karburator solex 2b4

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • banebmw
    CBC Član
    • 18.10.2008
    • 12
    • Beograd

    #16
    Originally posted by RS-4
    P.S. kad skines filter na bocnoj strani karba na poklopcu ispod srafova sto drze poklopac (mislim da je sa strane odakle dolazi sajla gasa) se nalazi broj karba, pogledaj i mislim da ces videti VW-AU .........
    pa broj.


    Pozdrav
    Poshto sam slikao sve moguce detalje kako sam ga rasklapo, ovo su sve oznake koje postoje na njemu...
    Ako mozesh, kazi mi koje su dimenzije 30 i 28 mm, ako nishta drugo, cisto da neshto naucim,a mozda i neko ko bude citao ovo...









    Jedino gde sam video ozanku vw audi je na elekto ventilu, koji dobija +12v kada se da kontakt, mada sam mislio da je to deo koji se menja, pa da je neko zamenio isti deo koji je univerzalan kod vw-audi karburatora, mada sada kada mi ti kazesh... nashao sam neku oznaku au na predposlednjoj slici cini mi se... Ipak daj ti svoj sud.

    Pozdrav!!!

    Comment

    • RS-4
      CBC Veteran
      • 29.04.2008
      • 162
      • Norway

      #17


      Na primeru tvoje slike:

      - postavis poklopac bas u polozaj prikazan na slici
      - sublerom meris rastojanje od dela poklopca gde naleze dihtung do vrha plovka
      - prvo grlo 28mm
      -drugo grlo 30mm
      - prvo grlo najlakse prepoznajes po tome jer se na njemu nalazi leptir od sauga
      - meri se sa namontiranim dihtungom


      Na predzadnjoj slici na poklopcu CUDNO PISE BMW

      Definitivno se radi o modelu iz VAG grupacije!

      Ako pogledas ovu sliku sa vrha videces OSTECENJA na mesinganom telu iglicastog ventila a to znaci da je neki TESAR popravljao ovaj karb i vidi se da je bas profesionalno UNISTENO telo iglice, to je jedan od dva velika problema sa ovim modelima karba, jos kad ga dohvati neki samostalni specijalista ili ti EXPERT koji zna sve na ovom svetu da popravi... onda dobijes rezultat koji imas sa tvojim karbom.

      Drugarski savet ti je da zaboravis na podesavanje plovaka jer se na istoj slici vidi da plovak jako nepravilno stoji tj. limeni jezicak je povijen na dole i samim tim je plovak izasao iz odnosa vodoravnog polozaja u odnosu na poklopac. Srednja linija na plovku i limcic treba da stoje PARALELNO sa linijom poklopca gde naleze dihtung u odnosu 28-30mm.

      Ako stvarno hoces da taj motor radi besprekorno prvo potrazi ORIGINALNI karb i originalni gumeni nosac karba jer to sad kod tebe 100%nije slucaj.

      Drugo, razvodnik kod tog motora ima DVOSTRUKU vakum pumpu koja je jako bitna da je ispravna i da creva na njoj nisu izmesana!


      SRECNO

      Comment

      • banebmw
        CBC Član
        • 18.10.2008
        • 12
        • Beograd

        #18
        ok... hvala na savetima.
        Mada ja ne mislim da mogu sve na svetu da popravim, ali samim svojim trudom i proshirenjem svojih saznanja, pokusavanjem reshavanja prakticnih problema mislim da ce doprineti tome da prilazim problemima na pravi nacin, ne samo vezano za karburatore, vec generalno gledano.
        Postoji i jedna kineska poslovica...

        Shto cujem, ne cujem,
        shto vidim zapamtim,
        shto uradim to znam !

        Pozdrav.

        Comment

        • muki_kg
          CBC Član
          • 17.12.2008
          • 33
          • kragujevac

          #19
          brate ja sam imao svakakve bmw-ove karburatore na mom e21(motor iz kockice m10) i nikad nije hyeo da radi lepo na plin,uvek mi se gasio kad stanem na semafor,ujutru kad je hladan,lose je vukao,dok nisam stavio (zvuci smesno) tristacev karburator...auto je radio bolje na plin nego na fabricki na benzin,bitno je da ima uvodnike(znaci nikako ploca odozgo),tad auto radi na plin bez filtera za vazduh,i potrosnja mu je najmanja.meni je trosio oko 10-11 l po gradu s'mojom voznjom.vec kad neko drugi vozi onda je oko 13-14 l.uredjaj mi je lovato original iz italije sam ga doneo i to polovan koji je ko zna koliko radio i kod mene radi jedno 5 god a nista jos nisam pipao na njemu.odvio sam ga do kraja jer mu je tad najmanja potrosnja.mada sad sam ga zamenio sa karburatorom od ford granade 2.3 V6,pa cu da vidim kako ce sa ovim da se ponasa.mada u startu vidim da ima duplo vise snage...i radi isto na ler bez filtera...
          ma samo napred! ali popreko!

          Comment

          • nnad
            CBC Veteran
            • 16.01.2008
            • 171
            • pancevo

            #20
            ja sam vozio takvog BMW od 90 ks sa pirburg karb. i odlicno je radio i na plinu i na benzinu. ustvari i dalje, presao blizu 500.000 bez generalne. prvo kad sklopis karb. moras da stavis nov filter vazduha i da nadjes majstora koji ce sa novim filterom da ti nasteluje plin.moj trosi do 10l po gradu.proveri i vakum

            Comment

            Working...
            X