Trosi ulje posle uradjene generalke!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • dranix
    CBC Senator XXL
    • 04.10.2004
    • 3079
    • Antwerpen/Belgium
    • Saab 9-3

    #31
    Paaaa... Zavisi.
    Neko jevtino mineralno 15w40 koje je posle 2-3000 kao voda ima da pije isto tako, kao vodu.
    Druga gusta ulja su vec specijalnija ulja vrhunske klase i cene.
    Ne razumem samo zasto je zlo da motor koji inace trosi ulje dosta trosi i malo vise kad vise nije tako nov.
    Obicno ulje srednjeg kvaliteta recimo neka 10w40 polusintetika nije tako skupo da se ne bi dolivalo cak i u toj nekoj kolicini.
    Ne trosi taj motor ulje kad je hladan pa da pomaze 15w40.
    Bas naprotiv, guta ga kad se zesce nagazi mnogo vise nego pri laganoj voznji.
    Nije 15w40 nikad bio "lek" za niskofrikcione motore. Ne mesajte neke pojmove.
    To je jos i dobra situacija jer najmoderniji niskofrikcioni motori koriste ekstra skupa ulja i samo ih tada trose onoliko koliko je po propisu od strane proizvodjaca sto nije malo ali zato druga ulja gutaju u velikim kolicinama pa dok nekom ne dosadi.
    Veoma skup sport, da.
    Treba racunati sa tim da se pri potrosnji od recimo jedan litar na 1000km (karikiram situaciju) a ako kapacitet motora iznosi oko 4litra ulja za 10k na koliko bi ulje normalno trebalo da se komplet promeni mi smo dosipali vec 2,5 x novog ulja. U tom slucaju sta menjamo? Mozda samo po mogucstvu sto kvalitetniji filter ulja. Pod uslovom naravno da se auto dovoljno svakodnevno vozi.
    Posto puritanci kazu da se ulje menja na 10k ili sest meseci pa sta prvo dodje.
    Ne zezajte se sa 15w40 jer u 95% slucajeva njihov kvalitet je takav da njime mozete ozbiljno samo lanac od motorne testere da podmazujete.
    To su obicno najskuplja ulja koja ne vrede NI toliko kolika im je cena.
    Kad je vec neka ozbiljna potrosnja ulje se ne kupuje u kantici od litra ili 4-5 litara nego malo vise a siguran sam da se to i u Srbiji moze. Ne bure naravno ali iz necijeg bureta i to neko solidno ulje za relativno male pare.
    To je sigurno najbolja varijanta.

    Comment

    • bax76
      CBC Senator XXL
      • 07.11.2006
      • 605
      • BG

      #32
      Bacio sam pogled u Manual za Astru, 1.6 16V Z 16 XEP potrosnja ulja je 0.6l, na 1000km.

      Comment

      • b_samardzic
        CBC Senator XXL
        • 02.04.2005
        • 1557
        • Smederevo

        #33
        A sta mehanicar moze da za**** dok sklapa motor?
        Jedino ako je spojeve karika stavio u istu vertikalu sto je malo verovatno.
        Veci problem je ako su na masinskoj obradi bloka promasili tj preterali meru.
        Mehanicari obicno nemaju komparator za merenja stublina a i da imaju neznaju koja mera je potrebna za koji motor pa opet dzaba meri!

        Comment

        • M-power
          Moderator
          • 10.01.2005
          • 10060
          • Bg; Banovo Brdo
          • CorsaC, astra H,

          #34
          Tek sam sada procitao ovu temu. Izbrisao sam 10-tak poruka koje su takve nebuloze i more gluposti, normalna potrosnja litar na 1000, ovalni klipovi itd.) Dalje pazite sta pisete

          Samardzicu, losa generalna ....uglavnom prouzrokovana losom obradom delova u masinskoj radionici, pogresne mere. Mnogi blokovi su upropasceni u masinskim radionicama.
          To date there has never been a faster car built for the public road and,
          it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

          Comment

          • b_samardzic
            CBC Senator XXL
            • 02.04.2005
            • 1557
            • Smederevo

            #35
            M-e to sam i napisao ali ako procitas prvi post i savete ostalih on treba da vata za gusu mehanicara koji je sklapao motor.
            Po mene on je najmanje kriv za to sto motor trosi ulje.
            Jedino ako taj mehanicar ima i masinsku radionicu za obradu blokova glava ventila i ostalog e onda je krivica vec njegova

            Comment

            Working...
            X