Motor trza, gusi se

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Syncmaster
    CBC Veteran
    • 02.02.2006
    • 153
    • Zrenjanin

    Motor trza, gusi se

    Imam kiu pride sa predjenih 84000km. Direktno ubrizgavanje 4 dizne, nema plin.

    Simptomi koji se desavaju su sledeci..

    Primetio sam da kad hocu da ubrzavam i kad sam na nizim obrtajima oko 1500, ako dodam malo jace gas onda se gusi i to do nekih 2000 obrtaja kada prestaje gusenje i pocinje da ubrzava ali motor postaje bucniji.
    A to se desava na brzinama do 60km/h.

    Takodje isto kada menjam brzine iz 3 u 2, i kada pustam kvacilo auto pocne par puta da zatrese.. ali isto tako ako vozim u 2goj pa pri brzini od oko 30km/h i kad hocu da usporim tj. kad sklonim nogu sa gasa auto isto tako par puta cimne pa onda nastavi kontinualno bez prekida da usporava. Kvacilo nije da zbog toga trza.

    Sa bi moglo biti?

    I da li bih mozda mogao, tj smeo, da skinem cep rezervoara pa da probam tako da vozim?

    Napominjem da pali iz prve, nema gasenja ili bilo cega na leru,a sam ler gas ima poseban isc ventil, a poseban je senzor leptira.
    Motor u leru normalno radi.

    Unapred zahvalan
  • Valent Vudriga
    CBC Senator XXL
    • 02.04.2005
    • 2778
    • USA

    #2
    KIA

    God. ???

    Model ???

    Motor ???

    Comment

    • Syncmaster
      CBC Veteran
      • 02.02.2006
      • 153
      • Zrenjanin

      #3
      Pa napisao sam vec..

      KIA PRIDE WAGON 1.3i 99god.

      Tip motora B3.

      Comment

      • M-power
        Moderator
        • 10.01.2005
        • 10060
        • Bg; Banovo Brdo
        • CorsaC, astra H,

        #4
        Nema potrbe da skidas cep, zasto bi to radio.

        Plinski sistem imas klasican ili sekvencijalni?
        To date there has never been a faster car built for the public road and,
        it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

        Comment

        • Aki
          CBC Senator XXL
          • 04.08.2006
          • 1133
          • Beograd
          • Yugo 1603, Yugo 1301

          #5
          Re: Motor trza, gusi se

          Originally posted by Syncmaster
          Imam kiu pride sa predjenih 84000km. Direktno ubrizgavanje 4 dizne, nema plin.
          ...
          "Sometimes it seemed like the more you drove the less money you had. I remember one time Buck Baker and Lee Petty and I had to put our money together just to split a hot dog and a Coke."
          - Lousie Smith

          Comment

          • JAPANX
            CBC Senator XXL
            • 10.08.2006
            • 2159
            • Beograd

            #6
            vidis da ga M zeza

            Comment

            • svsavic
              CBC Član
              • 09.07.2007
              • 52
              • Beograd

              #7
              Verovatno struja
              - svećice, kablovi, razvodnik, bobina...

              Comment

              • Syncmaster
                CBC Veteran
                • 02.02.2006
                • 153
                • Zrenjanin

                #8
                ne nema plin..

                Svecice redovno menjane, i posle svake zamene simptomi isti.
                Inace se redovno servisira.

                Jednom kad auto nije hteo da mi primi gas, kada se gusio.. Tada su u servisu ovlascenom radili dijagn.. i rekli su da isc senzor propusta slabije nego sto treba, tako da su ga samo skinuli i ocistili ali da bi sve bilo kako treba rekli su da treba da se menja. Ali kako moze da se nadje samo original koji kosta 21000din ostaje mi samo da ga cistim.
                Posle tog ciscenja radio je mozda 500km kako treba pa je opet poceo da trza ali se nije gusio na leru kada dodajem gas i on ravnomerno drzi ler.

                Sta da radim jer kod mene ima 4 srafa koja cine kuciste na kojem se nalazi step motor koji je "vezan" sa 2 srafa i kao deo menja se celo kuciste sa step motorom.
                Da li smem da skinem posebno step motor i da ocistim samo njega tj da ocistim svaku supljinu ili sta smem da radim?
                Da li taj step motor moze da izazove gusenje priliom dodavanja gasa?

                Samo jos jedna napomena.. ler gas je kod mene realizovan kao by pass sistem odnsono posebno je izvedeno crevo za ler, postoji jedno zajednicko koje ode od kucista filtera vazduha do senzora leptira TPS, i posebno od tog zajendickog izvedeno do ISC.
                Nadam se da sam razumljivo objasnio.

                Comment

                • NemaN
                  CBC Senator XXL
                  • 29.11.2004
                  • 1560
                  • munze

                  #9
                  probaj bobinu....ako mozes uzmi sa nekog otpada i dogovori se sa covekom da vratis ako nije to...

                  ili nadji isti auto pa deo po deo menjaj dok ne dodjes do uzroka...
                  I'm not caucasian, I'm championship white

                  Comment

                  • Syncmaster
                    CBC Veteran
                    • 02.02.2006
                    • 153
                    • Zrenjanin

                    #10
                    Ne verujem da je bobina jel u leru lepo radi a i kad ide preko 2000 obrtaja nema nikakvih simptoma samo u toku ubzranja se gusi i kada usporavam na nizim brzinama trza...

                    Koliko vidim bobina je kao klasican transformator uradjena nema tu sta da crkne.. nije bas toliko osetljivo..

                    Comment

                    • Valent Vudriga
                      CBC Senator XXL
                      • 02.04.2005
                      • 2778
                      • USA

                      #11
                      Svecice redovno menjane, i posle svake zamene simptomi isti.
                      svećice, kablovi, razvodnik, bobina...

                      Comment

                      • Syncmaster
                        CBC Veteran
                        • 02.02.2006
                        • 153
                        • Zrenjanin

                        #12
                        znaci svecice iskljucujemo...

                        Ostaju kablovi, razvodnik, bobina...

                        Da je razvodnik da li bi lepo radio na leru i na vecim obrtajima?
                        Razvodnik je takav da ide u kompletu sa hall senzorom...
                        I nije jeftin..
                        Inace kada duze drzim na istom broju obrtaja u leru nema nikakvih karakteristicnih promena zvukova motora.

                        Sta bi ostalo moglo biti?

                        Od cega da krenem?

                        Comment

                        • Valent Vudriga
                          CBC Senator XXL
                          • 02.04.2005
                          • 2778
                          • USA

                          #13
                          Sta bi ostalo moglo biti?
                          Ostaju kablovi, razvodnik, bobina...
                          A moglo bi biti i nesto drugo, ili trece. Kako cemo to sad rijesiti bez podrobnog testiranja. Da mijenjamo dijelove nasumce, ili...................

                          Comment

                          Working...
                          X