Opet ta samodetonacija... :-(

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Valent Vudriga
    CBC Senator XXL
    • 02.04.2005
    • 2778
    • USA

    #16
    [
    quote="acatheking"]Što se benzina tiče koristim isključivo bezolovni BMB 95.
    Vrlo rado bih probao benzin od 98 oktana, ali ne znam koliko bi bilo štetno zbog katalizatora (da se ne zapuši).
    [/quote]

    95 bi trebalo biti dovoljno, osim ako je to samo slovo na papiru. Ako su benzin i svjecice dobre, ostaju ti tri faktora. Nefunkcionalan EGR sistem, nepropisna regulacija predpalenja i povecana kompresija uzrocena velikim naslagama zapecene cadji na klipovima.
    Neka ti je sretno i zabavno.

    Comment

    • sw.brick
      CBC Senator XXL
      • 09.10.2004
      • 8141
      • Beograd, barajevo-zemun
      • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

      #17
      i ja sam tipovao na pitanje naslaga na klipovima, pogotovu sto je moguce da ulje nije redovno menjano ranije tokom istorije vozila. ali me zbunjuje navod da se NAGLO desilo, odjednom.

      prljanje svezeg ulja posle samo 300km ukazuje da je motor iznutra jos uvek vrlo prljav i/ili da postoji veci problem sa kvalitetom sagorevanja (dihtovanjem sklopa klip-cilindar).
      ako nije struja, mozda cure brizgaljke ili su zapusene..
      hm, mnogo nepoznanica jos uvek za moj ukus.
      volvo
      945 SE turbo lpg
      344 GL lpg

      Comment

      • Valent Vudriga
        CBC Senator XXL
        • 02.04.2005
        • 2778
        • USA

        #18
        Originally posted by brick
        i ja sam tipovao na pitanje naslaga na klipovima, pogotovu sto je moguce da ulje nije redovno menjano ranije tokom istorije vozila. ali me zbunjuje navod da se NAGLO desilo, odjednom.

        prljanje svezeg ulja posle samo 300km ukazuje da je motor iznutra jos uvek vrlo prljav i/ili da postoji veci problem sa kvalitetom sagorevanja (dihtovanjem sklopa klip-cilindar).
        ako nije struja, mozda cure brizgaljke ili su zapusene..
        Ubrizgavaci su tesko uzrok takvom problemu. Njegova tvrdnja je
        "Detonacije isključivo u vožnji uzbrdo tj. pod opterećenjem."
        Tipicna situacija; PCM naredjuje veliko predpalenje i ako istovremeno nema EGR rezultirat ce detonacijom. Moguce su i druge kombinacije, no to bi bila prva stavka na mojoj listi. EGR ventil te generacije mora imati elektronsku kontrolu; otuda mozda i nagli prestanak funkcije.

        Comment

        • *IvanT*
          CBC Senator XXL
          • 30.01.2005
          • 3234
          • Srbija, Beograd, Kara

          #19
          Originally posted by Valent Vudriga
          Originally posted by brick
          i ja sam tipovao na pitanje naslaga na klipovima, pogotovu sto je moguce da ulje nije redovno menjano ranije tokom istorije vozila. ali me zbunjuje navod da se NAGLO desilo, odjednom.

          prljanje svezeg ulja posle samo 300km ukazuje da je motor iznutra jos uvek vrlo prljav i/ili da postoji veci problem sa kvalitetom sagorevanja (dihtovanjem sklopa klip-cilindar).
          ako nije struja, mozda cure brizgaljke ili su zapusene..
          Ubrizgavaci su tesko uzrok takvom problemu. Njegova tvrdnja je
          "Detonacije isključivo u vožnji uzbrdo tj. pod opterećenjem."
          Tipicna situacija; PCM naredjuje veliko predpalenje i ako istovremeno nema EGR rezultirat ce detonacijom. Moguce su i druge kombinacije, no to bi bila prva stavka na mojoj listi. EGR ventil te generacije mora imati elektronsku kontrolu; otuda mozda i nagli prestanak funkcije.
          Ubrizgavanje mareli iaw6f.s3, mono-point, nema EGR ventil.....
          http://www.lovatogas.co.rs

          Comment

          • Uros Piperski
            CBC Senator XXL
            • 31.01.2005
            • 2978
            • Beograd

            #20
            a knock senzor?


            RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

            Comment

            • Valent Vudriga
              CBC Senator XXL
              • 02.04.2005
              • 2778
              • USA

              #21
              Ubrizgavanje mareli iaw6f.s3, mono-point, nema EGR ventil.....
              [/quote]

              Hvala na informaciji. To je malo iznenadjujuce za dizajn tog godista, ili je to tipicno za evropsko trziste. Morat cu nabaviti Autodata CD da se upoznam s tim Evropskim modelima.
              Dali isti model ima knock sensor? Na koji nacin kontroliraju predpalenje i nepozeljnu detonaciju?

              Comment

              • BOOST
                Founder - Admin od Začetka
                • 29.09.2004
                • 8726
                • Gislaved//Sweden
                • SAAB 9000 AERO R; SA

                #22
                Hm.. ako je Digiplex paljenje ima kontrolu opterecenja preko jednog malog vakum crevca u boxu putem MAPa.. mozda crevo zeza, napuklo ili slicno?
                Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                move your mind

                Comment

                • Valent Vudriga
                  CBC Senator XXL
                  • 02.04.2005
                  • 2778
                  • USA

                  #23
                  Originally posted by BOOST
                  Hm.. ako je Digiplex paljenje ima kontrolu opterecenja preko jednog malog vakum crevca u boxu putem MAPa.. mozda crevo zeza, napuklo ili slicno?
                  Znaci speed/density sistem. No dali ima knock sensor? To bi se moglo vidjeti na dijagramu zica, ili opisu sistema za paljenje.

                  Comment

                  • BOOST
                    Founder - Admin od Začetka
                    • 29.09.2004
                    • 8726
                    • Gislaved//Sweden
                    • SAAB 9000 AERO R; SA

                    #24
                    Nesecam se sad tacno, zadnji put kad sam imao posla sa njima je bilo pre skoro 10 godina

                    Kako god da se okrene trebalo bi da ima knock, bar za to godiste
                    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                    move your mind

                    Comment

                    • Valent Vudriga
                      CBC Senator XXL
                      • 02.04.2005
                      • 2778
                      • USA

                      #25
                      Mozda netko pomogne s tocnim podacima!!!

                      Comment

                      • Ivvan
                        Moderator
                        • 29.09.2004
                        • 1574
                        • Nis
                        • SAAB 9000

                        #26
                        Ako autodata e laze nema knock senzor
                        Turbos make torque,and torque makes fun

                        Comment

                        • *IvanT*
                          CBC Senator XXL
                          • 30.01.2005
                          • 3234
                          • Srbija, Beograd, Kara

                          #27
                          Originally posted by Ivvan
                          Ako autodata e laze nema knock senzor
                          Nema!
                          http://www.lovatogas.co.rs

                          Comment

                          • *IvanT*
                            CBC Senator XXL
                            • 30.01.2005
                            • 3234
                            • Srbija, Beograd, Kara

                            #28
                            Evo shta ECU koristi od podataka ....

                            http://www.lovatogas.co.rs

                            Comment

                            • Valent Vudriga
                              CBC Senator XXL
                              • 02.04.2005
                              • 2778
                              • USA

                              #29
                              Sto sad? Izmjeriti kompresiju, te ako je povisena ocistiti naslage.
                              Wynn masina nece ocistiti teske naslage karbona u jednom ciscenju.
                              GM i Chrysler imaju tekucinu u aerosol boci koja se sprica u usisno grlo dok motor radi, a zatim se motor ostavi ugasen 24 sata. Ili se izvade svjecice i nasprica se direktno na celo klipa. Puno bolji rezultati. Dali bi Opelova kuca mogla imati tako sto?

                              Comment

                              • acatheking
                                CBC Član
                                • 22.01.2005
                                • 78
                                • Beograd / Mirijevo

                                #30
                                Evo par dana od zamene bobina, stekao sam utisak da je auto vratio startnost koju je imao. Takođe imam utisak da je zvuk motora malo drugačiji (ili je to psiha promenila utisak). Ali je detonacija ostala.
                                Očistiću motor i Wynns metodom, ali ću prethodno i svećice da zamenim. Kada sam ih zimus menjao kod Bogunovića, auto je išao jedno vreme kako treba (čitaj sa dosta manjim detonacijama). E sad, koje svećice da stavim. U radnji autodelova čovek vadi neke podatke iz nekog kataloga za moj auto i daje neke svećice od 200-300 din po komadu (toliko sam platio neke i u Bogunoviću, mislim da su NGK). Pa ima li nekih kvalitetnijih svećica i da zaobiđem te kataloge i njihove preporuke koje svećice staviti?
                                Što se kompresije tiče i nju ću sa zamenom svećica da izmerim, pa javljam rezultate. Ono što sam merio pre par meseci bilo je u rasponu od 8 do 11 Bar-a po cilindru, videćemo šta će pokazati druga aparatura.

                                Comment

                                Working...
                                X