Na dnu hladnjaka ti je termodavac, proveri da nisu tu pokidane zice, takodje ispred hladnjaka imas zice od senzora spoljne temperature, a imas i zice koje idu od nekih davaca sa hladnjaka klime.
Audi A4 2013. B 8.5 2.0TDI quattro 177ks+ABT chip Peugeot expert 2009. 2.0HDI 140ks
do koliko sme da se digne temperatura vode najvise? meni se juce u gradu popelo na 105 stepeni! ne pamtim da se nekada toliko digla temp.zato sam odmah stao i ugasio.
To sto ti je upalio ventilator a najverovatnije i pumpu za vodu je zato sto si ga ugasio dok mu je temp. bila visoka. To je sigurnosni "After run coolant sistem" Ne verujem da si nesto zeznuo, ali bi trebalo da prekontrolises visko ventilator a i proveri da li ti se el. ventilator pali (druga brzina). Jer vec preko 92-95 stepeni bi trebalo da krene druga brzina na el. ventilatoru a ako nastavi da se temperatura i dalje penje onda bi trebalo da se upali i treca brzina na el. motoru.
Audi A4 2013. B 8.5 2.0TDI quattro 177ks+ABT chip Peugeot expert 2009. 2.0HDI 140ks
opusti se,mali ventilator na trecoj brzini radi ko tajfun a ima sistem zastite kaos to ti je jevrem opisao + i pumpa za ulje radi kad ga ugasis . meni se bilo odvalilo parce zastitne plastike sto ide preko kaisa i uleti u visko i obrije mu sve lopatice a u tom trenutku sam ga penjao uz kosutnjak pun gas. kad sam provalio da je temp otisla preko 110 stanem i ugasim ga a mali vent tako vrti ja reko sad ce da poleti . odvezo ga tako do servisa bez ikakvih problema. mali vent radio sve vreme na drugoj brzini.
Juce kupim polovan klimatronik (na mom nisu radili displejevi),probam,sve super radi,plus-minus,displejevi rade,svako dugme radi ,sve super.Sad ukljucim klimatronik,on pocne da brljavi,ne radi ni plus ni minus,pa proradi na trenutak pa se zakoci,totalno poludeo... sta je u pitanju?ne mogu da verujem ,juce sve radilo normalno,strasno.Ako ima resenja,ako ne,vracam ga sutra?! pozzz
Auto mi nije palio dobro 5-6 meseci ,pored toga,jedan dan ide kao lud,drugi dan nece da vuce,nema snage.Sredim ja to sve,ispostavi se da je instalacija bila u haosu,struja,neki ventil,dizne,jedno crevo napuklo i to je to.. kad sam seo u kola posle toga nisam mogao da verujem kako S4 zna da ide,nikad mi Audi nije isao tako,to je bilo strasno.Ta sreca je trajala 16 dana,i opet ista prica,lenj auto,nema snage,nije startan,ne vuce vise(vuce ali tesko,muci se,nesto mu NE DA),jedino sto i dalje super pali,mislim pali kako treba. Ljudi sta je u pitanju?Pa ne mogu da verujem,poludecu vise a hocu da ga namestim da bude pravi.Sto kaze Zverko jednom,bilo je uzivanje voziti ga i 40 i 60 i 240. Sutra opet kod majstora.Pozdrav svima!
Neka ti majstor proveri opet creva od turba da nije neko popustilo, ili da nije neka selna popustila, takodje neka ti proveri Divert valve (ventil), a ujedno neka proveri jedan mali filter koji se nalazi iznad onih dzekova za motor i komutatora. Hoce tu da popuste creva koja ulaze i izlaze iz njega, pa gubi pritisak turbine. Takodje neka ti proveri i wastegate ventil da nije membrana otisla.
Audi A4 2013. B 8.5 2.0TDI quattro 177ks+ABT chip Peugeot expert 2009. 2.0HDI 140ks
Vise ti se isplati da zamenis komplet amortizere tj cele cizme sa glavcinama. Sravis od A100 2.8 i onda moses da se igras sa vesanjem i kocenjem a da te ne boli bubreg. Takozvani UFO diskovi samo iz originala stim sto je preporuka da se menjaju i glavcine kao i da se srede sape tj klipovi i klizaci. U suprotnom uglavnom stradaju brzo, pokrive se ocas posla. Tezak auto a hladjenje diskova nikakvo. Neki se secaju kako su moji svetleli onu noc kad je meren sonsijev saxo.
Comment