Slazem se , nije u duhu Cannona a i ne bih voleo da mi se desi da pazarim takav motor, kao i ostali naravno. Naveo sam sta je neki minimum, a ostalo zavisi od toga koliko je spreman da ulozi u auto.
1. Lezeci lezajevi = 1311,00 din Federal Mogul
2. Lezeci lezajevi = 1053,00 din Federal Mogul
3. Karike = 3455 din Perfect circle
4. Zaptivka glave motora = 1265 din
5. Semerinzi radilice 1630 din.
6. Obrada radilice
7. Kontrola i obrada radilice 20 eura (Cubi Novi Sad ili MR Beograd)
8. Kontrola i obrada klipnjaca 10 eura po klipnjaci (ako ima potrebe)
9. Gorivo za BMW ili lagunu oko 50tak eura
Ovo je minimalno sto moram da uradim s motorom. E sad podrazumevam da ostavim stare klipove samo da im zamenim karike, prekontrolisao bih klipnjace (BOOST ). Sad razmisljam da neradim glavu je problema nisam imao nikakvih a siguran sam da je u relativno dobrom stanju (znaci na toj kilometrazi bi mogla i da se radi ali...). Izgubljeno vreme nemogu da racunam (to je veliki -) ali nova iskustva i druzenje kroz rad s vama.... (veliki +). Jos ako posle ove intervencije bude radio kako treba e onda sam na konju ili u XM ponovo...
Moze to relativno brzo da se odradi, samo gledaj da procistis sve uljane kanale maximalno dobro.
Verujem da radionice za masinsku obradu blokova moseduju tehniku ispriranja ploka.
I zapamti, chistoca u toku rada je 90% uspeha ali pazi, pricam o cistoci koja je nepoznata nasim radionicama (nazalost koliko sam primetio da je odnos prema delovima motora kao prema bilo kojem metalnom komadu i da nema previse postovanja prema tome da u te mrtve komade metala treba da se uduva zivot )
Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Ja bih ti preporucio radionicu Stanko Misic u Dimitrija Tucovica 144 (404591, 413243). Sa MR-om nemam bas dobro iskustvo.
Ali nije losa ni Boostova ideja, da kupis jos jedan motor i onda od ta dva sastavis jedan.
Sto se tice cistoce delova, ja sve delove perem kada ih podignem iz masinske radionice . Racunaj na to...
Lose iskustvo imam i sa Federal Mogul lezajeviam radilice. Cena im je jako nista sto je odmah licilo na los kvalitet. Nisu se losep okazali u jugicima, ali kada su ubaceni u nasvirani Tipo 1.8 16v, posle par hilajda su otisli
RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.
@Đukić .... to zadnje sto si rekao je....najrazumnije,najeftinije i najbrže.
gledaj da nađeš extra motor..pa nećeš nista morati da diraš.možda do god je kod tebe taj auto..
PS:dobri ti strani motori...tamo sipaju dobro ulje,često ga menjaju, i sipaju do maximuma
Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.
Danas sam krenuo s vadjenjem motora, skinuo sam sve okolo i gle cuda uvideo da mi je pukao blok . Slike cu da okacim sutra ujutru. Jedno je sigurno ulje je iscurelo polako na kvarno bas kroz taj otvor znaci da ipak nisam toliko nemaran jedino neznam sto mi je pukao blok da se nije smrzo od plina?
jedino neznam sto mi je pukao blok da se nije smrzo od plina?
kakvog plina ???
auto gasni uredjaj se povezuje na glavu motora- na usis i nema nikakve dodirne tacke sa blokom.
blok moze da pukne ako je zimi bila voda koja se zamrzla.
mada za to postoje obicno zastitini osiguraci, cepovi, koji su podeseni na odredjeni pritisak i izbace sadrzaj da bi zastitili blok od pucanja.
ne znam da li Citroen to koristi, i kako je podeseno da reaguje.
a gde je pukao blok, tu gde je klipnjaca negde u donjem delu ili na delu koji dodiruje glavu ?
ma za plin je zahebancija a puko je kOd anlasera i tu mi je definitivno prosipao ulje (pun anlaser). e sad sto je puko? ko zna sad sam kuci pa kuckam sa ipaq-a al okacicu slike koliko sutra...
Comment