E ovako,treba praviti razliku izmedju agregatnog stanja i veze! Klipnace su kruta tela,ali veza 2 kruta tela moze biti:
-kruta ili nepomicna,ako su ta dva tela zavarena ili nekim drugim spojem je obezbrdjeno da nema relativnog pomereanja izmedju njih
-labava ili pomicna,ako je veza ostvarena u vidu zgloba,bolcne ili bilo kako drugo sto obezbedjuje njihovo relativno kretanje!
Polozaj jedne kipnjace u odnosu na drugu ili bilo koju drugu tacku za koju se racuna se moze odrediti jednacinama kretanj iz dinamike,a to zahteva poznavanj integralnog i diferencijalnog racuna!
I dalje smatram da trenje nije vece nego kod normalne izvedbe,a kad budem pronasao tacno napisacu,za sad zamislite obican i u radilici za 60 stepeni okrenut jos jedan samo da bi fizicki imali predstavu,a evo i slike obicnog morota

Nije tacno da se ovi motori primenjuju samo kod sporohodnih masina,evo jedan primer koji se ugradjuje u dvotockase i ugao je 60 stepeni

Evo i malo price o ovom motoru,do duse na hrvatskom je ali razume se
Dvocilindarski četverotaktni V-motor s kutem od 90 stupnjeva između cilindara. Hlađenje tekućinom. Dvije bregaste osovine u glavi pokretane kombinacijom zupčanika i lanca, četiri ventila po cilindru, zadovoljava normu Euro 3
Gorivo Bezolovni benzin
Promjer x hod 92 x 56.4 mm
Obujam 749.9 cm³
Kompresija 11 : 1
Najveća snag ana radilici 95 KS pri 9000 o/min
Najveći okretni moment na radilici 8.25 kgm pri 7000 o/min
Gorivni sustav Integrirani sustav upravljanja motorom. Elektronsko ubrizgavanje goriva s kontrolom tijela ubrizgavanja ride by wire
Paljenje Elektronsko, integrirano s ubrizgavanjem
Pokretanje Elektropokretač
Ispuh Sustav dva u jedan izrađen od 100-postotnog nehrđajućeg čelika s trostaznim katalizatorom i lambda-sondom
Alternator 450 W pri 6000 o/min
Podmazivanje Klasični karter
Mjenjač Šest brzina, omjeri prijenosa:
1. brzina 36/14 (2.57)
2. brzina 32/17 (1.88)
3. brzina 30/20 (1.5)
4. brzina 28/22 (1.27)
5. brzina 23/26 (0.88)
6. brzina 24/25 (0.96)
Spojka Hidraulično pokretana, višelamelna u uljnoj kupelji
-kruta ili nepomicna,ako su ta dva tela zavarena ili nekim drugim spojem je obezbrdjeno da nema relativnog pomereanja izmedju njih
-labava ili pomicna,ako je veza ostvarena u vidu zgloba,bolcne ili bilo kako drugo sto obezbedjuje njihovo relativno kretanje!
Polozaj jedne kipnjace u odnosu na drugu ili bilo koju drugu tacku za koju se racuna se moze odrediti jednacinama kretanj iz dinamike,a to zahteva poznavanj integralnog i diferencijalnog racuna!
I dalje smatram da trenje nije vece nego kod normalne izvedbe,a kad budem pronasao tacno napisacu,za sad zamislite obican i u radilici za 60 stepeni okrenut jos jedan samo da bi fizicki imali predstavu,a evo i slike obicnog morota

Nije tacno da se ovi motori primenjuju samo kod sporohodnih masina,evo jedan primer koji se ugradjuje u dvotockase i ugao je 60 stepeni

Evo i malo price o ovom motoru,do duse na hrvatskom je ali razume se

Dvocilindarski četverotaktni V-motor s kutem od 90 stupnjeva između cilindara. Hlađenje tekućinom. Dvije bregaste osovine u glavi pokretane kombinacijom zupčanika i lanca, četiri ventila po cilindru, zadovoljava normu Euro 3
Gorivo Bezolovni benzin
Promjer x hod 92 x 56.4 mm
Obujam 749.9 cm³
Kompresija 11 : 1
Najveća snag ana radilici 95 KS pri 9000 o/min
Najveći okretni moment na radilici 8.25 kgm pri 7000 o/min
Gorivni sustav Integrirani sustav upravljanja motorom. Elektronsko ubrizgavanje goriva s kontrolom tijela ubrizgavanja ride by wire
Paljenje Elektronsko, integrirano s ubrizgavanjem
Pokretanje Elektropokretač
Ispuh Sustav dva u jedan izrađen od 100-postotnog nehrđajućeg čelika s trostaznim katalizatorom i lambda-sondom
Alternator 450 W pri 6000 o/min
Podmazivanje Klasični karter
Mjenjač Šest brzina, omjeri prijenosa:
1. brzina 36/14 (2.57)
2. brzina 32/17 (1.88)
3. brzina 30/20 (1.5)
4. brzina 28/22 (1.27)
5. brzina 23/26 (0.88)
6. brzina 24/25 (0.96)
Spojka Hidraulično pokretana, višelamelna u uljnoj kupelji
Comment