Imam punto 1.2 God 2001 Zamenjen antifriz izbacen vazdusni cep znaci uradjano sve kako treba. ali u kolima i dalje duva onako mlako i ako je auto dugo u voznji. jel zna neko zasto? HVALA
Slabo grejanje
Collapse
X
-
Re: Slabo grejanje
I? sta bi, jel si postigao nesto sa kompresorom? i ja bih to da probam pre nego sto rasturim tablu(odnosno majstor za 50e, ako se neko prihvati toga uopste)... bas me zanima jel se dobija nesto ako se tako produva mali hladnjak i ako neko zna kako to da izvedem na vectri A nek prica...
Comment
-
-
Re: Slabo grejanje
Aj da sacekamo odgovor za punta ako je uradio nesto..ps ima puntica koji imaju kurslus lampu kako je ja zovem..upali crveno kad prokuva al nema pokazivac...
u protivnom ako ne postize radnu temp onda je termostat. Mozda slavina grejanja ili sajla i komanda pa ne otvara dovoljno mozda polen filter pa i ne uvlaci dovoljno vazduha i na kraju zapusen hladnjak unutra ako ste sipali cesmovacu i drzali antifriz 15 god unutra.
Comment
-
-
Re: Slabo grejanje
Postovanje...i ja bi da se nadovezem na temu...slican problem se javio i kod mene,pocetkom nedelje sam postao vlasnik Punta mk2 1.2 16v.Brzo postize temperaturu (kazaljka stoji uvek na pola) ali duva mlako.Poslusacu post koji je rekao da proverim termostat,pa vazdusni cep,ali mi u tome treba pomoc!Kako i gde da nadjem termostat,jer vlasnik sam tek postao pa ga ne poznajem jos,i drugo,kako taj moguci vazdusni cep izbaciti...Unapred hvala
Comment
-
-
Re: Slabo grejanje
A sta je onda kod mene u pitanju?Sad sam pipo sve cevi,ona sto ide iz motora u radijator kabine brzo se zagreje,medjutim i posle duzeg vremena ona na izlasku hladna ili tek malo topla mlaka...a ostale cevi dosta dugo ostaju hladne,one koje idu iz motora u hladnjak....pa sta se to desava majku mu?a u kabini mi jedva mlako duva,skoro hladno
Comment
-
-
Re: Slabo grejanje
lici na zapusen radijator (mali hladnjak za grejanje) .. izgleda da se to cesto desava ako je neko sipao one praskove za zaptivanje rashladnog sistema (kad mu malo curka hladnjak, pa umesto zamene on sune to sredstvo unutra koje zapusi rupicu/e ali zapusi i radijator).Astra Classic II 1.4 Twinport (ex: Kadett E 1.3i )
Comment
-
-
Re: Slabo grejanje
Hm pa ne znam,jer onako kao da malo prolazi,nije skroz,i sa desne strane duva toplo a sa leve hladno,i kad se to izmesa onda ide mlak vaznudh i skorz neprijatan za ovo doba godine...mada mi i tecnost u posudi varira od maximuma i preko toga do minimuma i ispod toga,ne znam el vazdusni cep mozda u radijatoru kabine,probao sam na cevi ispustiti malo je izislo,a kao da bi jos negde trebalo,a i cini mi se da kad pritskam to crevo koje je hladno da kao ima vazduha,pa sad ne znam
Comment
-
-
Re: Slabo grejanje
tebi su bitne dve cevi i to one koje ti idu u kabinu do kilerčeta,jedna je dovodna a druga odvodna, kad je sve u redu sa grejanjem kad je grejanje uključeno one su obe skoro jednako tople
ako je jedna hladna može biti : protok dovodna cev-kiler-odvodna cev je negde prekinut ili u samom kileru -zapušen ili ventil zatvoren ili nedovoljno otvoren(zaglavljen),a iz kabine se može okretati i sve izgleda ok ali nije
znači proveri ventil za otvaranje -zatvaranje grejanja ako to nije onda je verovatno kiler
ovo bi bilo osnovno što ja mislim ako neko ima još nešto nek napiše
Comment
-
-
Re: Slabo grejanje
Taj ventil za grejanje sto spominjes,jako sumnjam na njega,ali da li mogu da dodjem do njega a da ne raskopam celu konzolu na Puntu...poceo sma malo,poskidao od dole sto sam mogao,zavirio odozdo mada ne vidim nista,i dalje je jako zatrpano....zanima me tacno gde se taj ventil nalazi...????
Comment
-
-
Re: Slabo grejanje
Pozz svima na forumu. Posto imam slican problem ... Vlasnik sam ford fieste 4 tzv. restyling 1.8 tdi 2002. god bez klume fabricki. Tokom godine sve je bilo OK. Hladio a bogami i grejao kad treba. kad je pala spoljna temperatura ispod 0 C poceo je da greje mlako taman dosta da si u jakni a da se ne smrzavas. Naime posto je hladno cim ga ukljucim pustim ga na najjace duvanje ali kilometri plolaze a grejanje je mlako.Motor u fiesti tdi 2002. je bezmalo isti koji je i u focus-u tzv. jedinici tj. masivan dizel motor. Sva sreca da imam prijatelja majstora koji nije priucen vec je zavrsio skolu i ima 40tak god. iskustva. Objasnio mi je da obzirom da je motor relativno velik potrebno vreme da se on sam zagreje te da mora za to vreme grejanje biti monimalno na 1 ili 2 na fiesti. kada dostigne radnu temp. grejanje je OK. Provereno i sve je tacno sta je rekao!!! takodje za poteoke 3 i 4 za duvanje (4 je max) rekao da se koristi uglavnom leti. Mislim da grejanje kod mene bas bas idealno ali to je to usustini problem. Dobar polupismeni majstor a ima ih mnogo moze lako da od ovog kvara naprvi dobru havariju na motoru!Moje misljenje je da se ako auto dobro radi sto manje pogotovo majstorski cacka.
Ako neko ima slican problem ili drugaciji ima stav o ovom a i o momproblemu bice mi drago da istu iznese.
Veliki pozzz
Comment
-
Comment