Presao sam 6500km od poslednje promene ulja i filtera za ulje, gorivo i vazduh. Trebalo bi za dve i po nedelje da idem na put. Do tada cu preci jos nekih 200-250km... sipam polusinteticko... posto cu preci >1500km u roku od dve nedelje, hteo bih da odradim jos jedan redovan servis...
Moje prvo pitanje bi bilo - da li mislite da je rano za to s' obzirom na predjenu kilometrazu?
Ako bih to ipak uradio, da li mislite da je potrebno da menjam filter za vazduh koji je u celoj prici najskuplji? Da li uopste UVEK menjati sve u kompletu ili ne? Znam da je jeftino i da je uvek bolje zameniti sve ali trenutno sam u situaciji da mi 1000 dinara znaci.
Da li kupiti sredstvo za ciscenje od predjasnjeg ulja i koje?
Moje prvo pitanje bi bilo - da li mislite da je rano za to s' obzirom na predjenu kilometrazu?
Ako bih to ipak uradio, da li mislite da je potrebno da menjam filter za vazduh koji je u celoj prici najskuplji? Da li uopste UVEK menjati sve u kompletu ili ne? Znam da je jeftino i da je uvek bolje zameniti sve ali trenutno sam u situaciji da mi 1000 dinara znaci.
Da li kupiti sredstvo za ciscenje od predjasnjeg ulja i koje?
Sto se tice zamene filtera goriva, koliko sam upoznat, najbolje je svaki redovan servis menjati sve komplet, ulje, filter ulja i goriva, nije skupo a dosta znaci, cak i filter vazduha iako on, ocigledno, ne mora da se menja svaki put.

Comment