Auto lepo upali hladan, krece i vozi bez problema prvih 3 - 4 km. Kako raste radna temperatura motora tako pocinje da trokira na obrtajima malo vecim od 1000 o/min. i sto duze vozim problem je sve izrazeniji da bi napokon posle jos par km auto prestao da prima gas nizi od 2000 - 2500 o/min da bi se napokon ugasio. Sledecih sat i 15 min. ( letnji period ) ga je nemoguce upaliti da bi nakon tog perioda upalio bez ikakvih problema i nastavio da radi ceo dan besprekorno. Napominjem da kao sto pise u naslovu, problem nastaje iskljucivo u kisnim danima kada je velika vlaga i da kada se to dogodi u hladnima danima kao sto je to bilo juce kada me je auto ostavio period cekanja da ponovo proradi traje duze. Imam utisak da je u pitanju struja jer se to desava i kada je prebacen na plin ( jos izrazenije, dolazi do detonacija ) i kako rekoh, kada je velika vlaznost vazduha. Kablove nisam menjao, razvodnu kapu takodje. Imam utisak da auto radi pod sauhom i ako temperatura motora raste i da motor pre****va mada su svecice suve ali i utisak kako rekoh da je visokonaponska struja u pitanju mada nisam do sada mogao da ispitam da li baca varnicu u tim momentima.
Gasi se na kisi kada dostigne radnu temperaturu
Collapse
X
-
Re: Gasi se na kisi kada dostigne radnu temperaturu
Kad dovedeš pacijenta na prijemno odeljenje moraš pokazati zdravstvenu knjižicu, da vidimo koga da lečimo.Ne moramo da istražujemo koji je auto i kakav je motor u njemu, ako već treba da istražujemo kvar ?!"Bio bih zahvalan ako neko moze da mi pomogne da resim problem da me ne zavlace "majstori" i da bespotrebno dajem pare na silne preglede"
"Ja sam duboko ubeđen da reč predsednika Rusije, kao i reč predsednika Srbije, vredi daleko više nego finansijske garancije preduzeća."
-
-
Re: Gasi se na kisi kada dostigne radnu temperaturu
Eh, sve sam objasnio samo zdravstvenu knjizicu nisam poneo, izvinjavam se. U pitanju je Opel Omega 2.0 SE benzinac ( ima plin ). Pomisljao sam da je razvodna ruka u pitanju ali kako sam to vec spomenuo na Opel podforumu razvodnu kapu je jako tesko skinuti na ovom motoru jer je na osovini bregaste zavucena duboko ispod brisaca, do samo zida tako da tesko mogu prici gedorom ( rec je o gedori za zvezdaste srafove, ne znam tacan naziv ). Nije mi samo jasna jedna stvar: ako je u pitanju razvodna kapa ili kablovi za svecice kako onda uopste upali hladan i jos uspe da vozi tih par km.?
Comment
-
-
Re: Gasi se na kisi kada dostigne radnu temperaturu
Verovatno je:
Kada ga upalis i vozis prvih par km dok je motor hladan, isparavanje vode od kise koja "udje u motorni prostor" je minimalna. Kada se motor ugreje isparavanje "te vode koja je usla od kise" se povecava. Ta vlaga ulazi u razvodnu kapu i nastaje problem...
Kada stignes na ciljugasis auto. Motor je i dalje vruc i sada ta voda polako ispari i "nestane" iz motornog prostora, i osusi se razvodna kapa. Pa tako u krug...
Mozda glupo zvuci ali je vrlo logicno. Zar ne...
Pozdrav...
edit: Naravno nije samo isparavanje vode od vruceg motora, nego i sitne cestice vode koje ulaze dok vozis i rasprsuju se u motornom prostoru.
Ista logika je i za kablove, ako nisu u najboljem stanju, udje vlaga po istom principu...Stilo 1.9JTD 16v 140KS
Comment
-
-
Re: Gasi se na kisi kada dostigne radnu temperaturu
Ne, nije glupo to sto pricas etibore, ima logike. U pravu je i chila ali sve sto cu uraditi je da krenem od menjanja kablova i otvaranja razvodne kape ( vec sam je pominjao pre par meseci na Opel podforumu ) i pregleda same bobine. Najverovatnije cu naprskati kapu iznutra sa slikon sprejem koji je odlican protiv proboja visokog napona i sprecava kondenz u velikoj meri sto preporucujem svima da urade posebno na kapama koje su dostupne vodi kao sto je keceva recimo. Jos bolja je silikonska mast koju ne mogu da nadjem a koja zadihtuje lepo kapu i jos bolje se ponasa od spreja.
Comment
-
-
Re: Gasi se na kisi kada dostigne radnu temperaturu
Hvala na trudu i odgovorima, nadam se da cu resiti problem. Nije ni malo zabavno krenuti negde ( kao ja na slavu na Nikoljdan ) pa stati nekoliko km od kuce i cekati kao ****** sat - dva. To se dogodilo nekoliko desetina puta i nijedan majstor nije hteo da se bakce. Doduse, pre par dana Auto Evropi mi se momak koji radi tu ponudio da ispita stvar i da on skine kapu sto cu najverovatnije i uciniti. Pozdrav
Comment
-
-
Re: Gasi se na kisi kada dostigne radnu temperaturu
Nije to zastarela metoda ali sam gledao i nista se ne dogadja, bar koliko sam ja video. Ne znam samo da li silikonski kablovi mogu da prave probleme tog tipa, za bakarne znam da umeju. Mom kumu sam davne godine ugledao varnicu ispod izolacije duzine 3-4 cm na peglici u mraku ali on nije hteo da prihvati da mu se zbog toga pregreva motor pa je radio i generalku i kupovao drugi motor sve dok nije budzasto dao peglicu sa sve losim kablom. Struja inace mora da bude perfektna na svakom vozilu, posebno visokonaponski deo. U mom slucaju se nadam da nije bobina u pitanju.
Comment
-
-
Re: Gasi se na kisi kada dostigne radnu temperaturu
Moze i do kablova,ali ako su svi crkli,inace bi makar nekako upalio!Probajovo iz prethodnog posta.
Inace i silikonski kablovi znaju da prave problem,posebno ako su '' sumljivog '' kvaliteta!Samo vas gledam ...
Comment
-
-
Re: Gasi se na kisi kada dostigne radnu temperaturu
Problem je bas u tome sto upali kao mina i to hladan bas kada je motor najosetljiviji na nepravilnosti i kada struja visokog napona mora da pruzi najvise bez ikakvog znaka da ce biti problema sto bi mi dalo neki znak da ne krecem. Padalo mi je napamet da je mozda u pitanju sonda - senzor koja salje podatak o temperaturi motora kompjuteru pa kada pocne da se greje on pre****va pa mi treba vremena da gorivo ispari iz cilindara. Medjutim, isto se dogadja i kada radi na plinu pa sam tako iskljucio ovu mogucnost. Da li bi mozda protokomer mogao da pravi problem, cisto da pitam? Da napomenem - ako auto vozim svaki dan sve je u redu. Ako ostane i pri tom navuce vlagu - eto problema. Ako ostane na suvom vise dana sve je u redu.
Comment
-
-
Re: Gasi se na kisi kada dostigne radnu temperaturu
Bas tako! I ne muckati. Sto neko rece kad su ga pitali koliko mu auto ima snage - 120 konja i 240 gremlina. Auto ti pricini lepih trenutaka ali ume da ti zagorca zivot, struja je najgore nesto sto je stavljeno u auto. Da ne smaram vise sa mojom Omegom, ako nesto uradim pohvalicu se ovde.
Comment
-
Comment