Zamena dihtunga poklopca motora!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • shone190
    CBC Senator XXL
    • 10.12.2004
    • 1877
    • Beograd
    • Dodge Charger 8.1l

    #16
    Oho tema se siri . Koliko vidim ipak cu probati sam da ga zamenim, pa cu javiti da li sam pretegao .

    Pozzzz

    Comment

    • Alekre
      CBC Senator XXL
      • 12.09.2005
      • 780
      • Smederevo

      #17
      Originally posted by deki-ascona
      Originally posted by Alekre
      ...namazi barsilom ukoliko je potrebno. Kratko, jasno, prosto
      Sta je "barsil" i kako da znamo dal' je potrebno?
      Jel' bolji plutani ili papirni dihtung ?

      Pun sam pitanja danas...
      Znam da znas


      @Shone190
      Ne mozes da pretegnes, jedino ako bas nemas osecaj. To su verovatno 10ke.

      @To all
      Slazem se da treba postovati tablicu, nisu je dzabe ljud izmislili. Doduse, kod poklopca ventila mislim da stvarno nije potrebno. Ja recimo stezem kao i Aki pa nema curenja. To je samo 5 nm.
      Sloboda i divljina, nesputanost i zivot van formalnih drustvenih okvira.

      Comment

      • shone190
        CBC Senator XXL
        • 10.12.2004
        • 1877
        • Beograd
        • Dodge Charger 8.1l

        #18
        Pa i mislio sam da zategnem otprilike koliko su i ovi sada zategnuti, jbg, necu da zavijam ko manijak pa cemo videti

        Comment

        • Kenno
          CBC Senator XXL
          • 21.08.2006
          • 460
          • Zenica, BiH

          #19
          Zategni slobodno po licnoj procjeni, meni oko dva sarafa curkalo ulje (yugo 1.1), zategnuo iste te sarafe i prestalo...ne maksimalno koliko sam mogao, ali dosta jako...uostalom ako krene sliniti ulje kada namontiras novi dihtung, stegni jos malo i to je to

          Comment

          • JaMaL
            CBC Senator XXL
            • 14.04.2007
            • 448
            • JaMaL

            #20
            Te vrednosti iz tablice se odnose na nove delove i nove automobile... posle x godina struktura metala i zazor izmedju navoja je svakako promenjen od habanja i termicke izlozenosti tako da ni ti brojevi nisu preterano tacni... i ne treba ih se pridrzavati kao biblije... to je okvirna cifra da znas... 4-5 nm... uglavnom da ne preteras jer svaki sraf ima tacku pucanja i krivljenja... to je uglavnom za slonove kao sto sam ja... koji sam morao na kraju da kupim kilo kljuc jer sam izlomio sve srafove na jednoj nesrecnoj ladi pre x godina... kada sam skinuo navoj sa 17-ice na vezanju... rekoh sad je vreme da kupim kilo kljuc... jednostavno ne osecam otpor srafova... uvek moze vishe... tako da ako imate slican problem kao ja... kilo kljuc, jeftinije je...

            Comment

            • Dare
              CBC Senator
              • 16.09.2007
              • 219
              • City of Svrljig. Automobili: Lada Niva 1,7 4x4 Zastava Koral In 1,1

              #21
              ja sam menjao taj dihtung kod lade. nista posebno. po meni je bitno da se postepeno pritezu srafovi da se nebi deformisao poklopac, posto je od lima (bar kod lade)

              Comment

              • Van
                CBC Senator XXL
                • 16.02.2007
                • 1425
                • Nbgd

                #22
                4 nm ti je 2 kg na poluzi od 20 cm ili 4 kg na poluzi od 10 cm koliko je prosecno dug jedan kljucic 10 .
                Od prekomernog zatezanja ume da se osteti limeni poklopac ( dekla ) i na mestu srafova da bude malo ispupcenija , tako da tu pritiska vise dihtung nego na prostoru izmedju srafova i cepa ga . Skines deklu , stavis neku ravnu povrsinu pa proveris da li ima izbocina . Kuckanjem malim mozes da popravis stvari .
                Uvek ocist lepo razredjivacem povrsine koje nalezu , namazi malo silikona za dihtovanje , sacekaj malo i montiraj . Ne bi trebalo vise da mast na tom mestu
                ...zivi , Franjo je ziv !!!

                Comment

                • sw.brick
                  CBC Senator XXL
                  • 09.10.2004
                  • 8141
                  • Beograd, barajevo-zemun
                  • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                  #23
                  svasta se ovde savetuje, uradi sam i obrati paznju da nikako ne stegnes prejako.
                  5Nm je jako malo, skoro da rukom samo zavijes, tek malo jace od toga.

                  sto jace stegnes to ce vise ulja curiti jer ce se sve deformisati.

                  pa ces onda jos jace stegnuti dok se ne deformise limeni poklopac, pa curi.
                  pa jos jace dok ne nastane prskotina na poklopcu, ili izbijes brezon iz alu glave.

                  kao sto je u prethodnom postu receno, probaj novi dihtung vrlo blago da stegnes da bi ostao elastican.
                  samo ako je elastican moci ce da se siri i skuplja sa promenom temperature i da dobro zaptiva.


                  jacina pritezanja srafa je otprilike slicno koliko zategnes obicnu kucnu sijalicu u lusteru kada menjas.

                  takodje, obrisi dodirne povrsine glave i limenog poklopca da budu apsolutno suve, bez ijedne kapi ulja.

                  posao koji sigurno sam mozes da uradis.

                  ako ima u ponudi uzmi nesto skuplji gumeni digtung dekla iz jednog dela. dugotrajan je, mozes i vise puta da ga koristis.

                  pluteni i papirni su za jednokratnu upotrebu.
                  volvo
                  945 SE turbo lpg
                  344 GL lpg

                  Comment

                  Working...
                  X