Pregreva mi se motor

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • JAPANX
    CBC Senator XXL
    • 10.08.2006
    • 2159
    • Beograd

    #16
    Originally posted by sw.brick
    kontrola protoka se vrši merenjem temperature na ulasku i na izlasku iz hladnjaka i uporedjivanjem sa fabričkim podacima, ili prema iskustvu sa tim modelom auta.

    uglavnom, što je manja temperaturna razlika na hladnjaku to sistem ima veći protok tj pumpa bolje radi.

    kada je temp razilka velika prva sumnja je pumpa ili termostat odnosno premali protok tečnosti.
    kako bre??

    zar ne bi hladnjak trebao da hladi tecnost pa samim tim i da bude velika temp. razlika izmedju ulaza i izlaza iz hladnjaka...

    Comment

    • jonicalfa
      CBC Veteran
      • 14.10.2007
      • 128
      • Sm.Palanka

      #17
      Isti problem sam imao sa ar155 sve sam zamenio rasturio, cak i dihtung glave, i ispostavilo se da je pumpa

      Comment

      Working...
      X