Kasnije cu u podforumu predvidjenim za to ubaciti slicice moj novog prevoznog sredstva, ali za sada da se pozabavim "nasledjenim" problemima koje sam dobio uz auto.
Elem, auto jako tesko pali. Kada sam uzeo auto receno mi je da ICV pravi problem da treba da se ocisti i da je raskacen. Rekli su mi kada se zagreje posle toga radi bez problema (jeste tacno). Meni je simptomaticno da auto (po kazaljci) dostigne radnu temperaturu u nekih 40 metara sto je NEMOGUCE, i iz ventilacije ne duva topao vazduh. Ako je hladan pali ko mina (doduse samo sam jutros probao i vozi sam ceo dan nije imao prilike da se cestito ohladi) ali se gasi (to sto se gasi je zato sto je ICV otakcen). Da li ovo moze biti senzor rashladne tecnosti? Meni sve na to mirise, iako cu tek do skenera imati pristup za nekoliko dana, kako bi ocitao greske.
ICV sam ocistio, zakacio konektor i vidim da lepo radi, okrece bez zastajkivanja, ima normalan zvuk itd, ali sam ga i dalje stavio van funkcije jer me interesuje da li bi pomoglo da otkacim senzor rashladne tecnosti? Da li bi ECU prihvatio to kao hladan motor pa non stop radio sa bogatom smesom ili bi uzimao neki "sigurni" parametar? Meni treba za sada da auto normalno pali i da se ne gasi to sto ce da trosi k'o voz par dana nije mi ni bitno.
Ne mogu da kazem da ide lose, ide solidno ali iskreno ja nemam ni pojma kako bi trebao da ide jer sam ga tek danas uzeo, tako da za to me nemojte drzati za rec, mislim posle 175KS ovo ima 105 pa mi svakako ide losije
Elem, auto jako tesko pali. Kada sam uzeo auto receno mi je da ICV pravi problem da treba da se ocisti i da je raskacen. Rekli su mi kada se zagreje posle toga radi bez problema (jeste tacno). Meni je simptomaticno da auto (po kazaljci) dostigne radnu temperaturu u nekih 40 metara sto je NEMOGUCE, i iz ventilacije ne duva topao vazduh. Ako je hladan pali ko mina (doduse samo sam jutros probao i vozi sam ceo dan nije imao prilike da se cestito ohladi) ali se gasi (to sto se gasi je zato sto je ICV otakcen). Da li ovo moze biti senzor rashladne tecnosti? Meni sve na to mirise, iako cu tek do skenera imati pristup za nekoliko dana, kako bi ocitao greske.
ICV sam ocistio, zakacio konektor i vidim da lepo radi, okrece bez zastajkivanja, ima normalan zvuk itd, ali sam ga i dalje stavio van funkcije jer me interesuje da li bi pomoglo da otkacim senzor rashladne tecnosti? Da li bi ECU prihvatio to kao hladan motor pa non stop radio sa bogatom smesom ili bi uzimao neki "sigurni" parametar? Meni treba za sada da auto normalno pali i da se ne gasi to sto ce da trosi k'o voz par dana nije mi ni bitno.
Ne mogu da kazem da ide lose, ide solidno ali iskreno ja nemam ni pojma kako bi trebao da ide jer sam ga tek danas uzeo, tako da za to me nemojte drzati za rec, mislim posle 175KS ovo ima 105 pa mi svakako ide losije

Comment