Saab 9000 Protok ulja

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • bruno
    CBC Veteran
    • 22.03.2006
    • 146
    • Beograd

    Saab 9000 Protok ulja

    Da'l zna neko sledece stvari:

    1. koja je brzina ulja u 204 odnosno 234 motorima (litara u minuti)
    2. koji filter za ulje se preporucuje od tog @#$@#%! golfa koji je kvalitetan a povecava kolicinu ulja u sistemu
    3. koja je optimalna i koja je maksimalna tolerantna temperatura ulja (ili od - do)
    4. koji je operativni pritisak ulja (od - do)

    Pitanje se postavlja zbog eventualne nabvake dodatnog hladnjaka za ulje (vodom hladjeni)
    Naši ...
    Kako znaš ?
    Rečnik im poznajem ...
  • Igor
    CBC Senator XXL
    • 30.12.2004
    • 394
    • DORCOL REPUBLIKA

    #2
    filter za ulje imas kod eMa mislim da on zna koji je jedan veoma veliki on je za sve dizele VAG grupe valjda... sto se tice protoka... hmmm ako su tebi izvadjeni balanseri onda imas sigurnoi veliki protok i veci pritisak tako da nemas problema... a i ovako mislim...
    Saab 900 SE Cabrio 2.0 Turbo - B204L
    Saab 900 SE 2.x Turbo - B236R

    Comment

    • Goran
      Moderator
      • 06.10.2004
      • 535
      • Vrbas

      #3
      Tema premestena iz tuninga u opsti forum.

      Filter ulja je od golfa 3 1.9 TD (vata jedno litar)
      Originally posted by Dora
      Banovao me Goran
      Ako ne mozes da im objasnis, zbuni ih!

      Comment

      • bruno
        CBC Veteran
        • 22.03.2006
        • 146
        • Beograd

        #4
        ok
        mozda samo malo perfekcionista al sta cu
        znaci, nasao sam neke pdf-ove sa detaljima oko tih hladnjaka za ulje
        u njima se pominje (u zavisnosti od modela) maksimalni protok ulja i vode u minuti. to mi je bila ideja. Posto ja ne znam ni otprilike, u sustini me interesuje da li je ogranicenje od 200 litara vode u minuti i 60 litara ulja dovoljno ili azdaja vrti brze.
        eto
        a sto se tice filtera i eM-a, i pito sam da bi znao sta da trazim, jer je doslo do neke zbunjaze ... ajde videcemo ...
        Naši ...
        Kako znaš ?
        Rečnik im poznajem ...

        Comment

        • SAAB PoWeR
          CBC Senator XXL
          • 26.04.2005
          • 1394
          • tu iza coska(Milwaukee USA)

          #5
          originalni saab hladnjaci za motorno ulje su kontrolisani pomocu termostata , koi se nalazi u kucistu gde se zavrce filter za ulje , zaboravio sam na kojoj temperaturi se cacno taj termostat otvara , ali opet nemozes rashladiti ulje vise nego je propisano za radnu temperaturu ...
          _Svenska Aeroplan Aktie Bolaget _moj SAAB projekt ,moja photo galerija

          Comment

          • bruno
            CBC Veteran
            • 22.03.2006
            • 146
            • Beograd

            #6
            e to je vec vredna informacija
            ja samo razradjujem boost-ovu ideju o vodenom hladjenju ulja, gde smo teoretisali da to i nije tako lose, produzuje vek turbine, hladi brze vruce ulje, greje brze hladno itd
            ovo je deo razgovora oko toga:
            "Nama treba izmenjivac toplote (otprilike sud kroz koji protice voda a u njemu se nalazi hladnjak ulja) on se montira izmedju hladnjaka za vodu i vodene pumpe (za vodeni deo) a ulje ide sa creva hladnjaka ulja u izmenjivac i sa izmenjivaca na kuciste filtera ulja."
            pa sam povodom toga i trazio te sisteme koji mogu da stanu u inace malo prostora pod haubom (jos ja imam i plin)
            sad sam naso velicinski koji mogu da stanu, nisu nesto ni skupi
            ali da bi to odradio, fali mi par podataka
            prvo gde tacno da se to spoji (upravo zbog tog termostata)
            drugo koji su to protoci koji se ocekuju da bi se tacno dimenzionira hladnjak

            ja pretpostavljam da Velecasni 206 zna sve to, ali nisam ga direktno pitao, a on izgleda retko zalazi u ovaj deo foruma
            Naši ...
            Kako znaš ?
            Rečnik im poznajem ...

            Comment

            • *Egon*
              CBC Senator XXL
              • 31.12.2004
              • 1232
              • Beograd, Dorcol, N 44

              #7
              Imam hladnjak za SAAB-a 9000 sa automatskim menjacem, u klasicnom hladnjaku za vodu imas i deo hladnjaka kroz koji prolazi ulje (koji je sluzio za hladjenje ulja u menjacu) - to sad moze da se iskoristi i za hladjenje ulja iz motora.
              Garaza
              1996 SAAB 900 NG Cabrio

              Comment

              • X9
                CBC Senator XXL
                • 28.06.2005
                • 3179
                • Wien-Sabac
                • RX-8 i X-9

                #8
                samo i ja da dodam ovako iz prikrajka-obratiti paznju i na tip ventila u filteru(ako saab ima antidrain ventil)jer se mora pogoditi otpor opruge sa tim ventilom i ventilom koji je predodredjen za taj motor.ne sme da bude mnogo jaka opruga ali ni slaba..pa vi vidite ako mozete da najdete podatke
                "I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."

                No ROTOR no MOTOR...

                Comment

                • Goran
                  Moderator
                  • 06.10.2004
                  • 535
                  • Vrbas

                  #9
                  Taj deo se ne dira. Ulje se uzima sa ulaza u uljani hladnjak, znaci redno u odnosu na postojeci hladnjak. Sto se tice vodenog dela montira se izmedju vodene pumpe i hladnjaka na mestu gde je sada crevo. Znaci ne sme da se smanji precnik i protocnost postojecih creva sve vece ne smeta.
                  Originally posted by Dora
                  Banovao me Goran
                  Ako ne mozes da im objasnis, zbuni ih!

                  Comment

                  • X9
                    CBC Senator XXL
                    • 28.06.2005
                    • 3179
                    • Wien-Sabac
                    • RX-8 i X-9

                    #10
                    drain ventil je u samom filteru
                    "I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."

                    No ROTOR no MOTOR...

                    Comment

                    • Goran
                      Moderator
                      • 06.10.2004
                      • 535
                      • Vrbas

                      #11
                      Da. Ovo se montira iza ventila na crevo koje vodi ulje u hladnjak
                      Originally posted by Dora
                      Banovao me Goran
                      Ako ne mozes da im objasnis, zbuni ih!

                      Comment

                      • X9
                        CBC Senator XXL
                        • 28.06.2005
                        • 3179
                        • Wien-Sabac
                        • RX-8 i X-9

                        #12
                        razumemo se gorane samo sam ja komentarisao one prve postove o zameni filtera ulja od nekog drugog motora.trenutno sam i ja u momentu izmene moga sa mazde na corvette zr1 filter i prvo sam prekontrolisao bas taj otpor antidrain ventila,jer mora da bude veoma priblizan skoro isti.u chemu je finta:
                        ako je ventil -tj opruga unutra jaka nece dozvoljavati protok ulja kroz njega -bar ne u dovoljnoj kolichini da ga filtrira,a ako je mnogo slaba imas jos veci problem,jer se ulja filtrira konstantno -opada pritisak ulja u sistemu i sa prvim startovanjem motora ujutro ili posle par sati stajanja neces imati ulja u glavi motora dovoljno da podmaze sve komponente.zato ne pakovati tek bilo koji filter dok ne proverite otpor ovog ventila
                        pozzz
                        miki
                        "I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."

                        No ROTOR no MOTOR...

                        Comment

                        • sw.brick
                          CBC Senator XXL
                          • 09.10.2004
                          • 8141
                          • Beograd, barajevo-zemun
                          • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                          #13
                          Filter ulja je od golfa 3 1.9 TD
                          može onda i da se uzme hladnjak ulja od istog Golfa, to je baš taj željeni tip vodenog izmenjivača.
                          volvo
                          945 SE turbo lpg
                          344 GL lpg

                          Comment

                          • bruno
                            CBC Veteran
                            • 22.03.2006
                            • 146
                            • Beograd

                            #14
                            aha
                            ok
                            a jel golf 3 td ima samo jedan ili vise razlicitih ?
                            mislim jel to td u stvari tdi ili sdi ili crveni i ili slicno
                            uopste se ne razumem u te aute tako da ne znam sve to
                            znaci da pojednostavim, ako odem u radnju za VW i kazem dajte mi filter ulja za golf 3 td, dal je to dovoljno ili ima pod vrsta od pod vrste od pod vrste ?
                            Naši ...
                            Kako znaš ?
                            Rečnik im poznajem ...

                            Comment

                            • bruno
                              CBC Veteran
                              • 22.03.2006
                              • 146
                              • Beograd

                              #15
                              i jel ima neko sliku i/ili opis tog hladnjaka za ulje od golfa ? dimenzije, protoci i sl
                              Naši ...
                              Kako znaš ?
                              Rečnik im poznajem ...

                              Comment

                              Working...
                              X