CITROEN BX iz 89. TRD

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • djukic
    CBC Senator XXL
    • 27.03.2005
    • 2526
    • Beograd

    #16
    Re: CITROEN BX iz 89. TRD

    Sve moze bez majstora. Naravno zavisi koliko si ti vican. Ako curi na povratnom vodu, onda je to lako. Ako je na visokom pritisku onda malo teze. U svakom slucaju mora se zaviriti i prvo locirati tacno mesto curenja...
    https://t.me/pump_upp

    Comment

    • doktorrr
      CBC Član
      • 01.10.2010
      • 47
      • Novi Sad

      #17
      Re: CITROEN BX iz 89. TRD

      A kako ću prepoznati koji je povratni, a koji taj drugi vod?

      Comment

      • doktorrr
        CBC Član
        • 01.10.2010
        • 47
        • Novi Sad

        #18
        Re: CITROEN BX iz 89. TRD

        Da li neko zna dobrog majstora za Citroene BX u Hercegovini ili Crnoj Gori (Nikšić, Herceg Novi, Podgorica)?

        Comment

        • doktorrr
          CBC Član
          • 01.10.2010
          • 47
          • Novi Sad

          #19
          Re: CITROEN BX iz 89. TRD

          Jutros nisam mogao da upalim auto ni nakon 20 pokušaja. Samo je bezuspješno verglao. Kada sam skinuo plastično providno crijevo koje iz filtera nafte vodi u boš pumpu, nisam mogao da pritiskom na dugme filtera povučem gorivo. Filter sam skunio i mislio ga ponijeti majstoru, ali sam nakon nekih sta vremena probao još jednom. Dakle, vratio sam filter, povukao gorivo na ono crno crijevo i povezao sve kao što je bilo. Auto je upalio iz prve i cijeli dan lijepo radi.

          Da li neko zna šta je mgolo biti? Da li bih umjesto ovga filtera za dugmetom na slici mogao da stavim neki drugi filter koji je po vama bolji? Gdje da naručim takav filter?

          Comment

          • djukic
            CBC Senator XXL
            • 27.03.2005
            • 2526
            • Beograd

            #20
            Re: CITROEN BX iz 89. TRD

            Skini tu skalameriju i zakaci filter od Golfa II Dizla. Imas onaj sa 2 izvoda i resio si problem.
            Negde ti vuce fals vazduh...
            https://t.me/pump_upp

            Comment

            • doktorrr
              CBC Član
              • 01.10.2010
              • 47
              • Novi Sad

              #21
              Re: CITROEN BX iz 89. TRD

              Nedavno sam zamjenio zupčasti kaiš, mikro kaiš i španer. Par dana nakon toga otvorim plastiku koja pokriva zupčasti kaiš i vidim da je zbačen sa zubčanika skroz prema toj plastici tako da mu se onaj kraj do plastike već iskrzao. Odem kod majstora za boš pumpe i on mi na boš pumpu stavi nove piksne, jer kao ima lufta pa zbacuje zupčasti sa sebe. Ponovo zamjenim zupčasti kaiš i stavim potpuno novi, jer je onaj bio iskrzan. Dan poslije toga skinem plastiku i opet ista stvar. Zupčasti kaiš opet spada sa zupčanika u onu stranu gdje je plastika, pa je opet iskrzan po tom kraju. Ima li neko savjet šta da radim? Osim da prodam auto)

              Comment

              • doktorrr
                CBC Član
                • 01.10.2010
                • 47
                • Novi Sad

                #22
                Re: CITROEN BX iz 89. TRD

                U prilici sam da kupim Citroena BX TRI benzinca, pa me interesuje da li je kod tih auta hidraulična pumpa i regulator pritiska isti kao kod BX TRD (dizela), tako da ih mogu ubaciti u svog dizela BX. Pretpostavljam da su kugle iste kao kod dizela (rade na istu vrijednost pritiska)

                Comment


                • #23
                  Re: CITROEN BX iz 89. TRD

                  Pumpa nije ista ...

                  Comment

                  Working...
                  X