Da li da mjenjam sondu ili ...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • amir
    CBC Član
    • 07.11.2008
    • 88
    • Sarajevo

    Da li da mjenjam sondu ili ...

    Šta mi je raditi sa sondom ?
    Upalim motor i ako ga držim minut dva na leru nemam nikakvih problema ali ako krenem i dodam malo gasa (malo = 1500 rpm) upali se chek engine lampica sa greškom sonde - resetujem ECU pustim motor da radi minutu i onda mogu po gasu 1000 km neće se upalit lampica ??
  • MirkoDamnjanovic
    CBC Senator
    • 26.09.2008
    • 291
    • Srbija
    • Cetvorotockas

    #2
    Moguce da se zagreje od gasova pa posle radi ok.

    Koliko zica ima tvoja sonda?

    Ako budes hteo da menjas skini sondu pa zovi bosh predstavnostvo u BG i procitaj im broj sonde a oni ce ti reci pod kojim oznakom bosh pravi univerzalnu sondu koja odgovara tvojoj.

    Comment

    • amir
      CBC Član
      • 07.11.2008
      • 88
      • Sarajevo

      #3
      Hvala na dobrom savjetu idem provjeriti te žice zapravo skinuti sondu!

      Comment

      • MirkoDamnjanovic
        CBC Senator
        • 26.09.2008
        • 291
        • Srbija
        • Cetvorotockas

        #4
        A mozes da probas da je proveris time sto ces da meris voltazu koju vraca na ECU. Voltaza ide od 0V do 1V. Oko 0.45V je idealno sagorevanje i stanje kojem ECU tezi da postigne time sto pojacava ili smanjuje kolicinu benzina. Znaci na konstantnom broju obrtaja treba da drzi oko 0.45V. Probaj na 2000 obrtaja da ne bacas pare na novu sondu.

        Comment

        • gordibg
          CBC Početnik
          • 19.11.2008
          • 3
          • Beograd

          #5
          Ispravnost lambda sonde se proverava osciloskopskim merenjem jer mora da zadovolji stroge kriterijume o naponu.... a sa tim merenjem kontrolises i rad lambda integratora u softveru ECU-a. Ukratko, ako ti je konstantno 0.45v na crnoj zici, crkla je sonda. Ako nemas skop svaka detaljna analiza ne vredi pa saznaj predjenu kilometrazu sa tom sondom. Sve preko 30000km je vreme za zamenu sonde, barem sto se tice onih koje su dostupne u prodaji.

          Comment

          • Gavra
            CBC Senator XXL
            • 06.03.2008
            • 2031
            • Beograd

            #6
            Originally posted by gordibg
            Sve preko 30000km je vreme za zamenu sonde, barem sto se tice onih koje su dostupne u prodaji.
            A ko proizvodi sonde koje traju samo 30K ?(sem PRC-a)

            Cije traju najduze?

            Od cega zavisi trajnost sonde?

            O kom je tipu sonde rec,zasto ne bi bila titanium i radila 0-5V?

            Da li je ispravna ako je napon stalno recimo 0.7V?
            Poslednji nek ugasi svetlo

            Comment

            • Valent Vudriga
              CBC Senator XXL
              • 02.04.2005
              • 2778
              • USA

              #7
              A mozes da probas da je proveris time sto ces da meris voltazu koju vraca na ECU. Voltaza ide od 0V do 1V. Oko 0.45V je idealno sagorevanje i stanje kojem ECU tezi da postigne time sto pojacava ili smanjuje kolicinu benzina. Znaci na konstantnom broju obrtaja treba da drzi oko 0.45V. Probaj na 2000 obrtaja da ne bacas pare na novu sondu.

              Ako nemas skop svaka detaljna analiza ne vredi pa saznaj predjenu kilometrazu sa tom sondom.
              Voltmetar u min / max funkciji moze reci dosta toga o L sondi.

              Comment

              • amir
                CBC Član
                • 07.11.2008
                • 88
                • Sarajevo

                #8
                Ljudi hvala na savjetima, greška je na grijaču sonde ima tri žice -masa je tjelo. E sad bi bilo dobro nači zamjensku sondu jer je ova pre-preskupa
                Neznam šta bi bilo referentna ravan za KIA vozila za određivanje zamjene ove sonde?

                hvala i pozzzzzz

                Comment

                • sw.brick
                  CBC Senator XXL
                  • 09.10.2004
                  • 8141
                  • Beograd, barajevo-zemun
                  • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                  #9
                  navoj, i dubina (duzina)istog pri montazi tj sam polozaj sonde na mestu postavljanja.

                  elektricki su sve iste, pa uzmi bilo koju.
                  pricamo o klasicnoj sondi 0-1V.

                  potrazi NTK, to bi trebalo da potraje koliko i auto, jedno bar 15tak godina.
                  volvo
                  945 SE turbo lpg
                  344 GL lpg

                  Comment

                  • MirkoDamnjanovic
                    CBC Senator
                    • 26.09.2008
                    • 291
                    • Srbija
                    • Cetvorotockas

                    #10
                    Evo zanimljive stvarčice za imati u ovakvoj situaciji, a skoro da je džabe

                    http://www.cannonballforums.se/viewtopi ... 903#610903

                    Comment

                    • amir
                      CBC Član
                      • 07.11.2008
                      • 88
                      • Sarajevo

                      #11
                      Dobro koliko košta i kako da kod vas nabavim sondu sa te četiri žice i navojem za KIA-u? (glupo pitanje al neznam da ga drugačije postavim)
                      Ovaj JAPANX nikako da se javi na online prodaju!

                      Comment

                      • JAPANX
                        CBC Senator XXL
                        • 10.08.2006
                        • 2159
                        • Beograd

                        #12
                        navoj je isti, a sonda sa 4 zice NTK(ngk) je 4000 din

                        ima u radnji koliko ti dusa zeli

                        p.s.
                        izvini za nejavljanje, zadnjih 2 meseca sam u totalnom haosu
                        moram da zaduzim nekoga samo za online prodaju

                        Comment

                        Working...
                        X