Imam kiu pride sa predjenih 84000km. Direktno ubrizgavanje 4 dizne, nema plin.
Simptomi koji se desavaju su sledeci..
Primetio sam da kad hocu da ubrzavam i kad sam na nizim obrtajima oko 1500, ako dodam malo jace gas onda se gusi i to do nekih 2000 obrtaja kada prestaje gusenje i pocinje da ubrzava ali motor postaje bucniji.
A to se desava na brzinama do 60km/h.
Takodje isto kada menjam brzine iz 3 u 2, i kada pustam kvacilo auto pocne par puta da zatrese.. ali isto tako ako vozim u 2goj pa pri brzini od oko 30km/h i kad hocu da usporim tj. kad sklonim nogu sa gasa auto isto tako par puta cimne pa onda nastavi kontinualno bez prekida da usporava. Kvacilo nije da zbog toga trza.
Sa bi moglo biti?
I da li bih mozda mogao, tj smeo, da skinem cep rezervoara pa da probam tako da vozim?
Napominjem da pali iz prve, nema gasenja ili bilo cega na leru,a sam ler gas ima poseban isc ventil, a poseban je senzor leptira.
Motor u leru normalno radi.
Unapred zahvalan
Simptomi koji se desavaju su sledeci..
Primetio sam da kad hocu da ubrzavam i kad sam na nizim obrtajima oko 1500, ako dodam malo jace gas onda se gusi i to do nekih 2000 obrtaja kada prestaje gusenje i pocinje da ubrzava ali motor postaje bucniji.
A to se desava na brzinama do 60km/h.
Takodje isto kada menjam brzine iz 3 u 2, i kada pustam kvacilo auto pocne par puta da zatrese.. ali isto tako ako vozim u 2goj pa pri brzini od oko 30km/h i kad hocu da usporim tj. kad sklonim nogu sa gasa auto isto tako par puta cimne pa onda nastavi kontinualno bez prekida da usporava. Kvacilo nije da zbog toga trza.
Sa bi moglo biti?
I da li bih mozda mogao, tj smeo, da skinem cep rezervoara pa da probam tako da vozim?
Napominjem da pali iz prve, nema gasenja ili bilo cega na leru,a sam ler gas ima poseban isc ventil, a poseban je senzor leptira.
Motor u leru normalno radi.
Unapred zahvalan
Comment