MG ZR 1,4 2001. tesko paljenje, ler i jos po nesto

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • mirdza
    CBC Senator XXL
    • 14.03.2005
    • 2437
    • Katowice (PL) / Banja Luka
    • AGP / W126

    #16
    Re: MG ZR 1,4 2001. tesko paljenje, ler i jos po nesto

    Koliko mi je poznato, u toku paljenja injektori rade na 100% DC. Stiskanjem gasa mu jedino dajes vise vazduha. po nekoj mojoj logici, motor je preliven gorivom i ima probleme sa paljenjem istog. Prljave dizne? Gorivo nije rasprseno nego kaplje i teze se pali... Ispravite me ako grijesim...
    Zovem se Miroslav i pravim igračke.

    Comment

    • Dzoni_mkv
      CBC Senator XXL
      • 29.04.2007
      • 875
      • Kraljevo, Pinsk-Belorusija

      #17
      Re: MG ZR 1,4 2001. tesko paljenje, ler i jos po nesto

      Nastavak sledi,

      Otisao kod majstora (drugi majstor), sve opet provereno, skinute dizne oprane, izmeren pritisak goriva (3 bara ako sam ja dobro video na manometru) kaze majstor sve ok. Vratimo dizne, opet isto! Covek proverio zupcenje i opet isti problem.
      Izmerili smo kompresiju: SOK 1.cilindar 5, drugi 3, treci 2, cetvrti 6 Sto li ne pali majku mu? Majstor odmah seo u auto i rekao moram da se provozam u autu koji pali (doduse teze) i ide na kompresiji 2 Ostavio sam auto da skine glavu i vidi sta je. Kako mi je rekao s obzirom da nigde ne duva ni na cepu niti bilo gde, verovatno je donji deo motora dobar i ne sumnja u njega a glava ima problema, ili dihtung (mada nema skrame u posudi niti na cepu) ili ventili dobro ne zatvaraju. Znaci treba da se glava sredi. Ti ce mi izbiti verovatno nekih 250 eur iz dzepa. Nazdravlje.
      You tried your best and failed miserably. The lesson is: never try.

      Comment

      • Stratos
        CBC Senator XXL
        • 10.09.2008
        • 2594
        • Novi Sad

        #18
        Re: MG ZR 1,4 2001. tesko paljenje, ler i jos po nesto

        Pa taj bi išao,izgleda do nule.Perpetum mobile . Trebao si da ga ostaviš da vidiš dokle će!

        Comment

        • Dzoni_mkv
          CBC Senator XXL
          • 29.04.2007
          • 875
          • Kraljevo, Pinsk-Belorusija

          #19
          Re: MG ZR 1,4 2001. tesko paljenje, ler i jos po nesto

          Si normalan? Moram da sredim auto, meni se licno sada jako svidja i voleo bih da to uradim kako treba.
          Nego danas sam nesto motao po glavi, motor ne trosi ulje, trosi dosta goriva, ne mesa ulje i vodu na visim obrtajima ide, ljudi moze li biti da to ipak nije dobro uzupceno? Mislim majstor jeste proveravao, ali ipak da ga zamolim da razupci to pa da ponovo uzupci motor, nesto mi je jako sumljivo. Na MG Rover.org sam citao da se cesto desava da lose uzupce motor prilikom menjanja dihtunga glave i da se lako "omasi". Ako moze to da bude, a ne vidim zasto ne bi, nazvacu sutra coveka da proba, pa ako nije nikom nista ionako sam planirao da ga otvaramo. Razumeo bih da jedan cilindar pravi problem pa da je ventil, ili da su dva susedna problematicna pa kazes dihtung probio pa mesa kompresione prostore, ali sva 4 a sve OK pa majku mu......
          You tried your best and failed miserably. The lesson is: never try.

          Comment

          • Stratos
            CBC Senator XXL
            • 10.09.2008
            • 2594
            • Novi Sad

            #20
            Re: MG ZR 1,4 2001. tesko paljenje, ler i jos po nesto

            Šala,bolan,šala!!! Dobra ti je ideja oko te provere,ali kako biti siguran da eventualno nije pokrivio ventile pa džaba provera.

            Comment

            • Dzoni_mkv
              CBC Senator XXL
              • 29.04.2007
              • 875
              • Kraljevo, Pinsk-Belorusija

              #21
              Re: MG ZR 1,4 2001. tesko paljenje, ler i jos po nesto

              Pa neka proba, ako radi radi ako ne ionako je planirano otvaranje (mislim ako vec covek nije otvorio motor)
              Pazi, da negde duva ili trosi ulje ili mesa vodu i ulje pa da kazes, majku mu nesto je gecrkt, ali SVE pokazuje da je OK samo kompresije NEMA. Videcemo, mada ovaj model je poznat po problematicnom dihtungu glave, tako da, mozda, i nije lose da se otvori pa da zamenim to kad smo vec tu.........
              You tried your best and failed miserably. The lesson is: never try.

              Comment

              • Stratos
                CBC Senator XXL
                • 10.09.2008
                • 2594
                • Novi Sad

                #22
                Re: MG ZR 1,4 2001. tesko paljenje, ler i jos po nesto

                Samo posle otvaranja ćeš biti miran i siguran u svoju bebicu.

                Comment

                • Dzoni_mkv
                  CBC Senator XXL
                  • 29.04.2007
                  • 875
                  • Kraljevo, Pinsk-Belorusija

                  #23
                  Re: MG ZR 1,4 2001. tesko paljenje, ler i jos po nesto

                  Saga se nastavlja,

                  Otvorili i pali na dooope. Jedan sraf koji steze glavu, 'ladno otkinut i samo onako ubacen da popuni mesto Glava odneta na obradu majstor mi rece da usisni ne zatvaraju bas najbolje, ali i da glava mora da se poravna. Znacu malo kasnije sta i kako. Donji deo motora ono na prvi pogled savrsen. Ipak otvaramo i karter da zavirimo malo a mora zbog onog zalomljenog srafa.......Dakle sex sve u sesnaest.........
                  You tried your best and failed miserably. The lesson is: never try.

                  Comment

                  • Gavra
                    CBC Senator XXL
                    • 06.03.2008
                    • 2031
                    • Beograd

                    #24
                    Re: MG ZR 1,4 2001. tesko paljenje, ler i jos po nesto

                    BOlje sto je bio otkinut nego da je vama puko

                    Sad kad otvaras ,sredi kako treba i vozi se ko covek
                    Poslednji nek ugasi svetlo

                    Comment

                    • Dzoni_mkv
                      CBC Senator XXL
                      • 29.04.2007
                      • 875
                      • Kraljevo, Pinsk-Belorusija

                      #25
                      Re: MG ZR 1,4 2001. tesko paljenje, ler i jos po nesto

                      Evo novog izvestaja, nadam se i poslednjeg u vezi ovog problema.
                      Bio sam u servisu sa majstorom dok je radio i sve sto je moglo da krene naopako KRENULO! Dakle, umesto da sve zapakuje za 2 sata, posao se otegao dobrih 5 sati. Prvo sraf koji je otkinut je kasno stigao. Hidro podizaci kada je pokusao da ispusti ulje iz istih poceli da zezaju (2 kom) i tako jos 20 gluposti je sve na sitno zezalo. Da ne poveruje covek. Na kraju je bilo il' ce da pali na kljuc ili ga ja palim sibicom Na kraju, pre paljenja, izmerili kompresiju: 12 12,5 12,3, 12 Pokusali da startujemo motor, upalio na keca sto bi rekli "na p'o kljuca" nije se ni zakasljao Probali auto, ide lepo, uz brdo konacno me zaprezna kola ne sustizu
                      E ima jedna stvarcica, i dalje mu se desava da upali MIL lampicu bljesne 2-3 put i nestane. Nismo stigli da zakacimo dijagnostiku, vec je bilo kasno, ali nema promena u radu motora i vuci u tom trenutku, kao da se nije upalila, mada bilo je verglanja bez zakacenog senzora bregaste i lamda sonde (kada smo merili kompresiju) tako da mozda trazi reset ili slicno. Provericu, mada sada nema sta ozbiljno da bude. Sad da pratim stanje vode i ulja za 500 km u servis na kontrolu i to mu je to. Sada kozmetika (krilo malo da okrecim), muzikica i peglaj.............
                      You tried your best and failed miserably. The lesson is: never try.

                      Comment

                      • Stratos
                        CBC Senator XXL
                        • 10.09.2008
                        • 2594
                        • Novi Sad

                        #26
                        Re: MG ZR 1,4 2001. tesko paljenje, ler i jos po nesto

                        Sa srećom da te služi!

                        Comment

                        Working...
                        X