Klepetanje ventila..

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • zverko
    CBC Senator XXL
    • 19.08.2005
    • 7085
    • BGD
    • Audi A4

    #16
    moj motor se ne cuje, bukvalno. pri hladnom startu nema zveketanja i ako sam primetio da je ulje ujutru malo gusce od kad je ovih dana temperatura tu oko 10 i to ovo 5w-40.

    btw, zar druga cifra ne oznacava otpornost na temperaturu tj sto je druga cifra veca to ulje moze da drzi viskozitet na vecoj temperaturi a da ne izgori sto u praksi dodje ona prica :"sipaj Castrol RS i slobodno gas patos..."
    deutsche gemacht-gut gemacht...

    Comment

    • Vebe Bavaria
      CBC Senator
      • 30.08.2008
      • 237
      • Bg

      #17
      Radio sam osvezenje motora u vrednosti 800€ u aloneu sve sam mu zivo promenio kako bih rekao "polugeneralnu" vratio sam ga na standard.
      Motor je iservisiran pre nekih 30.000.. i nije se cuo naravno nakon toga, njemu su ti samostelujuci ventili u m40 i nemoze se tu nista pa im doslo da lupetaju..mada sam provalio hoce tiho da se cuju u voznji ali to nije nista naspram toga kada ga upalim nakon 24h samo dg dg dg jooooj, e sada dali su ti podizaci sta znam.. mada mislim da mi trebate preporuciti ako ko zna ulje koje je najbolje da mu stavim..Mobil 10w-40 je do sada sipan nakon svakih 4000km
      Ja sve posteno a on meni o0o..obicaj mi je uvek od kada sam ga kupio nebitno leto zima sacekam ga minut i koji sekund da radi dok dodje do neke temperature i onda krenem, a on meni pretvorios e u dizel
      Kbo

      Comment

      • M-power
        Moderator
        • 10.01.2005
        • 10060
        • Bg; Banovo Brdo
        • CorsaC, astra H,

        #18
        Pa to je zato sto ga titras....previse si dobar prema njemu pa ti se tako vraca, to je postala uobicajna praksa
        Mislim na 4000...zasto? Ja ga terao patos gas 8000km.

        Sad, mogu da ti se cuju klackalice kao i bregasta. Hidropodizaci sigurno nisu stavljeni original pri osvezenju vec neki zamenski mozda.
        To date there has never been a faster car built for the public road and,
        it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

        Comment

        • Type_R
          CBC Senator XXL
          • 26.05.2007
          • 900
          • Valjevo

          #19
          Moj M40 gazi 230000km, prvi put za 15godina, koliko je kod mene, prosle zime mi se cuo jedan hidro podizac pri hladnom startu, to je trajalo par minuta dok ne razbije ulje i tako par dana i prestalo samo od sebe.

          Ovu zimu cekam sa uljem drugog proizvodjaca tako da ce mo videti da li je samo zbog ulja ili recimo naslaga koksa.........

          Inace ulje zadnjih godina polusintetika 10w-40
          3SG(T)E EXPERT

          MAN service

          Comment

          • GOLIJAN
            CBC Član
            • 14.10.2008
            • 15
            • BEOGRAD

            #20
            Zdravo svima, moja lancia y 2002 isto cakće izjutra a posle nesto manje, e sad, da li kod nje mogu da se šteluju ventili ili je to hidro podizač vrisnuo? Jesu li to neke ozbiljnije investicije ili tipa 100-150 eur?

            Comment

            • zverko
              CBC Senator XXL
              • 19.08.2005
              • 7085
              • BGD
              • Audi A4

              #21
              ov je tema o BMWu a ne o lanciji
              deutsche gemacht-gut gemacht...

              Comment

              • GOLIJAN
                CBC Član
                • 14.10.2008
                • 15
                • BEOGRAD

                #22
                ja reko da ne otvaram novu temu ali kad se mora nije tesko

                Comment

                • majstorbob80
                  CBC Veteran
                  • 13.05.2008
                  • 184
                  • beograd
                  • 735E32, 525E39 Mlook

                  #23
                  Pokusaj sa ovim uljem polu-sintetika marke Fina 10-40

                  Pozdrav
                  Čovek se uči dok god je živ!!

                  Comment

                  • 206
                    Admin od ispočetka :)
                    • 09.12.2004
                    • 9548
                    • Beograd
                    • 206

                    #24
                    Prvi put cujem da se lupanje podizaca pokusava resiti sipanjem REDJEG ulja, posto je obicno upravo suprotno slucaj...ako promena ulja i pomogne, a retko kad hoce (moze samo da odlozi pravo resenje problema, odnosno zamenu) - pomoci ce mu GUSCE ulje.

                    Problem kod podizaca, odnosno razlog zasto krecu da lupaju je nemogucnost da zadrze ulje u sebi. Kad su hladni, ispuste ulje napolje i lupaju dok se ponovo ne napune. Kad su topli pa lupaju, to rade zato sto ne zaptivaju dovoljno pa je potreban mnogo veci pritisak ulja da bi zadrzao podizac napunjenim.

                    Drugim recima, da bi na istim obrtajima (ili na leru) motor lakse odrzavao konstantan pritisak ulja ili imao nesto veci pritisak, potrebno mu je gusce ulje. Dakle, ako vec hoces, sipaj gusce ulje i probaj s njim. Ali ti nece resiti problem, makar ne dugorocno.
                    The difference between men and boys is the price of their toys

                    Comment

                    • zverko
                      CBC Senator XXL
                      • 19.08.2005
                      • 7085
                      • BGD
                      • Audi A4

                      #25
                      dakle, misljenja podeljena. dranix kaze da je bolje redje jer ce pre dospeti u podizace i brze ih napumiti a 206 kaze gusce jer ce se duze zadrzati u podizacima tj nece tako brzo iscureti iz njih. ja licno sam takodje bio za drugu varijantu tj gusce ali reko ajde da ne pricam posle dranixa kad je on reko drugacije
                      aj da vidimo sad sta je ciniti mimo toga da se promene isti posto eM recimo tvrdi da se to jednostavno ne isplati raditi.
                      deutsche gemacht-gut gemacht...

                      Comment

                      • 206
                        Admin od ispočetka :)
                        • 09.12.2004
                        • 9548
                        • Beograd
                        • 206

                        #26
                        Originally posted by zverko
                        dakle, misljenja podeljena. dranix kaze da je bolje redje jer ce pre dospeti u podizace i brze ih napumiti a 206 kaze gusce jer ce se duze zadrzati u podizacima tj nece tako brzo iscureti iz njih. ja licno sam takodje bio za drugu varijantu tj gusce ali reko ajde da ne pricam posle dranixa kad je on reko drugacije
                        aj da vidimo sad sta je ciniti mimo toga da se promene isti posto eM recimo tvrdi da se to jednostavno ne isplati raditi.
                        Redje ulje hoce brze dospeti u podizace, pogotovo na hladnom startu, ali ce redje ulje (za razliku od gustog) mnogo teze OSTATI u njima, iz vec objasnjenog razloga. Na vama je da birate, da li biste voleli da se podizaci pre napune na hladnom startu i ostatak vremena rada motora na toplo nastave da klepecu - ili da se napune malo kasnije ali da klepecu manje jer ce motor sa guscim uljem lakse da odrzava pritisak u njima.

                        Ali, slazem se sa M-om, jer ove zafrkancije sa uljem mogu da budu privremeno resenje, tj. samo odlaganje zamene koja je jedino pravo resenje problema.
                        The difference between men and boys is the price of their toys

                        Comment

                        • dranix
                          CBC Senator XXL
                          • 04.10.2004
                          • 3079
                          • Antwerpen/Belgium
                          • Saab 9-3

                          #27
                          Ja sam u principu uvek za redje ulje i ne mislim da je nesto lose ako ventili lupaju neko vreme.
                          Gore je koristiti gusce ulje pa upropastiti lezajeve od hladnih startova.
                          U konkretnom slucaju sumnjam da je uopste resenje upotreba bilo kojeg ulja da bi se resio problem podizaca.
                          Cim oni procure preko noci to vise nije sala. Ne bi se zadrzalo ni 10w40 nista bolje nego neko redje. To je u tom smislu veoma mala razlika da nije za komentar uopste.
                          Gustinu u pravim smislu reci oseti ozbiljno samo pumpa i to je najbitnije.

                          Comment

                          • Vebe Bavaria
                            CBC Senator
                            • 30.08.2008
                            • 237
                            • Bg

                            #28
                            Sta da radim ostacu na istom..mozda eventalno malo gusce, ako nista ne resava onda se radi ili ostavi..
                            Mada kako je tako je nista nebi diiiro

                            Nezniji su ovi m40 motori sigurno od uske stopke m20..svi taj m20 hvale neunistiv niti klepa niti staje
                            Kbo

                            Comment

                            • Type_R
                              CBC Senator XXL
                              • 26.05.2007
                              • 900
                              • Valjevo

                              #29
                              Ne bi ja rekao da su nezni, pre ce biti da su imali lose odrzavanje i da su imali neizivljenje vlasnike koji su ih terali dok im nisu dusu izvadili.

                              Kao sto sam rekao na 230000 ja imam jos uvek nov motor....

                              Ja sam ipak za redje ulje, pogotovu u zimskom periodu, a ko voli i ima mogucnosti neka menja zimsko i letnje ulje....
                              3SG(T)E EXPERT

                              MAN service

                              Comment

                              • overspeed
                                CBC Senator XXL
                                • 24.05.2005
                                • 2779
                                • Kosovska Mitrovica

                                #30
                                M ti je sve rekao josh kod prvog vagona... Nikakvo redje ulje tu ne pomazhe, razvod ventila na tom motoru je jednostavno takav kakav je i ako ti smeta "klepetanje" jedino zamena dolazi u obzir kao kompletno i neko dugorochno reshenje. I nema nikakvog smisla da sad izbor motornog ulja podredjujesh tom problemu i da se prilagodjavash tome. Sipaj preporucheno motorno ulje sa preporuchenom gradacijom jer je motor daleko bitniji od "klepeta" ventila, sa tim ili nauchi da zhivish ili menjaj ventile sa kompletnim razvodnim sistemom. Treceg izbora da valja nema. =]
                                http://www.bmw.tv

                                Comment

                                Working...
                                X