Pregreva mi se motor

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • AR_man
    CBC Član
    • 28.05.2006
    • 10
    • Valjevo

    Pregreva mi se motor

    Sta moze da bude uzrok pregrevanja, kada se vozi na otvorenom drzi normalnu temperaturu oko 90 stepeni, ali po gradu ili uzbrdo skala bukvalno ide na 100. Pogotovu na leru, skala se brzo podize na 100c.

    Znaci sta sam sve uradio: menjao antifriz par puta, skidao i cistio hladnjak, na kraju sam kupio novi i opet isto, skinuo termostat i proverio ga, otvara normalno. Ventilator se pali normalno, ali dok radi na leru ne gasi se jer se temperatura dize. Termodavac je ok.

    Sta jos da gledam? Pomagajte!
  • overspeed
    CBC Senator XXL
    • 24.05.2005
    • 2779
    • Kosovska Mitrovica

    #2
    Pumpa proverena?

    Definitivno imash problema sa protokom rashladne technosti, jer ti je motor u granicama normale samo kad ima dodatno hladjenje spolja tj. pri strujanju vazduha (na otvorenom) kroz motorni prostor. Kad nema te "pomoci", u situacijama kao sho si primetio i naveo - u gradu, u leru, na uzbrdici (smanjena brzina kretanja i dodatno opterecenje) onda sam rashladni sistem nije dovoljan da odrzhi temperaturu u normali.

    Proveri stanje pumpe za pochetak, moguce da je oslabila. Rekao si da si menjao antifriz, ali jesi li proveravao njegov nivo u medjuvremenu?
    http://www.bmw.tv

    Comment


    • #3
      promeni i termostat

      Comment

      • AR_man
        CBC Član
        • 28.05.2006
        • 10
        • Valjevo

        #4
        Znaci moguce je da pumpa oslabi, jer definitivno nema dovoljan protok tecnosti kroz sistem. Nivo antifriza je normalan.

        Kada je u leru tj. kada stoji, upali se ventilator, ali se uopste ne gasi, a temperatura se dize.

        Pumpa ili termostat, jedno od to dvoje...

        Comment

        • Gavra
          CBC Senator XXL
          • 06.03.2008
          • 2031
          • Beograd

          #5
          Koji auto ?

          Koji motor?

          Dizel ?

          Benzin?

          Visko?

          Elektricni?

          A/C ?
          Poslednji nek ugasi svetlo

          Comment

          • sasa km
            CBC Senator
            • 23.10.2007
            • 241
            • kosovska mitrovica

            #6
            kod mene je bilo da nije hteo da se gasi jer je termostat zalepio pa se mozda i kod tebe to desava ili su otisli kontakte na njemu
            pogledaj i termodavac ili kako se vec zove sa otpornikom a nalazi se na drugu stranu na hladnjaku

            kod mene je ovakav

            a da proveris pritisak vode u crevima kad radi ventilator da nije neki kanal zapusen pa voda ne kruzi kako treba da nisu creva mnogo tvrda i dali se vruca voda vraca u rezervoar to zavisi od termoprekidaca na crevima odnosno ne otvara - ne trosi vodu ali i ne kruzi pa zato ventilator radi non-stop a temp se dize jer registruje da je motor vruc[/list][/url]
            ALFA-naravno, molim jednu u fulu za poneti

            Comment

            • stainless
              CBC Veteran
              • 26.10.2007
              • 183
              • CG

              #7
              kako uopste provjeriti kruzi li voda kroz sistem?
              i postoji li nacin da se provjeri ispravnost termoprekidaca na hladnjaku?
              Originally posted by Stefan_s
              Ta dvojka je trosila stvarno malo, desavalo mi se da se ugasi jer ostanem bez goriva..naravno to kad teram pun gas. i nekako upalim i pola dana se jos vozim laganim gasom. Nekad sam imao tripove da ide na vazduh, majke mi...

              Comment

              • TECA
                CBC Senator XXL
                • 14.10.2007
                • 2355
                • Oz

                #8
                O kojem autu pricamo?

                Comment

                • sw.brick
                  CBC Senator XXL
                  • 09.10.2004
                  • 8141
                  • Beograd, barajevo-zemun
                  • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                  #9
                  kontrola protoka se vrši merenjem temperature na ulasku i na izlasku iz hladnjaka i uporedjivanjem sa fabričkim podacima, ili prema iskustvu sa tim modelom auta.

                  uglavnom, što je manja temperaturna razlika na hladnjaku to sistem ima veći protok tj pumpa bolje radi.

                  kada je temp razilka velika prva sumnja je pumpa ili termostat odnosno premali protok tečnosti.
                  volvo
                  945 SE turbo lpg
                  344 GL lpg

                  Comment

                  • AR_man
                    CBC Član
                    • 28.05.2006
                    • 10
                    • Valjevo

                    #10
                    Auto je Alfa 33. '91, 1400cc

                    Merio sam temperaturu na jednoj i na drugoj strani, razlika je oko 10c

                    Comment

                    • TECA
                      CBC Senator XXL
                      • 14.10.2007
                      • 2355
                      • Oz

                      #11
                      Na tom autu termoprekidac ventilatora hladjenja se nalazi na samom hladnjaku.Cinjenica da ventilator radi dugo u mestu ukazuje ne to da on nije u stanju da obavlja svoju funkciju,s obzirom da je hladnjak nov.Da je u pitanju termostat ili slaba vodena pumpa,vrela voda ne bi ni dozila punim intenzitetom u hladnjak i stoga bi se ventilator vrlo brzo gasio a temp motora bi rasla!Kod tebe je drugi problem,ili se ventilator sporo okrece,ili se okrece u pogresnu stranu.

                      Comment

                      • AR_man
                        CBC Član
                        • 28.05.2006
                        • 10
                        • Valjevo

                        #12
                        Evo, za sve koji imaju ovakav cudan problem,
                        nasao sam resenje (mozda) mada jos nisam siguran...

                        Hvala forumasima na idejama.

                        Izgleda da se ventilator sporo okretao, malo sam ga naprskao WD40
                        pa cu da vidim, cini mi se da sad drzi temp.

                        Videćemo još.

                        Comment

                        • Madison
                          CBC Član
                          • 12.05.2008
                          • 86
                          • Krusevac/Bg

                          #13
                          Ne znam da li je na alfi isto, ali kod mene na golfu ventilator ima 2 brzine. Elektricar je meni jednostavno prespojio zice u jedan tok i sad mi se uvek pali u vecoj brzini-brze se ohladi voda Mozda moze da pomogne.
                          Guns don't kill people. My cousin does!

                          Comment

                          • sasa km
                            CBC Senator
                            • 23.10.2007
                            • 241
                            • kosovska mitrovica

                            #14
                            Elektricar je meni jednostavno prespojio zice u jedan tok i sad mi se uvek pali u vecoj brzini-brze se ohladi voda
                            a jeli mozda dobija i veci napon pa se brze okrece
                            ALFA-naravno, molim jednu u fulu za poneti

                            Comment

                            • ljube-kugla
                              CBC Senator XXL
                              • 04.05.2006
                              • 1531
                              • batajnica

                              #15
                              kad vozis 120-150km/h,jel dize temperaturu ili pada,ako i tad dize temperaturu onda je definitivno hladnjak,to sam probao na dva auta i resio problem,takodje je ventilator radio i po 10min
                              ko na nas krene iz mesta je naje&o
                              a sto nas je vise,jaci smo

                              Comment

                              Working...
                              X