MG ZR 1,4 2001. tesko paljenje, ler i jos po nesto

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Dzoni_mkv
    CBC Senator XXL
    • 29.04.2007
    • 875
    • Kraljevo, Pinsk-Belorusija

    MG ZR 1,4 2001. tesko paljenje, ler i jos po nesto

    Kasnije cu u podforumu predvidjenim za to ubaciti slicice moj novog prevoznog sredstva, ali za sada da se pozabavim "nasledjenim" problemima koje sam dobio uz auto.
    Elem, auto jako tesko pali. Kada sam uzeo auto receno mi je da ICV pravi problem da treba da se ocisti i da je raskacen. Rekli su mi kada se zagreje posle toga radi bez problema (jeste tacno). Meni je simptomaticno da auto (po kazaljci) dostigne radnu temperaturu u nekih 40 metara sto je NEMOGUCE, i iz ventilacije ne duva topao vazduh. Ako je hladan pali ko mina (doduse samo sam jutros probao i vozi sam ceo dan nije imao prilike da se cestito ohladi) ali se gasi (to sto se gasi je zato sto je ICV otakcen). Da li ovo moze biti senzor rashladne tecnosti? Meni sve na to mirise, iako cu tek do skenera imati pristup za nekoliko dana, kako bi ocitao greske.
    ICV sam ocistio, zakacio konektor i vidim da lepo radi, okrece bez zastajkivanja, ima normalan zvuk itd, ali sam ga i dalje stavio van funkcije jer me interesuje da li bi pomoglo da otkacim senzor rashladne tecnosti? Da li bi ECU prihvatio to kao hladan motor pa non stop radio sa bogatom smesom ili bi uzimao neki "sigurni" parametar? Meni treba za sada da auto normalno pali i da se ne gasi to sto ce da trosi k'o voz par dana nije mi ni bitno.
    Ne mogu da kazem da ide lose, ide solidno ali iskreno ja nemam ni pojma kako bi trebao da ide jer sam ga tek danas uzeo, tako da za to me nemojte drzati za rec, mislim posle 175KS ovo ima 105 pa mi svakako ide losije
    You tried your best and failed miserably. The lesson is: never try.

  • mirdza
    CBC Senator XXL
    • 14.03.2005
    • 2437
    • Katowice (PL) / Banja Luka
    • AGP / W126

    #2
    Re: MG ZR 1,4 2001. tesko paljenje, ler i jos po nesto

    Standardna boljka na tom motoru je sistem hladjenja a termostat je jedan od najcescih kvarova - i sam sam ga mijenjao. Promjena je ogavna - skida se usisna grana i jos pun qrac dijelova...
    Zovem se Miroslav i pravim igračke.

    Comment

    • Dzoni_mkv
      CBC Senator XXL
      • 29.04.2007
      • 875
      • Kraljevo, Pinsk-Belorusija

      #3
      Re: MG ZR 1,4 2001. tesko paljenje, ler i jos po nesto

      Reci mi kako se kod tebe manifestovao ovaj kvar? Da li je tesko palio? Koliko senzora ima? Po MG forumima vidim da bi trebalo da ima DVA: Plavi i Braon a kasnije verzije sao jedan. E koliko kod mene ima NEMAM POJMA. Oba su za temperaturu s tim sto je plavi valjda za ECU a Braon za tablu-kazaljku. Kod mene je izgleda i motorcic ler gasa (ICV) nije bas najsjajniji.
      Ljudi kazu da nemora nista da se skida, jeste pipavo ali moze da se zavuce i skine senzor..........Ako su kod mene dva narucucu oba+ICV pa zamenim to ili jedan+ICV.
      You tried your best and failed miserably. The lesson is: never try.

      Comment

      • mirdza
        CBC Senator XXL
        • 14.03.2005
        • 2437
        • Katowice (PL) / Banja Luka
        • AGP / W126

        #4
        Re: MG ZR 1,4 2001. tesko paljenje, ler i jos po nesto

        Kod mene nije bilo problema jedino nije postizao radnu temperaturu i trosio je neke bolesne kolicine goriva. Aha, gubio je rashladnu tecnost
        Senzore nisam mijenjao, oni su bili OK.

        A pisem ti o termostatu jer znam iz iskustva da redovno crkavaju na svim K-series.
        Zovem se Miroslav i pravim igračke.

        Comment

        • Dzoni_mkv
          CBC Senator XXL
          • 29.04.2007
          • 875
          • Kraljevo, Pinsk-Belorusija

          #5
          Re: MG ZR 1,4 2001. tesko paljenje, ler i jos po nesto

          Ovaj moj trosi k'o Sultan od Burneja, temperaturu dostize za samo sto ubacim u prvu on je vec na radnoj temperaturi (za 20 sec) i naravno nema sanse da se ne ugasi. ICV kada otkacim a motor vruc, radi bez problema, ali mislim da losije ide.
          Vec sam onako popizdeo propisno i posto imam jos sanse vidim ja da cu ga vratiti. I pored dobre volje, nemam jednostavno vremena da se zezam sa glupim stvarima.
          You tried your best and failed miserably. The lesson is: never try.

          Comment

          • Dzoni_mkv
            CBC Senator XXL
            • 29.04.2007
            • 875
            • Kraljevo, Pinsk-Belorusija

            #6
            Re: MG ZR 1,4 2001. tesko paljenje, ler i jos po nesto

            Nastavak price:
            Bio na dijanostici gresake su bile:
            1. ICV motor-nema signala (otkacen)
            2. Miss fire na na sva cetiri cilindra
            Pobrisali greske i pobali, opet isto: gasi se. Majstor je proverio, senzor radilice, bregaste, TPS, senzor podpritiska u grani (ako sam dobro razumeo) ocistili usis, klapnu i osvinicu. Svecice sam pogledao samo na jednom cilindu bila je OK, ostale jbg nisam stigao, mada su vec za menjanje.
            Danas sam kupio novi ICV, stari za koji su mi rekli da ne valja zaista nije valjao uopste nije vracao u pocetni polozaj vec nesto je zaglavljivao. Kada smo zakacili novi ICV auto je poceo sam da dodaje i oduzima gas, i posle nekoliko pokusaja i gasenja uspeo je da proradi i da se ne gasi. Znaci vidi se da ICV odradjuje sada svoj posao. Desilo mi se da se ugasi jednom od kada sam se vracao od majstora, ali ne znam kako ce raditi kada je hladan skroz (to cu ujutru proveriti). Sto se tice senzora temperature sve OK. Auto zaista jako brzo dolazi na radnu temperaturu i sve je sa te strane testirano i kaze majstor OK.
            E sada ostaje ovaj problem: Paljenje!
            Naime i dalje kada startujem motor moram da drzim gas skoro do kraja kako bi upalio. Ponovo smo kacili dijagnostiku NEMA gresaka tj. 0. Medjutim kasnije u voznji mi se desilo da se MIL lampica ukljucila, posebno kada skinem nogu sa gasa i auto usporava tj. kada se koci motorom. Ne desava se uvek. Sutra cu svratiti da ocitam te novonastale greske.
            Napominjem da NISAM menjao svecice, filter vazduha i goriva. Ne znam da li nesto od ovoga moze praviti ovoliki problem jer jeste da bi trebalo zameniti ali nije toliko urgentno.
            You tried your best and failed miserably. The lesson is: never try.

            Comment

            • mirdza
              CBC Senator XXL
              • 14.03.2005
              • 2437
              • Katowice (PL) / Banja Luka
              • AGP / W126

              #7
              Re: MG ZR 1,4 2001. tesko paljenje, ler i jos po nesto

              Promjeni filter goriva i svjecice - K-serija je osjetljiva na ove dvije stavke Svjecice preporucujem NGK BKR 6E - na svim ostalim ne radi tako dobro kao na ovima. Zaprljan filter cesto povoduje stucanje i neravan rad.
              Zovem se Miroslav i pravim igračke.

              Comment

              • Dzoni_mkv
                CBC Senator XXL
                • 29.04.2007
                • 875
                • Kraljevo, Pinsk-Belorusija

                #8
                Re: MG ZR 1,4 2001. tesko paljenje, ler i jos po nesto

                Hm, upravo mi se to i desava. sve sam proverio osim benzinskog dela. dizne i filter nisam gledao, pocecu sa filterom i svecicama, super ako je samo to.
                You tried your best and failed miserably. The lesson is: never try.

                Comment

                • Dzoni_mkv
                  CBC Senator XXL
                  • 29.04.2007
                  • 875
                  • Kraljevo, Pinsk-Belorusija

                  #9
                  Re: MG ZR 1,4 2001. tesko paljenje, ler i jos po nesto

                  Nastavak price,

                  Zamenio sve filtere, svecice i ulje (M-power sve brzo nabavio i posalao, svaka cast) i dalje isti problem. Malo sam VVLAJKA davio na PP i moracu izgleda da kod njega rezervisem termin da proverimo sta je, jer ovde u Prokuplju jako mi je tesko da nadjem majstora koji ima svu aparaturu. Sutra cu da vidim da li jedan lokalni majstor moze da izmeri pritisak goriva ako i to bude OK onda ja stvarno NE ZNAM sta moze da mu bude.
                  You tried your best and failed miserably. The lesson is: never try.

                  Comment

                  • Gavra
                    CBC Senator XXL
                    • 06.03.2008
                    • 2031
                    • Beograd

                    #10
                    Re: MG ZR 1,4 2001. tesko paljenje, ler i jos po nesto

                    Skini onaj poklopac svecica i provozaj se malo pa javi rezultate.
                    Poslednji nek ugasi svetlo

                    Comment

                    • Dzoni_mkv
                      CBC Senator XXL
                      • 29.04.2007
                      • 875
                      • Kraljevo, Pinsk-Belorusija

                      #11
                      Re: MG ZR 1,4 2001. tesko paljenje, ler i jos po nesto

                      Bez poklopca i vozim
                      You tried your best and failed miserably. The lesson is: never try.

                      Comment

                      • Gavra
                        CBC Senator XXL
                        • 06.03.2008
                        • 2031
                        • Beograd

                        #12
                        Re: MG ZR 1,4 2001. tesko paljenje, ler i jos po nesto

                        onda mora malo detaljnije da se pregleda
                        Poslednji nek ugasi svetlo

                        Comment

                        • Dzoni_mkv
                          CBC Senator XXL
                          • 29.04.2007
                          • 875
                          • Kraljevo, Pinsk-Belorusija

                          #13
                          Re: MG ZR 1,4 2001. tesko paljenje, ler i jos po nesto

                          Videcu sa VVLAJKO-m, covek popravlja Rovere a blizu mi je u Nisu. Nego sutra jos da proverim pritisak goriva, to jbg nije rocket science a moze dosta toga da kaze. Ovaj majstor danas sto je menjao filtere i ostalo, nije imao prikljucak (kod mene su holenderi na filteru goriva) da zakaci aparat da izmeri.

                          Ako nije ni to, ne znam da li bobine mogu da prave ove pizdarije? Mada bi valjda trokirao i pravio probleme i u radu, ali radi odlicno lepo prima gas, svecice koje smo zamenili pokazuju da dobro sagoreva, mirno radi nema "seckanja" kada prima gas.........Nisam pametan.
                          You tried your best and failed miserably. The lesson is: never try.

                          Comment

                          • M-power
                            Moderator
                            • 10.01.2005
                            • 10060
                            • Bg; Banovo Brdo
                            • CorsaC, astra H,

                            #14
                            Re: MG ZR 1,4 2001. tesko paljenje, ler i jos po nesto

                            Posto posle ok radi a varnice ima pri verglanju ocigledno iz nekog razloga nema dovoljno goriva, ili neki senzor ili u kranjem slucaju prljave dizne.
                            Kako vergla i koliko vremenski. Da li tada kaslje i javlja se il je skroz mrtav dok jednostavno ne upali?
                            To date there has never been a faster car built for the public road and,
                            it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                            Comment

                            • Dzoni_mkv
                              CBC Senator XXL
                              • 29.04.2007
                              • 875
                              • Kraljevo, Pinsk-Belorusija

                              #15
                              Re: MG ZR 1,4 2001. tesko paljenje, ler i jos po nesto

                              Vremenski? Pa sta znam. Neki put 6-7 sec neki put 20 i vise. Cuje se kako pokusava da pali (kaslje) a onda u jednom momentu prekine (samo vergla) i onda opet kasljuca i samo najedanput upali. Naravno gas do poda, jer tada mnogo pre upali.
                              Ako ovo neko razume........
                              You tried your best and failed miserably. The lesson is: never try.

                              Comment

                              Working...
                              X