Svecice

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • nicolas
    CBC Veteran
    • 17.11.2007
    • 175
    • Beograd

    Svecice

    Imam Escorta V i odvezao sam ga kod autoelektricara, jer ima problem sa paljenjem. Dam mu kontakt i nakon sto pumpa odradi svoje, pokusam da ga upalim, a onda usledi dugo verglanje (oko 6-7 sekundi) i upali, ali odmah mu broj obrtaja padne na 400 i ugasi se. Sledece paljenje je ok, nakon 1-2 sekunde upali, radi 10-ak sekundi na 1200 obrtaja, spusti na oko 900 i radi mirno.
    Elektricar je pogledao relej paljenja i zamenio ga je, ali posto se problem nastavio, pogledao je svecice i kaze da bi trebalo da ih sto pre zamenim (kao... svecica na prvom cilindru je u ocajnom stanju) i da je to verovatno uzrok problema. E sad... kaze da bi mi oni zamenili svecice, ali nemaju, jer na ovaj motor moraju da idu Fordove odgovarajuce svecice i nijedne druge. Otisao sam u prodavnicu Fordovih delova na Vozdovcu i komplet svecica "Platinum" (koje su navodno bas te koje meni trebaju) je 2500 dinara.
    Jedan ortak mi rece da ne moram da kupujem nikakve Fordove svecice vec da mogu da stavim i odgovarujucu Super-Bosnu (komplet oko 1200 dinara) ili nekog drugog proizvodjaca i da ce raditi. Ima li neko iskustva... cisto da ne kupujem bez veze nesto sto ne moram. Ne daje mi se 1200 za Super-Bosnu pa da posle ne mogu da upalim, a ni 2500 dinara, ako vec nekim slucajem mogu i jeftinije da prodjem. Pomagajte... hvala puno...
  • Markedjani
    CBC Senator XXL
    • 24.07.2007
    • 968
    • BG-Cerak
    • Ford Escort RS2000 M

    #2
    NGK svecice stavi i uzivaj.

    One su ti otprilike ista cena ko te Super Bosna... mozda do 1200din.

    Za tvoj motor idu NGK svecice oznake PTR5A-13.

    Nemoz' nikako da bude lose ako stavis NGK svecice
    fordclubserbia.org

    Comment

    • stainless
      CBC Veteran
      • 26.10.2007
      • 183
      • CG

      #3
      nije mnogo dati 30e za svjecice,uzmi te fordove i miran si dok imas auto
      Originally posted by Stefan_s
      Ta dvojka je trosila stvarno malo, desavalo mi se da se ugasi jer ostanem bez goriva..naravno to kad teram pun gas. i nekako upalim i pola dana se jos vozim laganim gasom. Nekad sam imao tripove da ide na vazduh, majke mi...

      Comment

      • M-power
        Moderator
        • 10.01.2005
        • 10060
        • Bg; Banovo Brdo
        • CorsaC, astra H,

        #4
        Ne mozes da stavis obicne ngk. One su isto oko 2500din za tvoj motor.
        To date there has never been a faster car built for the public road and,
        it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

        Comment

        • nicolas
          CBC Veteran
          • 17.11.2007
          • 175
          • Beograd

          #5
          Sad ne razumem... jel mogu obicne NGK ili ne mogu?
          Za ovaj moj Escort su mi u EuroAutu (u Vojvode Stepe) strazili 535 din/kom za NGK (ali prodavac rece da nisu obicne NGK vec specijalno za Escort V), sto mu po ceni dodje skoro isto kao ove "Platinum" koje su mi nudili u Fordovoj prodavnici.
          A sto se tice... koliko ce me svecice sluziti, pa ako me, dao Bog, ovaj Escort dobro bude sluzio, ne verujem da cu ga drzati kod sebe duze od 4-5 godina (jbg... pada cena ).

          Originally posted by Markedjani
          NGK svecice stavi i uzivaj.
          Za tvoj motor idu NGK svecice oznake PTR5A-13.
          U EuroAutu, decko uze katalog i krenuo da trazi svecice za ovaj moj motor i nadje PTR5A- 10, a to su bas ove sto pomenuh... 535 din/kom.

          Comment

          • JAPANX
            CBC Senator XXL
            • 10.08.2006
            • 2159
            • Beograd

            #6
            ako uzmes ngk neces imati problema, ako uzmes bosnu te ces stalno menjati pa sta ti volja...

            platinum svecice ne znam kakve su ali sudeci po nazivu, njih moze svako da pravi jer se naziv ne moze zastititi (kao i solingen nozevi)

            moj predlog, kupi ngk i nista drugo...

            Comment

            • M-power
              Moderator
              • 10.01.2005
              • 10060
              • Bg; Banovo Brdo
              • CorsaC, astra H,

              #7
              Originally posted by nicolas
              Sad ne razumem... jel mogu obicne NGK ili ne mogu?
              Zavisi sta ti podrazumevas pod obicnim ili neobicnim....uglavnom ne mozes da stavis neke "obicne" zato sto za tvoj motor idu svecice specificnog oblika za te Fordove motore za koje nemaju zamenske obicne.
              To date there has never been a faster car built for the public road and,
              it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

              Comment

              • nicolas
                CBC Veteran
                • 17.11.2007
                • 175
                • Beograd

                #8
                Ti si u prethodnom postu pomenuo da ne mogu da stavim "obicne" ngk, pa sam zato tako formulisao pitanje
                Od prilike, jasno mi je sad sta moze, a sta ne.
                Medjutim, malo sam se u medjuvremenu raspitivao za moguce uzroke ovog problema i saznao da je najverovatnije (bez obzira i na lose svecice) u pitanju potapajuca elektricna pumpa za benzin. Bivsi vlasnik je zamenio tu pumpu u januaru prosle godine u Gaga Ford servisu (dao mi je cak i taj racun), stavljena je nova. Ako je u pitanju pumpa, onda ce bas biti "veselo" posto nije jeftina (jedino da na nekom otpadu iskopam ispravnu odgovarajucu pumpu). A po svemu sudeci sanse su velike da je bas u njoj problem, posto i kada stajem na semaforu i pritisnem kvacilo tokom zaustavljanja, broj obrtaja naglo padne na oko 500 i imam utisak da se motor prilicno muci i gusi. Kada se auto zaustavi broj obrtaja se vrati na 900-1000 i onda nastavi da radi ok. Mozda tako treba (ne znam), ali se u pocetku auto nije ponasao na taj nacin u gradskoj voznji.

                Comment

                • M-power
                  Moderator
                  • 10.01.2005
                  • 10060
                  • Bg; Banovo Brdo
                  • CorsaC, astra H,

                  #9
                  Ma nije pumpa.
                  To date there has never been a faster car built for the public road and,
                  it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                  Comment

                  • nicolas
                    CBC Veteran
                    • 17.11.2007
                    • 175
                    • Beograd

                    #10
                    Na jednom drugom forumu (da sad ne reklamiram), par njih se slozilo da ovaj problem nije do svecica, jer cak da uopste ne radi jedan cilindar, motor bi palio iz prve. Cak se javio jedan lik koji ima identicnog Forda (kubikaza, godina proizvodnje, snaga motora) i izneo svoje iskustvo. Imao je isti problem kao i ja, mucio se sa tim 2-3 meseca i niko nije mogao da mu pomogne, a svasta su menjali i pokusavali... i kako kaze, sve se resilo onda kada mu je crkao deo koji je problem i pravio - pumpa. Nakon zamene, nije mogao da veruje da Escort uopste moze da ide tako lepo
                    E sad, posto ipak malo vise cenim misljenje ljudi sa CBC-a nego sa ostalih foruma, poslusacu vase savete. A i islo bi mi u prilog da su svecice u pitanju, jer zamenu pumpe i zafrkancije oko toga bih u ovom trenutku starno voleo da izbegnem

                    Comment

                    • dranix
                      CBC Senator XXL
                      • 04.10.2004
                      • 3079
                      • Antwerpen/Belgium
                      • Saab 9-3

                      #11
                      Kad pumpa nije u redu dolazi do insuficijencije pritiska goriva pri visim obrtajima tj. opterecenju sto znaci da bi trebalo da radi relativno dobro na leru ali da nece da ide maksimalnom brzinom i da nece da ubrzava kako treba kad se patosira pedala gasa.
                      Osim, ponavljam, osim ako pumpa nije u tako losem stanju par dana pred smrt. Pitanje je kako je onda tako NAGLO pocela da zeza. Obicno se to ne desava preko noci nego ipak postepeno.
                      Ako ti je stvarno losa svecica na prvom cilindru promeni svecice svejedno ali ne budi siguran da je bas samo do njih. I onako moras da menjas svecice pa ces videti posle sta ti je dalje ciniti. Apsolutno nije normalno da pumpa tako brzo crkava. Trudi se da uvek imas dovoljno goriva u tanku preporucuju 1/4 a ja 1/3 najmanje posebno kad je toplo vreme da se pumpa dobro hladi. Koristi povremeno aditive za prociscavanje sistema za dovod goriva. Oni osim dizni odrzavaju i pumpu u smislu da je podmazuju bolje nego sam benzin i to jos ko zna kojeg kvaliteta.

                      Comment

                      • M-power
                        Moderator
                        • 10.01.2005
                        • 10060
                        • Bg; Banovo Brdo
                        • CorsaC, astra H,

                        #12
                        Pa nismo se ni mi slozili da je do svcecica to si ti konstatovao tj.majstor.
                        Kazes kada radi radi lepo ide najnormalnije samo nece da pali. Ocigledno je negde problem, pre ce biti u nekom senzoru temperature motora.
                        To date there has never been a faster car built for the public road and,
                        it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                        Comment

                        • dranix
                          CBC Senator XXL
                          • 04.10.2004
                          • 3079
                          • Antwerpen/Belgium
                          • Saab 9-3

                          #13
                          Kamo srece samo da nije neki skup problem a za zivce cemo lako. Toga bar ima i ne kosta nista.

                          Comment

                          • overspeed
                            CBC Senator XXL
                            • 24.05.2005
                            • 2779
                            • Kosovska Mitrovica

                            #14
                            Re: Svecice

                            Originally posted by nicolas
                            Elektricar je pogledao relej paljenja i zamenio ga je, ali posto se problem nastavio, pogledao je svecice i kaze da bi trebalo da ih sto pre zamenim (kao... svecica na prvom cilindru je u ocajnom stanju) i da je to verovatno uzrok problema.
                            A, jesi li TI uopshte pogledao tu svecicu?!

                            Ne veruj "majstorima", narochito ako ti nisu drugari iz vrtica, ortaci iz vojske, ili neshta sl. Znash vec na shta mislim... Ako imash prilike lepo ti slikaj tu svecicu iz prvog cilindra pa okachi ovde, pa da procenimo svi zajedno. I da dobijesh objektivno mishljenje i procenu.

                            Ne kazhem da mora da ima veze sa problemom koji trenutno imash na autu, ali cesh te svecice kad-tad morati da menjash, pa bolje da znash Rekoshe ti ljudi da su za taj konkretno motor svecice malo skuplje ali jbg. nisu bash "standardne" svecice u pitanju i motor mozhe jako da zahebava ako/kad pri zameni istih ne napravish pravi izbor. Naravno, NGK ce sasvim lepo da radi (vec pomenuti tip PTR5A-13), a ako nema tih "originalnih" Fordovih potrazhi Motorcraft-ove, oni su radili jako kvalitetan aftermarket materijal i delove za Ford (bar tih godishta). Ovako izgleda taj NGK:



                            Zazor 1,3 mm
                            http://www.bmw.tv

                            Comment

                            • Markedjani
                              CBC Senator XXL
                              • 24.07.2007
                              • 968
                              • BG-Cerak
                              • Ford Escort RS2000 M

                              #15
                              Pa Motorcraft delovi su prva ugradnja na Fordu... tj original delovi

                              Nisu oni zamenski

                              I lepo ti kaze overspeed... skini svecicu i proveri je... nije to neka nauka

                              Jos bolje... uslikaj ih sve i baci slike ovde
                              fordclubserbia.org

                              Comment

                              Working...
                              X