Stara lambda je sa jednom zicom,imam novu sa 4 zice.Pitanje je da li mogu da ugradim ovu sa 4 zice,tako sto bih na 2 bele koje su za grejac,doveo novu instalaciju sa kontakta preko releja.Crna je signal za ECU,i nju bih vezao na postojeci dzek.Ostaje siva,masa nju bih vezao negde na masu motora.Da li je ovako dobro i da li bi radilo?Pozz
Zamena lambda sonde
Collapse
X
-
Tebi na opel X14XE motoru treba cirkonijumski lambda senzor sa 1 žicom opel 8 55 333.OEM je Delco USA i zato je skupa,ali lično smatram originalni konektor značajnom stvari za naponski signal bez krimpovanja sa zamenskim senzorom.
Lambda senzora sa 4 žice ima više vrsta.Grejačem takvih senzora upravlja ECU.
"Fen" o kome govoriš je pumpa "secondary air injection" koja se aktivira kada je motor hladan,i isključuje kada pređe u closed loop.Kada čuješ to karakteristično zujanje pumpa radi,a sistem čine i vakuumski ventil prema izduvnoj grani,ventil koji ga kontroliše i gumena creva koja spajaju pumpu sa ventilom na izduvnoj grani.Vazduh se ubacuje da bi u tom određenom periodu omogućio sagorevanje nesagorelih komponenti izduvnih gasova u samoj u izduvnoj grani što smanjuje emisiju i podiže temperaturu katalitičkog konvertera i lambda senzora na (visoku) radnu temperaturu.Na tom motoru mesto ubrizgavanja vazduha je upstream,na početku izduvnog kolektora,pre lambda senzora.Sve je napravljeno tako da nikakve prepravke nisu potrebne.
Comment
-
Comment