Cudna situacija (pumpa)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Valent Vudriga
    CBC Senator XXL
    • 02.04.2005
    • 2778
    • USA

    #31
    Dali se kod vas prodaju kemikalije za uklanjanje vode iz rezervara. Toliko se prica o vodi i prljavstini. Zasto se gorivo ne filtrira prije nalijevanja? Obican metalni lijevak, gusta metalna mreza koja ne propusta vodu i lemilo rjesavaju problem. A postoji i neki alkohol koji veze vodu na sebe.

    Comment

    • dranix
      CBC Senator XXL
      • 04.10.2004
      • 3079
      • Antwerpen/Belgium
      • Saab 9-3

      #32
      Ma nije voda neki faktor niti prljavstina. Nema toga ne znam ni ja koliko. Ipak se podrazumeva da se koristi auto i na banzin redovno a i to kratko vreme je dovoljno da se razradi sistem. Nije ni svejedno da li je pumpa potopljena ili je ispod spolja na najnizoj tacki. I da jeste i ako ima vode to prvo krene prema brizgacima i nema je vise.
      U gorivu je uvek moguce da ima vode a posebno ako gorivo dugo stoji i ne koristi se. Zato se kaze da se vozi na benzin malo ali ako neko to ne slusa onda mu ne vredi nista ni da iskljuci pumpu ni da je ostavi da se vrti. Da ne govorimo o tome da su ustvari brizgaci najveci problem ako ne rade redovno a ne pumpa.

      Comment

      • MirkoDamnjanovic
        CBC Senator
        • 26.09.2008
        • 291
        • Srbija
        • Cetvorotockas

        #33
        da pojednostavim

        samo nemoj da ostanes bez benzina i nece ti crci kako god da su majstori namestili - to je sve

        Comment

        • cordober
          CBC Član
          • 28.05.2008
          • 66
          • Beograd

          #34
          Ma da je tako, ja bi mirno spavao. Nego nije. Nikad mi benzin nije pao ispod 1/4, posle menjenja drugog uloska benz pumpe, u oktobru prosle godine, rezervoar ispraznjen, opran, zamenjen filter benzina, stavljen nov ulozak benz. pumpe, sve u servisu, sipano u prazan rezervoar za 2000 hiljade din benzina, palio na benzin, vozio po malo na benzin (kad je hladno, i kad ostanem bez gasa). Taj ulozak riknjava u junu ove godine. Treci ulozak narucen iz Bosne, navodno Nemacki, (prethodna 2 bili Meat Doria, italijanski, opet i to uzimama sa rezervom), crkava posle mesec dana i predjenih 5000 km. Napominjem da benzina u rezervoaru nikad nije bilo manje od 1/4, i dolivao par puta po 500 din. Znaci odradjujem sve kako bi trebao i opet ne valja. Pre prvog kvara vozio normalno 3 godine, a onda za godinu i kusur 3 pumpe. Stvarno nisam pametan sta treba jos da odradim da mi ova pumpa koju sam sad ubacio (SWAG) potraje. Izvinite na smaranju, ali morao sam da se izjadam. Evo, vec mi je lakse.
          Zasto sve sto je lepo ima decka?

          Comment

          Working...
          X