Problem sa II cilindrom

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • dieselman
    CBC Senator XXL
    • 14.11.2005
    • 833
    • tt

    #31
    ..pre dosta godina pozajmio sam "kolegi" pribor za merenje komresije na BMW 525tds...vratio mi ga je nakon par dana,ali sam ja naknadno primetio da vise namam kola sa dobrom kompresijom...rasklopim mernu diznu i naddjem najlon kesu unutra...moras imati majstora kome mozes potpuno verovati...

    Comment

    • djoleBgd
      CBC Član
      • 25.06.2008
      • 31
      • Beograd

      #32
      Iskreno ni ja nisam verovao prvom majstoru na njegovu konstantaciju bez otvaranja motora pa sam otisao u servis Diamond u resniku koji su ovde na forumu hvalili.Decko ciji je servis mi je otvorio motor,merio kompresiju i sve to i dosao je do tog zakljucka.Iskreno vise vama verujem nego majstorima.Nemam skener ali pokusacu kod ortaka sutra da skeniram sta sam dobio na kartici prilikom merenja kompreesije.Ja sam majstor za racunare i racunarske mreze, ako to nekome treba,tu sam ili da uradimo kablovsku na divljaka
      Sto se tice plina stavljen je obican lovato ali sam tako i kupio auto
      @dieselman Gde naci majstora sa poverenjem???? Mislio sam da imam takvog ali jbg
      @b_samardzic druze pli je obican kao sto rekoh... Na plinu nije bilo detonacija ali na benzinu jeste.Pucao je ko lud...Bas pred otvaranje motora gurao sam ga na 8,5 u prve 3 brzine i prilikom pustanja gasa je pucao ko lud,a na plinu nista
      @sw.brick druze da sam mehanicar sve bi mi to bilo lako Mislio sam da mora isti motor da ide unutra mada sad kad je vec otvoren mozda bi ga malo i doradio da dobijem jos koje konjce Ako imas neku ideju slobodno reci ...
      @206 Voleo bih da mi kazes zbog cega prijatelju.
      @M-power znas li neki takav motor na prodaju?
      @bax76 stvarno nemam pojma,zato i pitam Vas strucnjake
      P.S.Da li je neko od Vas mehanicar i da li hoce da resi problem ?
      Samo par miliona ljudi imaju tu sreću da žive u Srbiji!!!.....Ostali nemaju tu sreću, ali imaju sve drugo!!!
      Nissan Sunny 2.0 Gti , Megan 1.5 dci

      Comment

      • djoleBgd
        CBC Član
        • 25.06.2008
        • 31
        • Beograd

        #33
        Originally posted by dieselman
        ..pre dosta godina pozajmio sam "kolegi" pribor za merenje komresije na BMW 525tds...vratio mi ga je nakon par dana,ali sam ja naknadno primetio da vise namam kola sa dobrom kompresijom...rasklopim mernu diznu i naddjem najlon kesu unutra...moras imati majstora kome mozes potpuno verovati...
        Pa druze da li sada majstoru da rasklapam aparat?Dovoljno je sto sam ga napusio sto je hteo da mi uzme 20e za merenje kompresije,iscimao me da kupim kablove jer je navodno problem bio zbog njih.Puko sam za kablove 50e za dzabe(srecom vratio pare kasnije).Malo je falilo jos i batine da dobije... Mozda nekome 50e ne znaci nista ali nekom znaci mnogo...
        Samo par miliona ljudi imaju tu sreću da žive u Srbiji!!!.....Ostali nemaju tu sreću, ali imaju sve drugo!!!
        Nissan Sunny 2.0 Gti , Megan 1.5 dci

        Comment

        • JAPANX
          CBC Senator XXL
          • 10.08.2006
          • 2159
          • Beograd

          #34
          cek, ja ne razumem vise... gde je taj auto sada??

          imam ja majstora od poverenja ali je covek u barajevu pa ako ti nije tesko da se do njega odgegas, javi se na PP

          Comment

          • JAPANX
            CBC Senator XXL
            • 10.08.2006
            • 2159
            • Beograd

            #35
            a i sto se tice delova isto se javi, 800 evra je previse... generalna kosta oko 350 evra bez klipova(karike, garnitura dihtunga, leteci i lezeci lezajevi i ventili sa vodjicama)

            Comment

            • sw.brick
              CBC Senator XXL
              • 09.10.2004
              • 8141
              • Beograd, barajevo-zemun
              • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

              #36
              Ja sam majstor za racunare i racunarske mreze
              evo onda drugaciji opis-

              imas Cat6 mrezu koju izmeris kao 1.000MB i svi parametri dobri i u okviru ocekivanoga.

              a sam kabl ostecen sa 2 parice u potpunom elektricnom prekidu.


              dobra kompresija- progoreo ventil...analogija


              nesto tu ne stima, ili merenje kompresije ili ventili i nisu progoreli (mozda samo talog koksa a to je sasvim normalna pojava pogotovu na usisnim koji su inace hladniji od izduvnih).

              za izduvni sam cuo da moze da progori ali nikad video jos, a za usisni niti sam cuo niti video da uopste moze da progori.
              volvo
              945 SE turbo lpg
              344 GL lpg

              Comment

              • djoleBgd
                CBC Član
                • 25.06.2008
                • 31
                • Beograd

                #37
                @JAPANX Trenutno je auto kod drugog majstora koji je rasturio motor i dao tu konstantaciju i kaze da oko 800e kosta da sredi motor sa delovima i rukama. Steta sto ranije nisam saznao za tog majstora. Sada mogu samo ili da ga odslepam ili da zaklopim motor i dovezem na III cilindra.Ali ako za otvaranje trazi 50e,verovatno je toliko i zatvaranje pa ne znam koliko se sve to isplati. Koliko bi kod njega bila generalna?Ruke + delovi
                @sw.brick Ma i meni tu nesto mnogo smrdi al jbg kad se nerazumem,pogotovo mi je cudno jer auto nije ni trosio ulje,niti duvao.
                Samo par miliona ljudi imaju tu sreću da žive u Srbiji!!!.....Ostali nemaju tu sreću, ali imaju sve drugo!!!
                Nissan Sunny 2.0 Gti , Megan 1.5 dci

                Comment

                • JAPANX
                  CBC Senator XXL
                  • 10.08.2006
                  • 2159
                  • Beograd

                  #38
                  nista, pitaj ga onda sta menja od delova... pa vidi koja je cena i jeftinije ces proci... a obavezno, kad ti promeni delove da ti vrati stare, inace to neka ti bude praksa, majstorima se ne moze verovati

                  Comment

                  • interceptor@
                    CBC Početnik
                    • 06.07.2008
                    • 9
                    • kosjeric

                    #39
                    Pa vidi ovako... Pre par godina imao sam Golfa 1, 1.8 GTI i desavalo se sledece:

                    Upalim auto, idem par km sve OK, i onda polako gubi snagu, staje i na kraju se gasi...sacekam par minuta, upalim, opet ide super par km, pa opet polako gubi snagu, staje...i tako u krug...

                    Zamenio dizne, pumpu za gorivo, celokupnu elektriku... i nista...isto...


                    Skinem glavu motora i vidim da je USISNI ventil progoreo i da zato stvara probleme...

                    Poenta je... kompresija na tom cilindru bila daleko MANJA nego na ostalim, zamenim ventil i gumice na ostalim, sve OK, posle toga isao extra....Ne razumem zasto bi radio generalnu i bacao pare kada ti to verovatno nije ni potrebno...

                    Comment

                    • jeronimo
                      CBC Senator XXL
                      • 27.10.2005
                      • 390
                      • beograd
                      • ваз 21214-20

                      #40
                      nemam iskustva sa ovim modelom, ali sa nisanom sanny-em 1.6 je da kada se javi paljba na benzinu kriv je modul paljenja...
                      prva, druga,kuplung,treća- ruski ti je menjač sila...

                      Comment

                      • Valent Vudriga
                        CBC Senator XXL
                        • 02.04.2005
                        • 2778
                        • USA

                        #41
                        Originally posted by jeronimo
                        nemam iskustva sa ovim modelom, ali sa nisanom sanny-em 1.6 je da kada se javi paljba na benzinu kriv je modul paljenja...
                        Mozes li pojasniti sto si htio reci ovdje?

                        Comment

                        • M-power
                          Moderator
                          • 10.01.2005
                          • 10060
                          • Bg; Banovo Brdo
                          • CorsaC, astra H,

                          #42
                          800eur za osvezenje nije strasno.
                          Na 350 japanx-sto je naveo ide i vodena pumpa, set spanera i kaiseva, sve tecnosti i filteri sto je jos jedno 150eur. Obrade, pranja, ciscenja oko 150 eur sto dakle majstoru ostaje 150 za ruke

                          Ako ide gore sve navedeno sto i treba da ide onda 800eur nije strasno.
                          To date there has never been a faster car built for the public road and,
                          it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                          Comment

                          • JAPANX
                            CBC Senator XXL
                            • 10.08.2006
                            • 2159
                            • Beograd

                            #43
                            ne ide vodena pumpa, to je samo na golfu "veliki servis"

                            Comment

                            • M-power
                              Moderator
                              • 10.01.2005
                              • 10060
                              • Bg; Banovo Brdo
                              • CorsaC, astra H,

                              #44
                              A vidis nisam znao, ostace majstoru koji euro vise
                              To date there has never been a faster car built for the public road and,
                              it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                              Comment

                              • JAPANX
                                CBC Senator XXL
                                • 10.08.2006
                                • 2159
                                • Beograd

                                #45
                                iskreno, mnogo je 800 evra... to je cena generalne za dzipa od 6 cilindara, sa sve cilindrima

                                Comment

                                Working...
                                X