Auto je uvezen iz Nemacke pre 4 god.,gde je primeceno da su kompletno kablovi,svecice i razvodnik ugradjeni novi.
Pri startovanju automobila (kada je hladan) auto na sam pritisak papucice od gasa,automatski poveca ler gas i postepeno ga sam smanjuje na optimalne obrataje rada motora.Pri voznji automobila,pri brzin 60-70km/h na pritisak papucice od gasa culo se zujanje ispod haube,odgovor na taj problem kod mehanicara da nov razvodnik koji je postavljen nije postavljen u pravi ugao i da treba pod stroboskopom da se pogleda a pritom nasteluje kako bi se to zujanje otklonilo.
Kada je to uradjeno,auto je sasvim postao drugaciji,imao je mnogo bolje ubrazanje nego sto je do tada bilo a zujenje je prestalo.Kada je sutradan startovan hladan auto,ler gas nije automatski podizao obrtaje kao sto je to radio pre namestanja razvodnika,cak je radio na mnogo manjem br obrtaja gde se osecalo da se auto trese,podrhtava,..
Zanimljivo je to da kada auto stoji na suncu iako tog dana nije startovan,prilikom samog startovanja,auto ne moze da upali i tek upali iz 3 puta.Auto bez problema pali zimi kada je skroz hladan i leti kada je vozen i kada je jako zagrejan,ali i dalje mu je ler gas ispod optimalnog rada koji je drazao pre namestanja razvodnika.Razvodnik je po drugi put pregledan u drugom servisu gde su otklonjene sve sumnje da problem sa ler gasom nema veze sa razvodnikom i da bi auto trebao da se prikaci na racunar i otkloni sumnja da li je on sam ucitao gresku prilikom pomeranje razvodnika,ali posto je software starije verzije jos uvek nisam nasao servisi koji ima racunar i moze da se poveze na ECU mog auta.
S obzirom na sugestije raznih majstora menjao sam sledece delove i sama njihova promena nije urodila plodom i nisam ni do dana danasnjeg otklonio kvar:
-davac hladnog gasa (org)
-step motor (polovan sa otpada-ispravan)
-leptir davac (org)
MOLIM ZA POMOC JER NEMAM RESENJE ZA SVOJ AUTO!!
UNAPRE ZAHVALAN
Pri startovanju automobila (kada je hladan) auto na sam pritisak papucice od gasa,automatski poveca ler gas i postepeno ga sam smanjuje na optimalne obrataje rada motora.Pri voznji automobila,pri brzin 60-70km/h na pritisak papucice od gasa culo se zujanje ispod haube,odgovor na taj problem kod mehanicara da nov razvodnik koji je postavljen nije postavljen u pravi ugao i da treba pod stroboskopom da se pogleda a pritom nasteluje kako bi se to zujanje otklonilo.
Kada je to uradjeno,auto je sasvim postao drugaciji,imao je mnogo bolje ubrazanje nego sto je do tada bilo a zujenje je prestalo.Kada je sutradan startovan hladan auto,ler gas nije automatski podizao obrtaje kao sto je to radio pre namestanja razvodnika,cak je radio na mnogo manjem br obrtaja gde se osecalo da se auto trese,podrhtava,..
Zanimljivo je to da kada auto stoji na suncu iako tog dana nije startovan,prilikom samog startovanja,auto ne moze da upali i tek upali iz 3 puta.Auto bez problema pali zimi kada je skroz hladan i leti kada je vozen i kada je jako zagrejan,ali i dalje mu je ler gas ispod optimalnog rada koji je drazao pre namestanja razvodnika.Razvodnik je po drugi put pregledan u drugom servisu gde su otklonjene sve sumnje da problem sa ler gasom nema veze sa razvodnikom i da bi auto trebao da se prikaci na racunar i otkloni sumnja da li je on sam ucitao gresku prilikom pomeranje razvodnika,ali posto je software starije verzije jos uvek nisam nasao servisi koji ima racunar i moze da se poveze na ECU mog auta.
S obzirom na sugestije raznih majstora menjao sam sledece delove i sama njihova promena nije urodila plodom i nisam ni do dana danasnjeg otklonio kvar:
-davac hladnog gasa (org)
-step motor (polovan sa otpada-ispravan)
-leptir davac (org)
MOLIM ZA POMOC JER NEMAM RESENJE ZA SVOJ AUTO!!
UNAPRE ZAHVALAN
Comment