Re: Opel Kadet 1.4i, 90 god,44 kw mi trza pri promeni brzine
Originally posted by NESA G
imao sam slican problem sa istim motorom 1.4 monopoint......
i bile su tri stvari u pitanju:
1.jako zaprljano sito na pumpi u rezervoaru(fina gusta lepljiva sivo braon masa) koja nije dozvoljavala protok goriva
2. zaprljana dizna na monopointu
i 3. creva koja idu u rezervoar za benziske pare(ako se tako zove a nalazi se ispod prednjeg levog tocka) su bila trula
ocistio sito i diznu zamenio creva i radi ko satic
za pod 1, desava mi se na benzinu i plinu tako da nisam bas siguran da je do toga.
za pod 2 bas i ja u to sumnjam jer jedino oko te dizne nista nisam dirao, tako da moram da odem do servisa da mi je ociste
za pod 3 mislis na onu bocicu sto sluzi kao vakuum,iz nje izlaze 3 creva, dva mislim da idu u "karburator" i njih sam proverio i zamenio a ovo trece neznam gde ide i nisam gledao, tako da moram da proverim i to crevo.
Originally posted by mexa
onda vuce negde neki fals
Moguce je i to, ali pitanje je gde???? Sto da proverim? Nego jel moze neko ko ima kadet slican kao i moj da mi postavi sliku kako su ona vakuumska crevca povezani i od kucista filtera da vidim cisto dal je povezano kao i kod mene.
Re: Opel Kadet 1.4i, 90 god,44 kw mi trza pri promeni brzine
Originally posted by sindra
Da, krene pola metar i ugasi se.
Danas smo unimerom merili napon i ovakvi su rezultati:
MAP SENZOR-na leru je napon 1.67
MAP SENZOR-na kratkom gasu napon je 6V
TPC SENZOR - 4.5V
Jel to dobro?[
Takodje sam mislio da je do ECU pa sam i to promenio da vidim rezultate i utvrdio sam da nije ni do toga, i sad drugim ECU se ponasa isto.
E sad sumnjam na dve stvari: elektronsku diznu i fals vazduh, trece nema jer sam sve proverio i promenio.
A kako da eliminisem falsh vazduh? Sta sve da uradim ukratko ako moze neko da mi objasni?
A zasto tipujes na MAP senzor? On moze da daje manji ili veci napon, tj moze da radi ili ne radi, a kod mene radi dobro?
@Alexa> Pobrkao sam 14S i C14NZ, nisam znao tada koji je motor...
@SINDRA> Našao sam vrednosti TPS i MAP u Autodati:
Tipujemo obojica na MAP jer on određuje i uglove predpaljenja (C14NZ ima integrisano paljenje-ubrizgavanje)
1. TPS na leru, napon 0,3 do 1,1V. Napon pri punom gasu 4,2V do 4,8V.
2. MAP 0,8V-1,7V na praznom hodu. Napon napajanja 5V( buni me odakle 6V na MAP senzoru?!)?
3. Za proveru falš vazduha kupi "START SPRAY". Pažljivo prskaj po usisu u zoni ispod leptira. Ako negde vuče falš, motor menja rad zbog uvlačenja spreja. Sprej je jako zapaljiv i štetan pri udisanju. Radi na otvorenom i ne prskaj blizu svećica!!!
@Alexa>
Napon MAP senzora se proverava u vožnji:u 3-oj ili 4-oj brzini, oko 2000 o/min, pod punim pedalom gasa napon treba da skoči na blizu 5V. Ako se radi sa TECH1 dijagnostikom, u istom režimu vrednost pritiska treba da bude oko 0,95 bar. Linearna funkcija pa se meri u dva ekstrema( ler i pun gas).
Bolje peške u švaleraciju nego Mercedesom na posao...
Re: Opel Kadet 1.4i, 90 god,44 kw mi trza pri promeni brzine
U redu, ponovo cu da proverim TPS i MAP senzor pa cu da javim rezultate.
Danas sam ocistio elektronsku diznu, zamenio dihtunge sto idu tu oko tog dela gde se nalazi dizna, proverio vakuumska crevca tako da je to zavrseno. E, sad i ja tipujem sad na te senzore, mozda je i do toga. U svakom slucaju ponovo cu da vidim to.
Comment