Hyundai i30, 2008 god. 1,4 - problem sa paljenjem

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • mrki
    CBC Senator XXL
    • 08.11.2006
    • 550
    • nis, serbia

    #31
    Re: Hyundai i30, 2008 god. 1,4 - problem sa paljenjem

    @rs4:
    kakve ima veze 200 000km sa ustedom materijala na svim mogucim sklopovima i sistemima?
    ko ti granatuje da neki mehanicki deo nece da rikne za 500 km?
    jednostavno mozda bude neki losiji materijal u ugradnji.

    Comment

    • Ogi
      CBC Senator XXL
      • 07.10.2007
      • 309
      • Beograd
      • Hyundai i30 1,4

      #32
      Re: Hyundai i30, 2008 god. 1,4 - problem sa paljenjem

      Evo sta se danas desilo! Oterao sam auto i ostavio ga ujutru u servisu. Zvao sam u toku dana dva puta, prvi put lik nije znao sta da mi kaze, kao auto je na ispitivanju jos uvek, kad' sam pozvao oko 15h rekao mi je "gotovo je, uradjen je " . Tada mi je rekao da su menjali motorcic sauha. Medjutim, kada sam dosao u servis rekao mi je da su mi ZAMENILI VENTIL SAUHA ! Navodno, kada su hteli da udju autom u garazu desila im se ista stvar u manjem obimu i njima je bilo jedino indikativno da promene taj deo! Posle i se to kao nije desavalo. Deo su ugradili sa "njihovog novog automobila" !?? Kao, da vidim kako se ponasa pa da javim, ogradio se odmah, vidim ni on ne veruje. S obzirom da cu prekosutra najverovatnije morati da svratim do servisa jednim drugim razlogom a i kada se ponovo pojavi problem (jer sam siguran da ce se pojaviti, objasnjenje dalje u tekstu) pitacu ih zasto mi nisu ugradili NOV NOV deo nego su ga skinuli sa svog "novog" automobila. Nisam cuo da se tako menjaju delovi, jedino ako ga nisu imali mada mislim da nisu hteli da "bacaju" nov deo dok ne vide da li je to problem.

      Prvo pitanje: da li smatrate da ovaj deo moze biti problem i kako on funkcionise? Mislim da je Cozmo jedino pricao o ovome ili o necemu slicnom, bas danas...

      Dalje ide prica, ako se problem ponovi, u pitanju je SOFTVER !!! Poslali su upit Korejancima vezano za novu verziju softvera pa ocekuju odgovor ali to nece ici tako brzo. Misle i da ne postoji nov softver te ce biti potrebno da ga naprave!?? Ja se secam da je poznanik pricao da su na mnogim Accent-ima u gradu menjali softver jer su imali problem sa paljenjem jutarnjih i da je posle instalacije nove verzije softvera problem nestao! Ovaj mi je rekao da je i taj problem kod Accent-a bio ZBOG GORIVA i da je softver radjen specijalno za nase triste! Ne znam koliko je ovo istina ali ova prica meni licno izgleda moguca!! Jer, secam se da se ovo isto desilo prosle godine kad' je auto bio bukvalno nov, secam da se desilo na Djurdjevdan prosle godine a ja ga uzeo krajem Marta! Danas mi ovaj kaze da je dosao jos neki lik sa istim problemom a navodno se "desava" i sefovom autu. Evo sad' cujem ovde jos par ljudi sa istim - slicnim, blazim problemima.

      Kada sam krenuo kuci iz servisa, cim sam upalio, video sam da nije to to i da ce se sigurno desiti ponovo! Odmah sam se vratio da im to i kazem. Ja sam ga pitao da li su oni na slepo promenili taj deo, on kaze nisu nego im je to nakon sto su videli o cemu se radi bila indikacija za zamenu tog dela.

      Onda ponovo prica kako mi je auto savrseno ispravan, kako mogu na put oko sveta sa njim itd.

      Zvao sam poznanika danas ali se ne javlja. Htedoh da ga pitam kako je isla promena njegovog softvera na Accent-u, da li su ga oni zvali ili se on zalio na lose jutarnje paljenje i kako se to manifestovalo i koliko je automobila bilo sa tim problemom! Nije iskljuceno da kompjuter pobrljavi od uzasnog benzina kojeg vozimo. Secam se i visokih temperatura kada se to nije desavalo. Sad' mene zanima sledece:

      1. Navodno, ne postoji isti softver za sve i30 modele nego valjda zavisi od broja motora pa su valjda i moj poslali zajedno sa tim upitom. Ukoliko novi softver ne postoji, pretpostavljam da Hyundai Koreja nema sanse da napravi novi softver zbog mene i jos eventualno dva i po sirotanovica?

      2. Kako ide procedura, ako neko zna, koliko je potrebno da se napravi novi softver i da li to moze da se uradi ovako "po narudzbini" ?

      3. Da li bi pomogao "fles" fabrickog softvera preko vec instaliranog (to cu i njih da pitam!)

      Zato, apelujem na sve vlasnike i30, ukoliko vam se makar jednom desio ovaj problem, kada budete prolazili NBGD-om, makar u prolazu, svratite do Hyundai-a, PRIJAVITE OVAJ PROBLEM, slobodno se pozovite na mene jer me sada tamo svi znaju, tamo sam kao deo namestaja. Od toga mozemo imati koristi svi zajedno.

      Comment

      • Lauda
        CBC Senator
        • 24.07.2010
        • 207
        • Zemun

        #33
        Re: Hyundai i30, 2008 god. 1,4 - problem sa paljenjem

        Ja mislim da oni u servisu nemaju pojma, kako im sad odjednom pokazuje na tu grešku, mislim da lažu.
        Što se tiče dela kog su zamenili verujem da ga ni nemaju novog u magacinu, pa su stavili sa drugog auta, a i da provere da li je zbog toga neispravan, tako su mogli i sve senzore i druge delove da provere ispravnost ugrađujući delove sa drugog auta, pa tek onda kad konstatuju kvar i da naruče i zamene taj deo.
        PUŠENJE ILI ZDRAVLJE - ODLUČITE SAMI

        Comment

        • Ogi
          CBC Senator XXL
          • 07.10.2007
          • 309
          • Beograd
          • Hyundai i30 1,4

          #34
          Re: Hyundai i30, 2008 god. 1,4 - problem sa paljenjem

          Nista im ne pokazuje na gresku, dijagnostika i dalje ok. Ja jednostavno ne znam vise sta da cinim osim da dignem ruke i da ih cimam svakih 5 dana za taj softver, naravno nece me otkaciti tom pricom, sacekacu max mesec dana pa cu ponovo da ih pritiskam, moram da znam da li je softver u pitanju a mogu ti reci da pocinjem da mislim da jeste. Oni govore da su senzori ispravni. Mislim, ne verujem da i njima prija da ja SVAKI dan dolazim kod njih, oduzimam im vreme, svaki dan da rade nesto na mojim kolima...

          Comment

          • Lauda
            CBC Senator
            • 24.07.2010
            • 207
            • Zemun

            #35
            Re: Hyundai i30, 2008 god. 1,4 - problem sa paljenjem

            Otklonili bi oni taj kvar da znaju, ali je to najgore što oni nemaju pojma šta se dešava sa autom.
            Sve stručnjak do stručnjaka. Ovi u ovlaštenim servisima znaju da rade male i velike servise i menjaju potrošne delove, a da konstatuju i otklone neki kvar to im je špansko selo.
            PUŠENJE ILI ZDRAVLJE - ODLUČITE SAMI

            Comment

            • Ogi
              CBC Senator XXL
              • 07.10.2007
              • 309
              • Beograd
              • Hyundai i30 1,4

              #36
              Re: Hyundai i30, 2008 god. 1,4 - problem sa paljenjem

              Ok, i sta bi ti radio da si na mom mestu?

              Comment

              • Lauda
                CBC Senator
                • 24.07.2010
                • 207
                • Zemun

                #37
                Re: Hyundai i30, 2008 god. 1,4 - problem sa paljenjem

                Isto što i ti, vozio auto u servis dok ga ne poprave. Znam da to košta mnogo živaca, ali jedino tako da budeš uporan i istrajan mogu doći do rešenja i otklanjanja kvara. I njima je u interesu da ga poprave, jer si im ti sigurno naporan i dosadan.
                Zato i dalje vrši pritisak na njih kao do sada. Valjda će pronaći taj "fantomski" kvar.
                Upornost se isplati, nadam se i u ovom slučaju.
                PUŠENJE ILI ZDRAVLJE - ODLUČITE SAMI

                Comment

                • RS-4
                  CBC Veteran
                  • 29.04.2008
                  • 162
                  • Norway

                  #38
                  Re: Hyundai i30, 2008 god. 1,4 - problem sa paljenjem

                  Ogi moras shvatiti da je to posao kao i svaki drugi, neki problemi se resavaju lako i brzo a neki van svih pravila tesko i dugotrajno.
                  Ne znam cime se bavis u zivotu i sta ti je profesija ali 100% sam siguran da i ti i svi drugi na ovom forumu imaju identicne slucajeve u svojoj branshi.

                  Be cool i resice se samo je pitanje vremena kad.

                  Pozdrav

                  Comment

                  • Ogi
                    CBC Senator XXL
                    • 07.10.2007
                    • 309
                    • Beograd
                    • Hyundai i30 1,4

                    #39
                    Re: Hyundai i30, 2008 god. 1,4 - problem sa paljenjem

                    Ok, sutra ujutru idem PONOVO i trazicu zamenu senzora remperature OBAVEZNO !!!!!!!!!

                    Evo sta sam nasao na netu:


                    SENZOR TEMPERATURE VODE

                    Ili sezor temperature motora, taj senzor prati temperaturu motora te šalje podatke elektronici motora koja onda na osnovu tih podataka upućuje da li je potreban hladan start motora(čok) ili je motor već ugrijan.Obično ako sezor nije ispravan zna automobil puno trošiti i teško pali kad je ugrijan , jer senzor ostane kao da je motor hladan, ili pak kad je hladan motor neće da upali odmah , jer elektronici senzor nije dao signal da je motor hladan.

                    Comment

                    • Dzoni_mkv
                      CBC Senator XXL
                      • 29.04.2007
                      • 875
                      • Kraljevo, Pinsk-Belorusija

                      #40
                      Re: Hyundai i30, 2008 god. 1,4 - problem sa paljenjem

                      Nema razloga da menjaju. Odvezes auto, zakace dijagnostiku vide koje vrednosti senzor pokazuje kada je motor vruc. Ostave auto da se ohladi u uslovima na kojima ti ostavljas kada zeza, opet zakace dijagnostiku ocitaju vrednost pre startovanja i ako je sve OK nema razloga da se menja. A ja laicki mislim da nije senzor temperature motora. Auto bi ti tada verglao duze pa tek upalio. Po ovom tvom klipu, tebi auto normalno vergla i pali ali posle toga se zagrcne i treba mu vremena dok "ne sastavi". Cisto bezveze kako ti se ponasa auto sa temperaturom motora kada ga vozis malo ostrije na otvorenom putu? Da li mozda podigne preko podeoka gde normalno stoji pa odmah posle par desetina sekundi vrati pa opet tako? Bezveze nesto mi pade na pamet..........
                      You tried your best and failed miserably. The lesson is: never try.

                      Comment

                      • RANK
                        CBC Senator XXL
                        • 28.02.2007
                        • 1635
                        • Beograd
                        • FIAT MAREA WEEKEND 1

                        #41
                        Re: Hyundai i30, 2008 god. 1,4 - problem sa paljenjem

                        Skupe svecice?
                        "dok ne probam lava, za mene je svinja kralj zivotinja!"

                        Comment

                        • TECA
                          CBC Senator XXL
                          • 14.10.2007
                          • 2355
                          • Oz

                          #42
                          Re: Hyundai i30, 2008 god. 1,4 - problem sa paljenjem

                          A ja laicki mislim da nije senzor temperature motora. Auto bi ti tada verglao duze pa tek upalio. Po ovom tvom klipu, tebi auto normalno vergla i pali ali posle toga se zagrcne i treba mu vremena dok "ne sastavi"
                          Tacno,u slucaju otkaza senzora temperature, racunar bi se navodio temperaturom u****nog vazduha i odmah bi skapirao da ne valja ECT senzor i kodirao ga kao gresku.
                          Sutra neka probaju neki drugi senzor.Iz nekoliko takvih pokusaja ce otkloniti kvar.Ti auto ocigledno neces da ostavis nekoliko dana u servisu da se stvar istera do kraja i onda ti je ovo jedino resenje. Da softver ima problem, bi vec do sada bio poznat serviserima,s obzirom da su do sada proizvedeni u ogromnom broju.Da je softer falican,sigurno bi te do sada pozvali da to rese i pre pojave problema.

                          Comment

                          • Ogi
                            CBC Senator XXL
                            • 07.10.2007
                            • 309
                            • Beograd
                            • Hyundai i30 1,4

                            #43
                            Re: Hyundai i30, 2008 god. 1,4 - problem sa paljenjem

                            Danas su navodno zamenili senzor temperature motora. Stavili novi. Kada sam usao nesto posle 17h da preuzmem auto lik sa kojim se druzim vec evo ima dve nedelje mi je rekao da je sef servisa probao auto nakon toga i da se desava isto. Ja sam ga upalio iz prve kada sam krenuo kuci. Ajde videcemo kako ce se ponasati, mozda ECU mora da "zapamti" nesto.

                            Ali problem se skoro sasvim sigurno nece resiti. Jutros sam razgovarao sam sefom servisa, pokazao mi je Customer Care Center, sajt na netu gde pristup imaju samo sefovi servisa sirom sveta i oni se tu okupljaju, prijavljuju probleme. Kaze da je navodno video da se neki ljudi iz Spanije zale na istu stvar, kaze i njemu se desava povremeno a i dolaze u poslednje vreme ljudi u servis sa istim/slicnim problemom, navodno ce SIGURNO uraditi novi softver, kao moraju, kaze da su za Accent-a radili softver SAMO ZA NASE TRZISTE i da je problem u gorivu odnosno da je ECU postavljen da radi po mapi po kojoj se koristi gorivo od minimum 92 oktana a da nase gorivo nije ni blizu 90 (rekao sam vec da su mi rekli da su slali na analizu i da neki uzorci nisu imali ni 80 !!!) i da je to razlog zasto je bio problem i na Accent-u a sada i na i30.

                            Ovaj sa prijema kaze da se javim polovinom Septembra ako me neko ne pozove ranije (sto naravno nema sanse), ok, sacekacu, skoro da su me ubedili da je to, mislim da ima istine u toj prici, sacekacu mesec, dva pa cu da vidim onda sta dalje. Ako do tada ne dobiju update software-a ponovo cu im se nakaciti na vrat.

                            Over&out !!!

                            Comment

                            • zoranbg
                              CBC Senator XXL
                              • 23.03.2005
                              • 4098
                              • Rooster's Hill , Beog
                              • Grande Punto 1.2

                              #44
                              Re: Hyundai i30, 2008 god. 1,4 - problem sa paljenjem

                              ako sumnjaju na gorivo ,moze da se :
                              1.nabavi 20ak litara nekog "proverenog" iz inostranstva benzina.
                              2.da se doda neki Oktan pojacivac,verovatno ima od wynnsa ili Liqui moly tako nesto.
                              naprimer : http://www.liqui-moly.de/liquimoly/prod ... _2527.html


                              ali pre toga pitaj servis da li smes da sipas nestood aditiva..da im to ne bude posle fora za vadjenje..

                              ali verovatno da nije do goriva.
                              Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

                              Comment

                              • Ogi
                                CBC Senator XXL
                                • 07.10.2007
                                • 309
                                • Beograd
                                • Hyundai i30 1,4

                                #45
                                Re: Hyundai i30, 2008 god. 1,4 - problem sa paljenjem

                                To bi bilo kratkotrajno resenje. Ja verujem u pricu o softveru. Videcemo kada izadje novi. Mislim, verujem da bi posle 2 nedelje svakodnevnog mucenja popravili auto da je nesto do mehanike/elektronike. Jednostavno im je muka od mene kao i meni od njih.

                                Comment

                                Working...
                                X