Porsche 924 problem sa hladnim startom

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • MN026
    CBC Senator XXL
    • 18.01.2009
    • 348
    • SMEDEREVO

    #16
    Re: Porsche 924 problem sa hladnim startom

    ne, to je samo za hladan start,saug.axialni regulator ler gasa je najsariji tip i retko se kvari -ali ipak se kvari -a cesce zapusi i zbog toga zaglavljuje i moze da se nabavi jeftiono i pase sa drugih automobila pod uslovom da im je isi dzek-a 99 posto slucaja jeste-i da je isti precnik ulaza i izlaza na njemu.na bubnju ih ima kolko hoces .pogledaj rasturene golfove sa k-jetronikom

    obicno se nalazi naglavi motora i na nega ide 1 crevo za uvod vazduha iz filtera vazduha a drugo iz njega direktno ulazi negde na usisnu granu.odavno nisam imao dodira sa tim tipom motora pa se nesecam bas najbolje detalja.

    Comment

    • mightyprospero
      CBC Član
      • 04.12.2007
      • 31
      • Kosutnjak

      #17
      Re: Porsche 924 problem sa hladnim startom

      A-ha, znam sta je, nasao sam ga...

      Comment

      • MN026
        CBC Senator XXL
        • 18.01.2009
        • 348
        • SMEDEREVO

        #18
        Re: Porsche 924 problem sa hladnim startom

        pogodiga iz cuga-svaka cast

        Comment

        • mightyprospero
          CBC Član
          • 04.12.2007
          • 31
          • Kosutnjak

          #19
          Re: Porsche 924 problem sa hladnim startom

          Nadjoh ceo "Heynes manual" za porsche 924 sa kompletnim opisom sistema ubrizgavanja. Mogu samo da zakljucim: Previse kompleksno da bi bilo pouzdano! NIsam spreman da podnesem taj nivo kompleksnosti na duze vreme, pa se pitam da li je moguce zameniti celu ovu K-jeboludiju nekim karburatorom?

          Comment

          • MN026
            CBC Senator XXL
            • 18.01.2009
            • 348
            • SMEDEREVO

            #20
            Re: Porsche 924 problem sa hladnim startom

            vrlo tesko.ako bi stavio karburator sa usisnom granom od A-100 kockice ili od VW-LT saistim takvim motorom dobio bi prepravku gledano spolja u originalu ali...........to nebi fumkcionisalo.morao bi da menjas i klipove jer celo klipa nije istopa nece lepo raditi motor-neces imati miran rad na leru i potrsnju neces moci da stabilizujes.ali i to da uradis uvek bi imao neku zamerku pa bi pravo resenje bilo da se zamene klipovi i kompletna glava sa pomenutih vozila jer i bregasta se razlikuje-uglovi otvaranja i zatvaranja prilagodjeni su karburatorskom napajanju.ako nadjes takav motor komplet naciceska za DZZZABE.gledaj ko ima stare a-100kockice a ima ih koliko je meni poznato narocito u okol;ino VR.ako imas nekoga u Solunu tih kompletnih motora ima dosta jer su LT kombici bili sve sa tim motorima dok im nisssssu dozvolili da voze dzele.

            Comment

            • mightyprospero
              CBC Član
              • 04.12.2007
              • 31
              • Kosutnjak

              #21
              Re: Porsche 924 problem sa hladnim startom

              Upornost se isplatila. Palio sam ga na kablove dobrih 30 minuta, i napokon je upalio. Broj obrtaja je na leru porastao na 1300, i vrlo sporo pada prilikom promene brzine. Auto kada je vruc, pali "na pola kljuca", tako da sam sve vise uveren da je u pitanju auxilarni ventil. Ova ideja sa zamenom K glave karburatorom, deluje prilicno hevy, tako da ostaje opcija zamene motora kao najbolje resenje. Ali o tome cu jos malo da razmislim. Sutra krecem u potragu za auux. ventilom, pa javljam da li je problem resen.

              Comment

              • hondaholic
                CBC Senator
                • 20.09.2007
                • 201
                • Beograd
                • 1993 Honda CIVIC 4x4

                #22
                Re: Porsche 924 problem sa hladnim startom

                Originally posted by MN026
                ako je k-jetronik-ne ke jetrnik-za hladan start ti je zaduzen ventil-regulator pritiska hladnog starta.nalazi se na bloku motora i ima oblik pravougaone alu --kutijice sa jednim el.prikljuckom-dzekom.iz k glave prema njoj vodi jedan benzinski vod i isti takav se vraca u nju da bi se reguliso diferencijalni pritisak u k glavi.neispravnost toga dela izaziva velike glavobolje kod ljudi jer auto nema sauga i zimi a i leti tesko pali.ako nekoga zanima kako se ona ispituje-meri se izlazni pritisak iz njega .mnogo cest kvar
                Vaistinu regulator. Ja imao na kecu GTI. Nakon zamene regulatora, isao je kao ponovo rodjen....
                1979 Chewrolet Camaro (for junk!!) but with potencial, 1974 Jaguar HE v12, Honda Civic Shuttle 4wd slamed, in perspecitve 2000 Mustang GT

                Comment

                • ale944
                  CBC Senator XXL
                  • 20.03.2006
                  • 1457
                  • Beograd

                  #23
                  Re: Porsche 924 problem sa hladnim startom

                  dosta 924 je prepravljeno na karb, bas iz razloga komplikacije sa starim k glavama... vecina ih ima ubacen plin, i rade sasvim ok... ipak je to relativno slab motor, a poprilican potrosac, pa je obicno svakodnevna voznja sa njim na benzin preskupa.
                  http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

                  Comment

                  • MN026
                    CBC Senator XXL
                    • 18.01.2009
                    • 348
                    • SMEDEREVO

                    #24
                    Re: Porsche 924 problem sa hladnim startom

                    kad je k-jetronik ispravan radi kao sat.najvveci problem izazivaju dizne jer ima je vek 80-100k i to na zapadu.drugi maler je saug i treci je zaglavljivanje glavnog ventila-klipa u k-glavi.bilo kakav rad na tom sistemu bez dobrog objasnjenja kako funkcionise je uzaludan a sistem i nije mnogo komplikovan kao sto se cini na prvi pogled.pored navedena 3 malera vrlo je vazno znati koji je model jetronika jer ima vise modela a najveca razlika je u radnim pritiscima-oni se krecu od 4 do 6,5 bara. isto treba znati da k-glava u sebi ima DVA razlicita pritiska---radni i diferencijalni koji se razlikuju za oko 0.5-1bara zavisi od sistema-modela k-jetronika i zato pri merenju pritiska u njoj mora se imati paralelni manometar ili dva klase tacnosti 1.ovo 1 je bitno zbog razlike u pritiscima.i jos da dodam-iako ce neko misliti da mnogo lupetam-da je veoma vazan izbor pumpi za jetronike jeriako lice na mnoge sa drugih vozila nije tako.o jetroniku ima na ovom forumu izuzetno lep tekst-objasnjenje od coveka koji se predsavlja kao ----- shag---.vredi da ga pogledate

                    Comment

                    • mightyprospero
                      CBC Član
                      • 04.12.2007
                      • 31
                      • Kosutnjak

                      #25
                      Re: Porsche 924 problem sa hladnim startom

                      Promenio sam aux. ventil {polovan, placen 20 eur. sa isporukom na kucnu adresu}. Stari je bio potpuno zapusen, kroz njega ama bas nista nije prolazilo. Auto pali kada je hladan bez ikakvih problema, skoro isto kao i kada je vruc. Obrtaljaka pada mnogo brze nego ranije, mada sam morao malo i da stelujem onaj sraf na usisnoj grani u koji ide vakum crvece iz razvodne kape. Rezulatat iznenadjujuci. Auto radi na 900-1000 rpm, skora da se ne cuje uopste, ovako lepo nikada nije radio. {pu, da ga ne ureknem}. Hvala svima na pomoci, da nije ovog foruma, ne znam sta bih radio. Kapiram da mi sada ne trebaju majstori za nesto sto se uz malo googlanja i pomoci dobrih ljudi ne moze resiti. BTW, znam da je ovo pitanje potpuno "off-topic" ali zna li neko gde se moze kupiti filter za gorivo i svecice za porsche 924?

                      P.S
                      @MNO26, pretrazio sam forum i korisnike, i nisam pronasao nijedan post ili korisnika koji ima nick SHAG, ajde posalji neki link ako znas gde se taj post nalazi. Hvala

                      Comment

                      • MN026
                        CBC Senator XXL
                        • 18.01.2009
                        • 348
                        • SMEDEREVO

                        #26
                        Re: Porsche 924 problem sa hladnim startom

                        u teoriji i tehnickoj dokumentaciji---primer ke-jetronika na mercedesu.malo se razlikuje od tvoga ali sustina je ista

                        Comment

                        • ale944
                          CBC Senator XXL
                          • 20.03.2006
                          • 1457
                          • Beograd

                          #27
                          Re: Porsche 924 problem sa hladnim startom

                          kontaktiraj M-a za svecice i filter.... sigurno ce smisliti nesto...
                          http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

                          Comment

                          Working...
                          X