E ovako, dok nisam zapalio auto prvo da pitam ovde.
Vec godinu dana s vremena na vreme akumulator se mi se isprazni.
Prvo je stari accu spojio i zasmrdeo kao blesav. Bacen je i kupio sam Topla accu medjutim poceo je i on da se prazni, svakih mesec ipo, dva i cvrc, nece da upali...
U nekim konsultacijama zakljucim da je on u stvari tesko g.. i uzmem Vartin accu medjutim i on se posle odredjenog vremena ispraznio.
Problemi su poceli nakon ugradnje gasa (sekvent Tomasetto) koji za memoriju svog racunara vuce nekih 100 do 130 mA. Ispitivan je auto nekoliko puta i to je jedino praznjenje koje ima.
Zakljucak je bio da jednostavno auto mora da se VOZI jer sam ga inace koristi nekih jedanput, dvaput nedeljno na relaciji od oko 20ak km sto je nedovoljno da povrati izgubljenu "struju".
I nakon toga stvarno sam poceo znatno vise da vozim i od proletos nije bilo problema... Sve do danas....
Auto je juce vozen, najnormalnije, sinoc parkiran i nekih 24h kasnije dodjem kad on mrtav!!!
Izmerim napon - kad ono u akumulatoru 0,53 V !!!!!!!
S obzirom da sam vec po nacinu paljenja naucio da raspoznajem kolika je trenutna voltaza u accu siguran sam da je sinoc bio preko 12V.
Jos da napomenem da nikada napon nije ovako nisko pao, pri svim onim prethodnim praznjenjima.
E da, alternator je remontovan, regler menjan, puni inace na preko 13,5V...
Jel ima neko ideju?
Ili jos bolje, ODLICNOG elektricara koji je spreman da dodje do auta i ispregleda ga kako valja a ne onako preko q...
Eto toliko...
Vec godinu dana s vremena na vreme akumulator se mi se isprazni.
Prvo je stari accu spojio i zasmrdeo kao blesav. Bacen je i kupio sam Topla accu medjutim poceo je i on da se prazni, svakih mesec ipo, dva i cvrc, nece da upali...
U nekim konsultacijama zakljucim da je on u stvari tesko g.. i uzmem Vartin accu medjutim i on se posle odredjenog vremena ispraznio.
Problemi su poceli nakon ugradnje gasa (sekvent Tomasetto) koji za memoriju svog racunara vuce nekih 100 do 130 mA. Ispitivan je auto nekoliko puta i to je jedino praznjenje koje ima.
Zakljucak je bio da jednostavno auto mora da se VOZI jer sam ga inace koristi nekih jedanput, dvaput nedeljno na relaciji od oko 20ak km sto je nedovoljno da povrati izgubljenu "struju".
I nakon toga stvarno sam poceo znatno vise da vozim i od proletos nije bilo problema... Sve do danas....
Auto je juce vozen, najnormalnije, sinoc parkiran i nekih 24h kasnije dodjem kad on mrtav!!!
Izmerim napon - kad ono u akumulatoru 0,53 V !!!!!!!
S obzirom da sam vec po nacinu paljenja naucio da raspoznajem kolika je trenutna voltaza u accu siguran sam da je sinoc bio preko 12V.
Jos da napomenem da nikada napon nije ovako nisko pao, pri svim onim prethodnim praznjenjima.
E da, alternator je remontovan, regler menjan, puni inace na preko 13,5V...
Jel ima neko ideju?
Ili jos bolje, ODLICNOG elektricara koji je spreman da dodje do auta i ispregleda ga kako valja a ne onako preko q...
Eto toliko...

Comment