25Nm pa 54 Nm i za 90 stepeni(ugao odredjen odokativno) kljuc je i pre nego sto sam zakrenuo za 90 skljocnuo na 11 kila.Da sam ga jos zakrenuo za 70 stepeni mislim da bi pukao.Zato nisam siguran kako ta spravica meri ugao.Probao sam danas na 3 auta i otprilike su glave stegnute na 10-11 kila sto mi govori da je kljuc ispravan.
                          viewtopic.php?f=15&t=31792

                          Comment

                          • dima
                            CBC Senator
                            • 14.02.2007
                            • 200
                            • Niš

                            #58
                            Re: Zatezanje glave kod Daewoo-Nubira CDX 16V 1998cm"

                            Mozes i odokativno, u pitanju ti je jedan obican uglomer, ja sam stampao na papiru skalu iz Corela, iseces rupu da ti prodje nastavak za gedoru i na njemu acetoncem opalis recku i onda skalu izolir trakom ili sl. prilepis za glavu vodeci racuna da se recka i nula stepeni poklapaju i stezi.
                            Ne dobijaju se isti rezultati stezanjem na ugao i moment kljucem, to moment kljuc ne moze da ocita, zbog toga se i steze uglom.
                            OPEL ASTRA G 1.4 16V

                            Comment

                            • rudic.m
                              CBC Senator XXL
                              • 30.07.2008
                              • 407
                              • Odžaci

                              #59
                              Re: Zatezanje glave kod Daewoo-Nubira CDX 16V 1998cm"

                              Brine me to sto vec u trecem koraku prelazi 11 kila.Ako ga dotegnem jos za 90 stepeni,da mu ne bude mnogo.
                              viewtopic.php?f=15&t=31792

                              Comment

                              • Dora
                                Nadzornik!!!
                                • 24.10.2004
                                • 17451
                                • Novi Sad
                                • FIAT

                                #60
                                Re: Zatezanje glave kod Daewoo-Nubira CDX 16V 1998cm"

                                Uporan si, kao kad bi spiralnom trakom merio dužinu nećega ali da je ne zategneš, ne može da se poredi. Može eventualno približno da se odredi. Stezanjem odjednom se stvara površinski napon na navoju i taj otpor umanjuje preciznost jednakog stezanja svih šrafova, zat ose sada pribegava u većini slučajeva stezanjem na ugao okretanja jer je svaki šraf isti. Ono ima manu da šrafovi mogu biti nejednako stegnuti iako si stezao moment ključem a ovo ima manu da uvek trebaju novi šrafovi. Može i stari pa ako prodje prodje...
                                Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                                https.autogas.rs

                                Comment

                                Working...
                                X