Evo u čemu je stvar.
Imam RAIDove satove za merenje temperature i pritiska ulja.
Da bi oni radili za to čemu su i namenjenim potrebno je da njihove sonde budu negde i "učačkane"! Zar ne?!
Sonda za temperaturu izgleda ovako:

a sonda za pritisak izgleda ovako:

, e sada, šta mene muči!
Da bi spojio oba sata, kako sam ja skontao moram da uzmem i RAIDov adapter za to, koji izgleda ovako (a koji se postavlja ispod filtera za ulje):

Za taj adapter piše sledeće:
Raid Hp 52mm Oil Pressure + Temperature Gauge Adaptor
-3/4 AF X -16 Thread
-Anodised Finish
-Adaptors Come With 4 Connection Slots For Sensors Allowing Multiple Combination Connections
-Comes With Blanking Screws (18 npt Or 10mm) To Blank Off Unused Connection Slots
This Adaptor allows both Gauges to be connected safely and effortlessly.
-Remove Oil Filter And Allow Oil To Drain
-Screw In Raid Hp Adpator Plate
-Then Screw Oil Filter On To Raid Hp Adpator Plate
-Wire Into The Raid Hp Adaptor Plate The Relevant Gauges And Blank Off Unused Connections
-Refill Oil
i postoje 2 veličine:
M18 - P1.5
&
M20 - P1.5
Da li mi može neko reći koja je veličina na OPEL ASTRI F 1.4 16V (motor X14XE tzv ECOTEC)?
Ako je to M uopšte veličina za navoj na motoru za filter ulja. Ja mislim da jeste! Ako nije, ondak ...
Eto toliko, i ako neko ima neko iskustvo da je već uzimao taj adapter i spajao (tj montirao to na neki auto), može mi malo nešto pojasniti, ako misli da ima neke potrebe za to!
POZZ!!!
Imam RAIDove satove za merenje temperature i pritiska ulja.
Da bi oni radili za to čemu su i namenjenim potrebno je da njihove sonde budu negde i "učačkane"! Zar ne?!
Sonda za temperaturu izgleda ovako:

a sonda za pritisak izgleda ovako:

, e sada, šta mene muči!
Da bi spojio oba sata, kako sam ja skontao moram da uzmem i RAIDov adapter za to, koji izgleda ovako (a koji se postavlja ispod filtera za ulje):

Za taj adapter piše sledeće:
Raid Hp 52mm Oil Pressure + Temperature Gauge Adaptor
-3/4 AF X -16 Thread
-Anodised Finish
-Adaptors Come With 4 Connection Slots For Sensors Allowing Multiple Combination Connections
-Comes With Blanking Screws (18 npt Or 10mm) To Blank Off Unused Connection Slots
This Adaptor allows both Gauges to be connected safely and effortlessly.
-Remove Oil Filter And Allow Oil To Drain
-Screw In Raid Hp Adpator Plate
-Then Screw Oil Filter On To Raid Hp Adpator Plate
-Wire Into The Raid Hp Adaptor Plate The Relevant Gauges And Blank Off Unused Connections
-Refill Oil
i postoje 2 veličine:
M18 - P1.5
&
M20 - P1.5
Da li mi može neko reći koja je veličina na OPEL ASTRI F 1.4 16V (motor X14XE tzv ECOTEC)?
Ako je to M uopšte veličina za navoj na motoru za filter ulja. Ja mislim da jeste! Ako nije, ondak ...
Eto toliko, i ako neko ima neko iskustvo da je već uzimao taj adapter i spajao (tj montirao to na neki auto), može mi malo nešto pojasniti, ako misli da ima neke potrebe za to!
POZZ!!!
), pa sam mislio da mi kaže šta mi još treba. Pošto na njihovom sajtu (čak i kada prebaciš na ENG verziju, u daljem opisu opet sve piše na Nemačkom
, i tamo ima još neki SET od 3 dela sa sve tim adapterom i još neke gumice, koje sam ja skontao da su dihtung za taj adapter. Pa sad ne znam da li mi treba taj set i gumica ili ne. Šta sve dobijam ako uzmem samo adapter. Ma ništa ih nisam skontao. :bluescream:


Sa sve žicama koje još uvek štrče iz nosača i vise ko džigerica po instrument tabli!

Comment