Ugradnja 2.0 v6 turbaka

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • trizex
    CBC Član
    • 14.06.2008
    • 57
    • Shumice

    Ugradnja 2.0 v6 turbaka

    Dakle, imam Fiat Cromu, i havarisanu Alfu 164 2.0 turbo v6. Prebacujem motor komplet s mjenjacem i instalacijom na Cromu, koja je bila diesel. Ono sto me interesuje jeste, kod desnog kraka iz kabine u motorni prostor dolazi instalacija koja vodi na bobinu, dizne, mjerac protoka itd. U kabini vodi direkt na 2 ECU koja sam izvadio, zajedno s instalacijom u jednom komadu iz auta. Taj dio instalacije, ocito potreban za rad motora, je direkt vezan na ecu, nigdje ne vodi na osigurace, a pod haubom se na jednom mjestu veze za stalni plus i minus, napajanje. S lijeve strane, pod sajbom, izlazi druga instalacija, vezana za klimu, brisace, ventilaciju farove itd., na par mjesta se veze i na motor, ali na stvari poput davaca pritiska ulja, i sl., dakle informacije za instrument tablu. E ono sto mene izjeda, je sto ona, desna, motorna instalacija, ima jedan poveci jack, s 7-8 kontakata, koji se spaja na jedan, odvojeni jack, cije zice vode direktno u kabinu, isto kod sajbe. Majstor me uvjerava da to nije bitno, da su vjerovatno u pitanju podatci za obrtomjer i slicno, medjutim mene sve kopka da se tu krije ipak neki signal mozda koji "pali" ECU.

    Misljenja, komentari? Hvala unaprijed. Pozdrav
  • trizex
    CBC Član
    • 14.06.2008
    • 57
    • Shumice

    #2
    nista, barem da napisem za buduce reference, mozda nekad nekome zatreba. 6-zilni konektor koji vodi ka tabli, nosi plus sa kontakt brave za bobinu, jedna zica je signal za obrtomjer, jedna pali nekoliko releja tipa ventilacije i sl. , jedna pali relej pumpe goriva. Uglavnom, nista bez cega se ne moze.

    Comment

    • ostres
      CBC Senator XXL
      • 01.06.2008
      • 305
      • Zemun

      #3
      Nemam da kazem nista korisno ali samo da cestitam na trudu.
      Crome su serijski isle sa 2.5 V6icom. Koliko znam to je bio najjaci agregat za njih. Njena sestra Tema je vec imala daleko zanimljiviji izbor, zakljucno sa zverkom od 8 cilindara i 3.2 litra iz Ferarija. E to bi bilo super napakovati na Cromu
      Live together, die alone.

      Comment

      • trizex
        CBC Član
        • 14.06.2008
        • 57
        • Shumice

        #4
        hvala

        taj themin motor v8 je slabiji od ovog kojeg pakujem...

        Comment

        • ostres
          CBC Senator XXL
          • 01.06.2008
          • 305
          • Zemun

          #5
          Al moze i na V8 da se napakuje turbina
          Live together, die alone.

          Comment

          • trizex
            CBC Član
            • 14.06.2008
            • 57
            • Shumice

            #6
            E za takve egzibicije ipak nemam ambicija dosta mi je i ovo, vise volim da osposobim sve da radi, nego da samo "uvalim" motor, pobacam zice okolo i idem da trazim prvu pogodnu banderu

            Comment

            Working...
            X