... a odmah zatim i kod polaska nakon tog kocenja. Prednji tocak je u pitanju.
Udarac nije jak, vise je kao "tak" nego "tras"
Sve ostalo je OK, ne vuce u stranu, ne trese, ne bih ni primetio da nisam bas jako ukocio. Kasnije sam namerno par puta ukocio snazno, svaki put se cuje, i nakon toga obavezno kad polazim, posle voznja ide bez zvukova. Kao da se nesto pomeri kad ukocim, pa se onda vrati kad krenem.
Nema lufta u lezajevima, homokineticki je zdrav, reglaza je radjena u oktobru i nista nije primeceno (mada nije ni bogzna kako gledano).
Koliko je to ozbiljno-hitno ? Moj problem je sto ceo januar ustajem u 7 i radim do kasno uvece (priroda posla zahteva bas ovo doba godine) pa prosto nemam vremena da ostavljam kola kod majstora, i veoma cesto sam u pokretu. Mehanicari koji vrede su uglavnom u fazonu "ostavi pa da vidimo", a ja sve mogu osim da ostavim.
Moram da napomenem da sam imao slican zvuk na prednjim tockovima prilikom kocenja u voznji unazad (ne naglog nego uvek kad prikocim), i to je nestalo kad sam promenio koc.plocice.
Udarac nije jak, vise je kao "tak" nego "tras"
Sve ostalo je OK, ne vuce u stranu, ne trese, ne bih ni primetio da nisam bas jako ukocio. Kasnije sam namerno par puta ukocio snazno, svaki put se cuje, i nakon toga obavezno kad polazim, posle voznja ide bez zvukova. Kao da se nesto pomeri kad ukocim, pa se onda vrati kad krenem.
Nema lufta u lezajevima, homokineticki je zdrav, reglaza je radjena u oktobru i nista nije primeceno (mada nije ni bogzna kako gledano).
Koliko je to ozbiljno-hitno ? Moj problem je sto ceo januar ustajem u 7 i radim do kasno uvece (priroda posla zahteva bas ovo doba godine) pa prosto nemam vremena da ostavljam kola kod majstora, i veoma cesto sam u pokretu. Mehanicari koji vrede su uglavnom u fazonu "ostavi pa da vidimo", a ja sve mogu osim da ostavim.
Moram da napomenem da sam imao slican zvuk na prednjim tockovima prilikom kocenja u voznji unazad (ne naglog nego uvek kad prikocim), i to je nestalo kad sam promenio koc.plocice.

Jednom mi se desilo da mi je kočnica propala pri naglom kočenju i onako u brzini sam je pustio i ponovo pritisnuo i zakočio normalno... posle toga je kočilo normalno, ali sam ipak momentalno krenuo kod majstora, da bih mu pri ulasku u dvorište otkinuo kapiju jer mi je propao glavni kočioni cilindar... znači od prvog propadanja do njega sam prešao 20-ak km čak sam mu umalo promašio skretanje pa sam neposredno pre njegovog prilaza kući ukočio naglo (znači radile kočnice sve super) i kada sam mu ulazio u dvorište propala mi je totalno kočnica i kada sam je pritisnuo 5x ona i dalje ne reaguje i onda sam smotao u kapiju da ne bih nekog povredio u dvorištu...
Comment