Za prethodne tri godine koliko vozim porsche 924 ovo je prvi put da ne mogu da upalim. Problem je u hladnom startu, sto bas i nije neko iznenadjenje za one koji znaju kako to funkcionise na 924. Iznenadjenje je za mene jer sam do sada taj problem prevazilazio direktnim pobudjivanjem "5" dizne, tako da je auto palio i po najgorem mrazu. Od jutros ni da cuje, akumulator sam potpuno ispraznio verglajuci, i nisam uspero da ga pokrenem. Posto sumljam na nekoliko stvari, a pre svega na K-glavu, potreban mi je majstor koji ume da nasteluje K glavu i zameni filter za gorivo. Verovali ili ne proslog meseca sam obisao celu rakovicu da pronadjem takvog, i nisam ga nasao. Ako neko zna neki servis, neka mi postuje broj telefona, bio bih veoma zahvalan.
Porsche 924 problem sa hladnim startom
Collapse
X
-
Re: Porsche 924 problem sa hladnim startom
Pumpu sam promenio proslog meseca, radi k'o sat. Dizna na usisnoj grani, premoscena na dugme, tako da kad dam kontakt i pritisnem dugme, dizna ubrizgava gorivo. Svecice nisam proverio jer nemam uslova za neku ozbiljniju popravku, zato mi i treba majstor koji ne pozeleni kada mu pomenem porse 924 i K glavu. To je prilicno jednostavan auto i cisto sumljam da je problem ozbiljnije prirode. Moje sumlje su sledede: Filter za gorivo, razvodna kapa, K glava, dizne. Treba mi neko ko moze to da pretrese a da mi ne prodaje pricu, kako je to komplikovano kao elektronika na svemirskom brodu.
Comment
-
-
Re: Porsche 924 problem sa hladnim startom
na k-glavi nema sta da ne valja, a treba proveriti kapu bobinu i kablove... moj cale je stvarno doktor za k-glave ali nece vise da ih radi jer su mu se smucile 90-ih godina a i nema se delova... aj pitacu ga mada cisto sumnjam....
Comment
-
-
Re: Porsche 924 problem sa hladnim startom
koliko se secam , jedan od jacih majstora za k-glave je bio Drasko iz zemun polja... valjda i dalje radi...
neki njegov telefon koji imam je 011 3756418, pa probaj...http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off
Comment
-
-
Re: Porsche 924 problem sa hladnim startom
ako je k-jetronik-ne ke jetrnik-za hladan start ti je zaduzen ventil-regulator pritiska hladnog starta.nalazi se na bloku motora i ima oblik pravougaone alu --kutijice sa jednim el.prikljuckom-dzekom.iz k glave prema njoj vodi jedan benzinski vod i isti takav se vraca u nju da bi se reguliso diferencijalni pritisak u k glavi.neispravnost toga dela izaziva velike glavobolje kod ljudi jer auto nema sauga i zimi a i leti tesko pali.ako nekoga zanima kako se ona ispituje-meri se izlazni pritisak iz njega .mnogo cest kvar
Comment
-
-
Re: Porsche 924 problem sa hladnim startom
Zvao sam Draska, kaze: Zao mi je, ne mogu nista oko Porschea da ti pomognem". Uopste nisam iznenadjen, kao da im moje pare smrde.... Nema ekonomske krize u Srbiji, cim majstori mogu da biraju da ne rade poslove koji zahtevaju ako ne znanje, onda bar malo volje da se oznoje. Jednostavno, svi su postali seviseri, znaju samo da zamene deo, cesto ne znajuci ni cemu taj deo sluzi.
Comment
-
-
Re: Porsche 924 problem sa hladnim startom
Originally posted by mightyprosperokao da im moje pare smrde....
Originally posted by mightyprosperosvi su postali seviseri, znaju samo da zamene deo, cesto ne znajuci ni cemu taj deo sluzi.Poslednji nek ugasi svetlo
Comment
-
-
Re: Porsche 924 problem sa hladnim startom
zna on to da radi, nego nece isto ko moj cale, oni su zajedno radili i znaju na sta sve to moze da lici, pogotovo ako je to neko vec cackao.... drasko je elektricar i sve vise radi elektroniku i nove automobile... a sigurno nije da nije cackano cim je tebi dizna hladnog starta namestena na prekidac... glavni i jedini problem je sto nema delova...
Comment
-
-
Re: Porsche 924 problem sa hladnim startom
"A sta ako ne ume da ga popravi pa shvati da ne moze da naplati?"
Pa moze da naplatii vreme koje je utrosio za dijagnostiku problema. radni sat je radni sat. da li si potrosio radni sat na razmisljanje ili na drzanje srafcigera u ruci, potpuno je svejedno, ako si se priblizio resenju problema.
Sto se tice delova, ni to bas nije sasvim tacno. K glava za Porsche 924 (naravno polovna)moze da se nadje za cca 70-100 eur, pumpa za gorivo za 30-50 eur, itd... e sad sto se tice cackanja i "reinzinjeringa" to moze da bude problem, ali kako sam neke modifikacije sam napravio, nece biti tesko da objasnim sta je i kako povezano. Sve u svemu, vidim da cu morati da cekam vikend i lepo vreme, pa da zasucem rukave....
Comment
-
-
Re: Porsche 924 problem sa hladnim startom
mozda si primetio da kad si ga zvao da si cekao 10 min da se jave, kod njega je ludnica najtrazeniji covek veruj mi, to sto on radi i sto on provali niko ne moze... a ta polovna pumpa, polovna dizna ili k-glava moze da bude ista ko tvoja, moze da bude gora ili bolja.... sve u svemu proveri da li pumpa daje pritisak od 5 bara, da li imas struje na svecicama, i naravno dizna hladnog starta. ako to sve radi morao bi da upali i da radi bar sekund...
ovo sto sam zaokruzio na slici je za stelovanje smese, tu gurnes imbus 3 malo duzi i NEMOJ da ga okreces nego povuces na gore dok neko vergla jer kada ga povuces na gore direktno dizes zasunsku plocu i pustas gorivo direktno iz k-glave na dizne... ali nemoj da ga okreces nikako
.... ako te jos nesto zanima pitaj....
Comment
-
-
Re: Porsche 924 problem sa hladnim startom
izmer4i povreatni pritisak sa sa regulatora pritiska sauga ,na hladno MORA da bude manje od 0,5bara i kako se greje pritisak raste i izjednacava se sa radnim pritiskom u k-glavi-tada je saug ispravan.inace taj regulator kao nov kosta od 170-240e a polovan ces tesko naci ispravan
Comment
-
-
Re: Porsche 924 problem sa hladnim startom
Originally posted by MN026ako je k-jetronik-ne ke jetrnik-za hladan start ti je zaduzen ventil-regulator pritiska hladnog starta.nalazi se na bloku motora i ima oblik pravougaone alu --kutijice sa jednim el.prikljuckom-dzekom.iz k glave prema njoj vodi jedan benzinski vod i isti takav se vraca u nju da bi se reguliso diferencijalni pritisak u k glavi.neispravnost toga dela izaziva velike glavobolje kod ljudi jer auto nema sauga i zimi a i leti tesko pali.ako nekoga zanima kako se ona ispituje-meri se izlazni pritisak iz njega .mnogo cest kvar
"Revs drop slowly when changing gear ... why?
When changing gear, my revs take forever to drop down to idle. (Forever = 2 to 3 seconds.) Not conducive to fast or smooth gear changes!
Idle speed is now also higher (at about 1100-1200)."
The car has also developed strange cold starting behaviour which might be related.
If I crank motor continuously, it takes forever (5 to 10 seconds) before it crawls into life. I have found that if I just give it a short burst on the starter (about 1 second), I can just catch it firing weakly and bring it up to idle with a little gas
Elem, covek je resio problem tako sto je izbacio "Aux air valve " cija je funkcija sledeca: an idle adjustment for when the engine is cold. BMW and Mercedes call them ICV's on the new fangled fancy injection them thar folks use. Basically is allows air to bypass the throttle plate thereby increasing the revs of the engine. It is like a mini throttle plate that is controlled by electronics.
E sad, moje pitanje je, gde se na 924 nalazi taj ventil? da li je to ova pravougaona alu kutijica koju pominje MNO26?
Comment
-
Comment