Re: Lancia Lybra 1.9 JTD problem pri startovanju-paljenju motora
Ajde da napišem koju reč o svom iskustvu. Ako je pre velikog servisa sve bilo ok kola radila normalno bez navedenih simptoma onda tražite problem negde u zupčenju motora. Morate biti sigurni u sebe da tih simptoma pre velikog servisa nije bilo, ako je bilo i pre velikog servisa onda je to posao koji treba sistematski odraditi. Imao sam problem na motoru 2.4tds nekada upali normalno i kada je vruć i kada je hladan, nekada vergla duže pa upali. Tu je bio konzilijum i mehaničar i bošista i svima je bilo sa njihove strane ok ali paljenje redovan problem. Sve je to bilo dok mi se nije izgasila na auto putu na oko 150km/h. Prilikom defektaže našli smo i uzrok kvara: remenica na radilici je dobila lufta u kajli koja je izradjena od gusa i koja je se okrnjila za oko 2mm a sama nije veća od 5mm i tu je gubio paljenje. Normalno glava,ventili,podizači,bregasta,rad,šlepovanje sa auto puta sve oko 1200€. Da je neko od majstora bio iskusniji sve to nije moralo da se dogodi jer to je se moglo uraditi za 50€ i vrh svega toga što sam traženje uzroka kvara svo vreme radio u Deltinom servisu. Bilo je tu zamene kaiša,španera,radjena pumpa,dizne, senzora od koje čega itd itd. Ako nešta budete radili oko kola po razvodu obavezno pogledajte remenice.
Pozz
Ajde da napišem koju reč o svom iskustvu. Ako je pre velikog servisa sve bilo ok kola radila normalno bez navedenih simptoma onda tražite problem negde u zupčenju motora. Morate biti sigurni u sebe da tih simptoma pre velikog servisa nije bilo, ako je bilo i pre velikog servisa onda je to posao koji treba sistematski odraditi. Imao sam problem na motoru 2.4tds nekada upali normalno i kada je vruć i kada je hladan, nekada vergla duže pa upali. Tu je bio konzilijum i mehaničar i bošista i svima je bilo sa njihove strane ok ali paljenje redovan problem. Sve je to bilo dok mi se nije izgasila na auto putu na oko 150km/h. Prilikom defektaže našli smo i uzrok kvara: remenica na radilici je dobila lufta u kajli koja je izradjena od gusa i koja je se okrnjila za oko 2mm a sama nije veća od 5mm i tu je gubio paljenje. Normalno glava,ventili,podizači,bregasta,rad,šlepovanje sa auto puta sve oko 1200€. Da je neko od majstora bio iskusniji sve to nije moralo da se dogodi jer to je se moglo uraditi za 50€ i vrh svega toga što sam traženje uzroka kvara svo vreme radio u Deltinom servisu. Bilo je tu zamene kaiša,španera,radjena pumpa,dizne, senzora od koje čega itd itd. Ako nešta budete radili oko kola po razvodu obavezno pogledajte remenice.
Pozz
Comment