Cao svima! Nedavno mi je mehanicar uradio generalku motora na Vektri b 1.6 16v (1998). Od tada sam presao oko 8000km, ali motor i dalje trosi ulje! Naravno znatno manje nego sto je to bio slucaj pre generalke, ali koliko sam ja upoznat, sada ne bi trebao trositi toliko. Pogotovo ne cetvrtinu litre na 1000 km! Koristim GM 10w 40 motorno ulje. Zamjenjeni su svi potrebni delovi kada je generalka radjena. Ako neko ima objasnjenje za ovo, molim da mi pomogne! Unapred hvala!!!
Trosi ulje posle uradjene generalke!
Collapse
X
-
-
@ subicd:
Nekih 0,5 litara na 8000 km je, koliko, 62-63 ml na 1000 km.
Choveku POSLE generalne troshi 250 ml na 1000 km. Za taj motor i 10W40 gradaciju - previshe.
@wlladdo:
Predlazhem da sa tim "mehanicharem" ozbiljno poprichash, "zapreti" i tuzhbom, inspekcijom, rodjakom koji je zamenik nachelnika trzhishne inspekcijeDigni prashinu malo, nemoj to da prihvatish tek tako, insistiraj na nekom obeshtecenju ili nachinu da ne izadjesh iz te priche kao potpuna "zhrtva" tog shustera...
Ako treba budi i pomalo neprijatan. Mnogi od njih jedino tako i razumeju...
Comment
-
-
Vectrin motor trosi ulje - uvek. Zavisi od stila voznje ali na 10K mi se desavalo i da mu dolijem 2l. Da ne bude zabune radi se o novom automobilu koji je u savrsnoj kondiciji i sa uredno radjenim servisima na 10K (iako fabrika propisuje na 15k za Srbiju).
Ne lupetaj, da izvines!
Poruku izmenio: M-power
Comment
-
-
reklamiracu njegov "rad". uostalom, on je i sam rekao da garantuje kako ce sledecih 70000km preci bez ikakve potrosnje ulja. i jos me nesto zanima. taj motor bi u tom slucaju trebao po treci put biti otvoren. da li to smeta? i treba li se nesto posebno uraditi pri svakome otvaranju motora?
Comment
-
-
Ko ti je kriv kad si kupio auto sa elipsastim cilindrima sad dolivaj
Potrosnja od 0,25l/1000km je sasvim prihvatljiva za taj motor jesi li menjao ulje posle prvih 1000 km i da li ti od pocetka trosi konstantno tih 0,25 ili ima promena. Ja sam radio punu generalnu jer mi je auto trosio ulje slicno kao tvoj i prvih 3 000 km(dok se razradjivao) nije potrosio skoro nista onda sam poceo da ga vozim ostro i potrosnja ulja je i dalje vrlo mala, al kad sam isao na more dolio sam oko 0,7l na 2000km tako da izgleda mnogo zavisi od nacina voznje. Treba da probas sa nekim drugim uljem i predji na sintetiku. Moja preporuka Mobil synt s 5w 40, do sada se pokazao da ga motori najmanje trose.
Comment
-
-
Meni na novoj Astri, taj 1.6 16v, je za 11.000km, potrosio nesto jako sitno mozda neprimetno.
Na novoj Z10 potrosnja ulja krece od 1.5 do 2 deci na 1000km. Nije mi jasno kako su moguce tolike razlike u potorsnji ulja.
Secam se kad smo preuzimali Astru prodavac je rekao da kao nova oce da popije i 1 lirar na prvih 1000km.
Kako je moguce da onda repariran motor moze da bude toliko bolji od fabrickog, pa da ne potrosi nista. Meni ta 3dl i ne deluju tako strasno.
Comment
-
-
Potrosnja ulja
Originally posted by wlladdonovi klipovi, karike, ventili, gumice, dihtung i sve ostalo sto ide uz generalku. kupljeno u ovlastenom opel servisu
Ma jasno je da je sve ovo kuplnjeno dali se busio blok i na koju specijalu je izasao koju si specijalu klipove kupio ili je blok hizlovan i kupio si standar klipove (ovo je losija varijanta od busenja zato sto hilzne koje se stavljaju u blok mogu da budu od losijeg materijala i da bude problem a kad se radi samo busenje na sledecu specijalu umesto hilzne koja je sumnjivog kvaliteta imamo mat od bloka koji je steko mnogo vecu cvrstocu i otpornost hladjenjem i grejanjem).
Najgora varijanta je da si sve ove delove kupio a da je on okularno proverio da je blok OK i da mu netreba obrada onda u tome moze da bude problem .Mogu cilindri da budu odlicni bez anzica ali ovalni (zto okularnom metodom to nemoze da utvrdi) i da oljusti karike za 1000 Km kao da nista nisi radijo.
Comment
-
Comment