Danas mi se upali CHECK na 60km/h izbacim iz brzine i zaustavim se obrtaji 800o/min i ona i dalje upaljena (bio sam na semaforu) semafor je trajao negde oko minut i ona i dalje gori, kad sam krenuo ona se ugasila tek na trecoj promeni brzine i vise se nije upalila. Veceras kada sam se s'posla vracao kuci, opletem ga malo zesce ono kao sportska voznja
i gle vidi ne upali se ali kad pocnem da ga vozim penzionerski ona se upali, znaci moram da ga cepam
Daewo Nubira 2.0 16V CDX
Collapse
X
-
Kao i svake subote resih da vidim sta bi moglo da se uradi na autu pa sam skinuo sa usisne grane mehanizam sa leptirom i ler gasom i ocistim sve prikljucke sa crevima i pregledam MAP senzor i normalno predjem na EGR ventil i sad mi je potrebno objasnjenje o radu EGR elVentila. Kad sam ga skinuo proverim kalem sa multimerom i onda utikac koji dovodi struju na kalem. Kalem ok oko 40 oma i struja na utikacu 12V kada je kontakt brava ukljucena. Proverim propustali kad je ukljucen i kad nije i tu je nastao problem? Po meni EGR elVentil se zaglavio jer ne reaguje kada duvam u otvor A kao da je zatvoren kad duvam u otvor B on je propustan i vazduh izlazi na otvor C. Kad dam kontakt on dobije struju ali i dalje ne propusta kad duvam u otvor A.

Drugo kako u stvari funkcionise ova membrana koja je povezana preko EGR El.Ventila i koja je fiksirana na glavu motora.
Comment
-
-
kad dovedes 12V na kalem, duvaj u otvor B, treba da propusta na otvor A. bez struje, duvas u B, propusta u C.Originally posted by ProbisvetPo meni EGR elVentil se zaglavio jer ne reaguje kada duvam u otvor A kao da je zatvoren kad duvam u otvor B on je propustan i vazduh izlazi na otvor C. Kad dam kontakt on dobije struju ali i dalje ne propusta kad duvam u otvor A.

Drugo kako u stvari funkcionise ova membrana koja je povezana preko EGR El.Ventila i koja je fiksirana na glavu motora.
proveri membranu (skines crevo sa B i duvas u njega, ne sme da propusta.
inace, cisto da ne bude zabune, sklop na kome se nalazi membrana je EGR ventil, a ne taj elektro ventil."dok ne probam lava, za mene je svinja kralj zivotinja!"
Comment
-
-
Membrana ne propusta ,to sam vec proverio. A ovo drugo cu da proverim.
Juce sam kupio lonac za 140 evra i namestili ga, kulovi rade ko kod nas moram ponovo da odem da ga nameste kako treba jer mi lupa o sasiji kad vozim po rupama.
Comment
-
-
Nesto sam razmisljao da kad duvam u otvor A ili B prilikom dovoda napona ventil mora da bude otvoren i da propusta, posto sam video presek tog ventila on bi trebao da propusta o oba pravca pod naponom a bez napona kad duvas u otvor A trebalo bi da malo popusti pod pritiskom obzirom da mala opruga potiskuje kotvu koja je iglicaste forme i zatvara otvor A .
Ali bi me interesovalo nesto drugo, radi se o mrezi malih cevcica od gume ili plastike koje su vezana za otvore na usisnoj grani. Gledajuci upustvo i katalog motora sa opisom nigde se ne nalazi objasnjenje gde koje crevo(cevcica) se prikljucuje. Postoji slika koja je bas nejasna ali je samo slika i nije bas najbolje vidljivo gde sta ide.

Nasao sam nesto ovako

i naveo sam kako je povezano kod mene ali nisam siguran dali je to ispravno. Ovo navodim jer je neko pre mene dok nisam postao vlasnik, cackao verovatno i imam osecaj da je nesto zeznuo? Medjutim otkrio sam nesto sto je vidljivo na slici i zove se potenciometar????? ali dalje mi nije jasno cemu sluzi i dali je instaliran na ovim kolima koja imam sa motorom X20SED. Rumunski ne znam a i nije bas toliko slican Franciskom
Comment
-
-
Eto ti belaja , danas mi sin udario megana
, nekako sam se oprostio od njega ali sad opet moram da ga popravljam i da trazim delove itd itd. A pre nedelju dana mi s**li reno 5, mog mezimca i sad sam sa ovom bestijom sa kojom moram biti nerazdvojan
jer moram na posao, a kako cu nego sa njom. Eto ti maler za malerom, taman sam mislio da se malko odmorim od popravki ali ne lezi vraze kako kaze ona poslovica para na paru a vaska na vasku
Comment
-
-

[/quote]
Danas sam ponovo skidao El.Ventil EGR i EGR ventil sa membranom sve lepo proverio i ocistio i utvrdio da su ispravni. Pa posto sam namestio zadnji lonac (namestili mi) sad se vise ne pali ni lampica CHECK sto znaci da bi trebalo po ECU-u da sve radi kako treba. Ostaje mi da odem ponovo na tehnicki u toku nedelje pa da proverim izduvne gasove.
Obavesticu vas posle sta ima novo. A i spremam se sa sinom da ga malo testiram na autoputu kad pocnu praznici krajem aprila posto uzimam GO od desetak dana (tri dana mi je zvanicno a ostalo se nakalemilo samo zbog praznika i vikenda
)
Comment
-
-
Da nastavim, najzad sam otisao u Opel servis da se izvrsi kompletna dijagnostika motora (platio 80 evra i nesto). Utvrdjeno je da su svi davaci ispravni osim lambda sonde i katalizatora. Sad cu da se bacim na kupovinu sonde i katalizatora, ala ce da me kosta
Comment
-
-
RANK poslao sam ti na PP da mi vidis gde crevo sa EGR-a ide na usis pre leptira kao sto je na slici ili posle. Aki bi bio ljubazan
da mi odgovoris za sta sluzi ona plasticna kutija koja zatvara ujedno i filter za polen i plasticna cevcica koja ide sa njega u donji prednji deo karoserije, da nije u vezi klime?
Comment
-
Comment