Samara ne pali

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Pera
    CBC Veteran
    • 24.10.2007
    • 129
    • BG

    Samara ne pali

    Ljudi molim za pomoc,situacija na mojoj Samari je ovih dana sledeca,relativno lako upali kada je hladan,ali kada je vruc desava se da nema sanse da upali,vergla,vergla i nece... Skinem kabl sa od bobine do kape i ima varnicu,s tim da je ona zuckasta,ali je tako bilo i pre.Neki dan kada mi se to prvi put desilo,izmenjam kapu,ruku iako su bili maltene novi i isto;onda promenim komutator koji sam stavio pre godinu i po (ruski),sa starim (neki skroz crn) i radila je dobro do danas.Upali na pola kljuca ispred zgrade i krecem,postigne radnu temperaturu,ugasim ga,palim nema boga da upali Verglaj,verglaj nema sanse,sacekam jedno 15 min,prebacim na benzin i nekako upali...
    Sta bi tu moglo biti????
    Od delova sto se struje tice je maltene sve novo-bobina (ne greje se,ali mi nije jasno sto je varnica zuta),komutator je bio nov a sad je ovaj stari,kapa,ruka,kablovi,svecice,cak sam pre zamenio elektromagnetni prekidac u razvodniku cisti sigurnosti radi,ali nesto ne valja...
    Sumnjam na komutator,samo sto vise nemam drugi da probam,a cak ne znam da li je do toga pa ga ne bih uzimao za dzabe,da li je moguce da stari ispravan ode za dva dana,zbog cega bi mogao da izgori,btw.primecujem da je malo topao,ali ne mogu da utvrdim da li je to od motora ili od neke neispravnosti Btw.kako to da nova bobina baca zutu varnicu?
    Pomagajte!!!Hvala unapred
    Lada Samara 1.5
  • Pera
    CBC Veteran
    • 24.10.2007
    • 129
    • BG

    #2
    Ljudi pa zar niko?
    Lada Samara 1.5

    Comment

    • ljube-kugla
      CBC Senator XXL
      • 04.05.2006
      • 1531
      • batajnica

      #3
      bice da je komutator i odgovara od zastave neki bosch-ov,ne secam se tacno ,ili na bubanj potok po nov kod rusa,ali ponesi stari kao uzorak i proveri broj pinova za dzek ima neki razliciti i mislim da je isti i za tavriu

      navataj nekog komsiju sa samarom i probaj komutator,to ti je najbolje,tvoj skini i ubodi kod nekog i probaj,i varnica po suncu mora biti plava,
      ko na nas krene iz mesta je naje&o
      a sto nas je vise,jaci smo

      Comment

      • Pera
        CBC Veteran
        • 24.10.2007
        • 129
        • BG

        #4
        Verovatno da je tako,nema druge nego da jurim neki kvalitetniji.Hvala u svakom slucaju
        A jel moze neka druga komponenta da uzrokuje njegovo pregorevanje?
        Lada Samara 1.5

        Comment

        • sw.brick
          CBC Senator XXL
          • 09.10.2004
          • 8141
          • Beograd, barajevo-zemun
          • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

          #5
          zgrade i krecem,postigne radnu temperaturu,ugasim ga,palim nema boga da upali Verglaj,verglaj nema sanse,sacekam jedno 15 min,prebacim na benzin i nekako upali...
          Sta bi tu moglo biti????
          pa kako upalis kada nema benzina ?
          odakle se pojavi benzin posle 15 minuta ?

          komutator mora stalno da bude ukljucen, ne prebacuje se na benzin. jesi li siguran da si dobro sve to spojio ??

          isto tako moras da imas i stalan dovod benzina, ne znam ni kako iskljucujes benzinsku pumpu i karburator. a ni zasto....

          dakle, treba ti varnica u pravom trenutku i benzin sa vazduhom u pravilnoj smesi za pocetak.

          dovedi auto u fabricko stanje, prema uputstvu za odrzavanje / popravku u smislu sve tvoje nekakve izmene sa blokadom karburatora skini.

          ponavljam, benzin mora da bude stalno dostupan i pri paljenju hladnog i pri paljenju toplog motora...uvek.

          bez goriva ne moze niti jedan motor da funkcionise.

          varnica treba da bude plavicaste boje, crvena oznacava slabu po jacini.
          volvo
          945 SE turbo lpg
          344 GL lpg

          Comment

          • Pera
            CBC Veteran
            • 24.10.2007
            • 129
            • BG

            #6
            Lose sam se izrazio,upalio sam na plin i krenuo,postigao je radnu temperaturu,ugasio sam ga i nije bilo teorije da upali.Verglao sam jedno deset puta u prekidima,dok se na kraju akumulator nije skoro skroz ispraznio.U ocaju sam probao da prebacim na benzin i ni sam ne znam kako,ali je uspeo da upali,dovezao sam ga kuci,sutradan je normalno upalio na pola kljuca,ali se plasim da ce ovako nesto ponovo da se desi.Kao sto sam rekao skoro sve komponente su nove,pa mi nije jasno sta se desava?
            Probacu sa golfovim komutatorom.
            Lada Samara 1.5

            Comment

            • xxx1
              CBC Član
              • 17.12.2007
              • 93
              • Batajnica

              #7
              Probaj da, kad ga gasis da ga gasis na benzin i sacekas jedno 5,6 sekundi pre nego sto ga ugasis na benzin. Mislim da je problem u isparivacu, jedan lik iz Pazove isto tako je imao frku, a njegov cale je inace automehanicar pa je kako mi je rekao, ako se dobro secam, frka u tome da kad ga ugasi na gas posle valjda isparivac ne moze da povuce valjda jer je nesto s...an.
              Akceleracioni momenat je kad okine varnica pa se zapali corba pa klip krene da zalece na dole

              Comment

              • Pera
                CBC Veteran
                • 24.10.2007
                • 129
                • BG

                #8
                Tesko,isparivac je remontovan,a radi odlicno dok se ne desi opisano,nema pravila,pre neki dan mu nista nije bilo,a sutra je poceo da zeza.Nesto ga struja zeza
                Lada Samara 1.5

                Comment

                • dranix
                  CBC Senator XXL
                  • 04.10.2004
                  • 3079
                  • Antwerpen/Belgium
                  • Saab 9-3

                  #9
                  Mozda te akumulator zeza posle duzeg verglanja jer je star.
                  Slaba varnica moze da bude takodje zbog slabog akumulatora.
                  Kad jednom ne upali odmah verovatno je pre****o a akumulator ispraznjen i onda pocinje da se sumnja u svasta a nije nista narocito problem. Pitanje je da li uopste otvara elektroventile za gas zavisi sta ti konkretno imas od njih ugradjeno.
                  Probaj da UPORNO startujes motor pomocu kablova. Upalice skoro sigurno uvek bez problema. To ti je bar lako da probas sa svakim ko ima auto.
                  Ako se isparivac dobro ponasa na leru jednom kad upali motor nije do njega sigurno a u tom slucaju tesko da je i do struje jer bi se pokazao nemiran rad bar nekad.

                  Comment

                  • ljube-kugla
                    CBC Senator XXL
                    • 04.05.2006
                    • 1531
                    • batajnica

                    #10
                    komutator nekad radi kad je hladan ikad se ugreje on crkne ohladi ga sa vodom i opet ce upaliti,mada ruski kad crknu crkli su
                    ko na nas krene iz mesta je naje&o
                    a sto nas je vise,jaci smo

                    Comment

                    • Pera
                      CBC Veteran
                      • 24.10.2007
                      • 129
                      • BG

                      #11
                      Dranix tacno je da je akumulator na izdisaju,bukvalno mu brojim dane,ali kada mu se ne desava pomenuto i hladan i vreo pali na pola kljuca na plin,imam mali problem sa karburatorom pa benzin i ne koristim.Kada se desava pomenuto,vergla vergla ali nista.
                      E sad danas sam zamenio ruski komutator sa telefunken komutatorom od golfa 2 i stavio sam novi razvodnik paljenja.Vozio sam ga malo oko zgrade i nije mu nista falilo,subjektivno mozda i malo bolje vuce,ali sada akumulator uopste ne puni,a juce dok je stojao sam mu stavio novu diodnu plocu i lezajeve Ma muka ziva
                      Lada Samara 1.5

                      Comment


                      • #12
                        Proveri da li ti elektroprekidaci od plina i benzina dobro rade, tj. da mozda nisu istovremeno oba otvorena pa se mesa gorivo a da ti i ne znas. Za ''zutu'' varnicu prvi put u zivotu cujem. No, u svakom slucaju uclani se u ''lada.klub Srbija'' (sajt ljubitelja Lada) a tamo su doktori za Samare.

                        Comment

                        • Pera
                          CBC Veteran
                          • 24.10.2007
                          • 129
                          • BG

                          #13
                          Originally posted by Vuja66
                          Proveri da li ti elektroprekidaci od plina i benzina dobro rade, tj. da mozda nisu istovremeno oba otvorena pa se mesa gorivo a da ti i ne znas. Za ''zutu'' varnicu prvi put u zivotu cujem. No, u svakom slucaju uclani se u ''lada.klub Srbija'' (sajt ljubitelja Lada) a tamo su doktori za Samare.
                          Rade dobro,provereno.
                          Vujo uclanjen sam tamo,btw. i ja je jako dobro poznajem,ali ipak mislim da su ljudi ovde strucniji,tj. niko nije mogao da mi pomogne tamo
                          Lada Samara 1.5

                          Comment

                          • sw.brick
                            CBC Senator XXL
                            • 09.10.2004
                            • 8141
                            • Beograd, barajevo-zemun
                            • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                            #14
                            upalio sam na plin i krenuo,postigao je radnu temperaturu,ugasio sam ga i nije bilo teorije da upali.Verglao sam jedno deset puta u prekidima,dok se na kraju akumulator nije skoro skroz ispraznio
                            aha, jasno sada.

                            pogresno si pokusavao da nakon gasenja ponovo upalis motor.

                            dakle, kada si vruc motor ugasio, tada PRVO pritisnes pedalu gasa do poda i DRZIS pritisnuto.
                            tada okrenes kljuc na paljenje i drzis ga tako sve dok motor ne upali.

                            NIKADA nemoj da verglas vise puta a narocito 10 puta.

                            pravilno verglanje je postupak u koninuitetu dakle bez prekida.

                            svako prekidanje razbacuje uludo energiju akumulatora jer je potrebno ponovo iz stanja mirovanja zavrteti motor sto je daleko veci napor nego odrzavai u stanju okretanja motor.

                            to se isto odnosi i pri paljenju tolog motora na benzin, recimo letu (a karburator).

                            uvek se pritisnepedala gasa i drzi pritisnutom.

                            razlog je nesavrsenost karubaratora kao takvog, motor kako se kaze pre****.


                            malo drugacije upravljaj radom auta i bice sve ok.

                            auto je verovatno potpuno ispravan samo ti mozda nemas iskustva sa takvim tipom konstrukcije.

                            na gas je paljenje nesto teze, u smislu komlikovanije je doziranje pri paljenju nego na benzin pa se to i ne preporucuje.
                            volvo
                            945 SE turbo lpg
                            344 GL lpg

                            Comment

                            • Pera
                              CBC Veteran
                              • 24.10.2007
                              • 129
                              • BG

                              #15
                              Originally posted by sw.brick
                              upalio sam na plin i krenuo,postigao je radnu temperaturu,ugasio sam ga i nije bilo teorije da upali.Verglao sam jedno deset puta u prekidima,dok se na kraju akumulator nije skoro skroz ispraznio
                              aha, jasno sada.

                              pogresno si pokusavao da nakon gasenja ponovo upalis motor.

                              dakle, kada si vruc motor ugasio, tada PRVO pritisnes pedalu gasa do poda i DRZIS pritisnuto.
                              tada okrenes kljuc na paljenje i drzis ga tako sve dok motor ne upali.

                              NIKADA nemoj da verglas vise puta a narocito 10 puta.

                              pravilno verglanje je postupak u koninuitetu dakle bez prekida.

                              svako prekidanje razbacuje uludo energiju akumulatora jer je potrebno ponovo iz stanja mirovanja zavrteti motor sto je daleko veci napor nego odrzavai u stanju okretanja motor.

                              to se isto odnosi i pri paljenju tolog motora na benzin, recimo letu (a karburator).

                              uvek se pritisnepedala gasa i drzi pritisnutom.

                              razlog je nesavrsenost karubaratora kao takvog, motor kako se kaze pre****.


                              malo drugacije upravljaj radom auta i bice sve ok.

                              auto je verovatno potpuno ispravan samo ti mozda nemas iskustva sa takvim tipom konstrukcije.

                              na gas je paljenje nesto teze, u smislu komlikovanije je doziranje pri paljenju nego na benzin pa se to i ne preporucuje.
                              Brick uz duzno postovanje sa ovom porukom ne mogu da se slozim.Vozim taj auto skoro 5 godina i znam ga u sraf.Napominjem da sam ga pre kad postigne radnu temperaturu i hladnog palio bez ikakvih problema.Na plinu i kada je zagrejan i kada je hladan palim ga sa trecinom gasa,preko toga tesko pali,kao sto sam rekao na benzin slabo vozim.Verglao sam 10 puta u prekidima,ali je savako verglanje trajalo oko 10 sekundi i nije hteo.Problem je definitivno postojao,a ovih dana cu utvrditi da li je uklonjen.
                              Lada Samara 1.5

                              Comment

                              Working...
                              X