Opel Omega B, 2.0, benzin+plin > Problemi sa paljenjem?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • DraxNS
    CBC Senator XXL
    • 24.10.2006
    • 520
    • Bačka Palanka
    • Peugeot 307 SW

    #46
    Re: Opel Omega B, 2.0, benzin+plin > Problemi sa paljenjem?

    Ja sam razumeo da je iza katalizatora... Gde je napred motor a prema nazad je kraj izduvne grane. Ako je nešto IZA katalizatora, onda je orijentisano prema kraju izduvne grane i katalizator se nalazi između toga nečega i motora, pod uslovom da je motor skroz napred, ispred vozačevih nogu.


    A,.... ala sam ga sročio ...

    Elem, ovo sve samo zato da bi na kraju rekao da NISAM U PRAVU da je sonda baš tamo, pošto nisam svojim očima video, a verujem onima koji to jesu, te ovom prilikom MENJAM ISKAZ

    Comment

    • Dora
      Nadzornik!!!
      • 24.10.2004
      • 17451
      • Novi Sad
      • FIAT

      #47
      Re: Opel Omega B, 2.0, benzin+plin > Problemi sa paljenjem?

      Originally posted by Stratos
      Moramo se,izgleda,dogovoriti šta je ispred a šta iza... Ovako dolazi do zabune.
      kako god se okreneš guza je iza...

      Elem, ovo sve samo zato da bi na kraju rekao da NISAM U PRAVU da je sonda baš tamo, pošto nisam svojim očima video, a verujem onima koji to jesu, te ovom prilikom MENJAM ISKAZ
      Nemože, ostalo je u zapisniku
      Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

      https.autogas.rs

      Comment

      • Stratos
        CBC Senator XXL
        • 10.09.2008
        • 2594
        • Novi Sad

        #48
        Re: Opel Omega B, 2.0, benzin+plin > Problemi sa paljenjem?

        Da iza... ali još bitnije uza...zid.

        A lambda sonda bude prvo ispred a tek posle iza...katalizatora,zajedno sa ispred

        Comment

        • DraxNS
          CBC Senator XXL
          • 24.10.2006
          • 520
          • Bačka Palanka
          • Peugeot 307 SW

          #49
          Re: Opel Omega B, 2.0, benzin+plin > Problemi sa paljenjem?

          `ebala me sonda da me `ebala..... Tako mi i treba kad ne slušam iskusnije.

          Ispostavilo se da je sonda (nova) koju sam kupio u stvari neka totalno univerzalna ali sa neodgovarajućim priključkom, boje žica nisu iste kao što je sad kod mene, a i velika sumnja je pala na to da li je odgovarajućeg raspona.....

          Sve u svemu, ništa od zamene, vraćena u prodavnicu i povraćene pare. Ajd.. gde sam bio nigde, šta sam radio ništa... bar nema štete ako već ni koristi nije bilo.... Osim ako u korist ne uračunam dobre savete

          Jedan savet proveravam koliko sutra... pa ću iskustvo da postavim nakon toga... Ko zna...

          Comment

          • Dora
            Nadzornik!!!
            • 24.10.2004
            • 17451
            • Novi Sad
            • FIAT

            #50
            Re: Opel Omega B, 2.0, benzin+plin > Problemi sa paljenjem?

            Sonda nije univerzalna, od Juga je sa pežoovim motorom i na pijaci košta oko 1600 dinara, toliko o originalu i znanju i poštenju radnje... Sad lepo svima na PP odjavi da to NIJE ta sonda
            Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

            https.autogas.rs

            Comment

            • DraxNS
              CBC Senator XXL
              • 24.10.2006
              • 520
              • Bačka Palanka
              • Peugeot 307 SW

              #51
              Re: Opel Omega B, 2.0, benzin+plin > Problemi sa paljenjem?

              A valjda čitaju forum

              Comment

              • Stratos
                CBC Senator XXL
                • 10.09.2008
                • 2594
                • Novi Sad

                #52
                Re: Opel Omega B, 2.0, benzin+plin > Problemi sa paljenjem?

                Nije valjda da lažu trgovci,m.... im...

                Comment

                • TECA
                  CBC Senator XXL
                  • 14.10.2007
                  • 2355
                  • Oz

                  #53
                  Re: Opel Omega B, 2.0, benzin+plin > Problemi sa paljenjem?

                  Koliko smo zinuli za tom jeftinom sondom,nismo ni primetili da covek vozi na venturi plin.Moguce i da je stara ispravna,ma u ostalom sta ce mu sonda?I novu da stavi,opet ce da bidne isto.

                  Comment

                  • DraxNS
                    CBC Senator XXL
                    • 24.10.2006
                    • 520
                    • Bačka Palanka
                    • Peugeot 307 SW

                    #54
                    Re: Opel Omega B, 2.0, benzin+plin > Problemi sa paljenjem?

                    Inicijalni problem je otežan prvi start motora na temperaturi ispod 10 stepeni. Uvek se pali na benzin. Simptomi opisani u prvoj poruci na temi. Jedino što se još vidi na Tech2 od grešaka je greška LS, zakucana na siromašnoj smeši i na fiksnoj vrednosti voltaže/omaže (ne znam tačno čega).

                    U razgovoru sa Dorom danas mi je čovek otvorio oči .. Ipak mi auto mehanika nije struka niti znam nešto više od sipaj i vozi Poenta je da je veoma moguće da je sonda ispravna i da motor ZAISTA NE DOBIJA dovoljno goriva... E sad što se taj propust otkriva tek na sondi i što Tech2 to smatra neispravnošću sonde... mož da bidne ali i ne mora da znači. Dodatno me je zbunila činjenica da jesam očistio dizne pre par meseci i time i njih isključio iz jednačine. Sve gledajući logično (onako površno) upućuje na sondu.

                    Lek ću da probam već sutra... 100% benzin i pun gas Taman idem za BG pa ću pokušati benzinom da izlečim sistem. Veoma je moguće da je to problem, pošto ove godine nisam išao za Grčku, a što sam radio prethodne 2, te samim tim nisam intenzivnije vozio auto na benzin, takoreći u Srbiji... nisam uopšte.

                    Kao što rekoh, videćemo šta se dešava.

                    I da pitam koliko je pametno sledeće: na otvorenom, u punoj brzini, vozeći na gas samo prebacim na benzin? Znači motor vruć, ugrejan na radnu temperaturu, na oko 3000 obrtaja samo prebacim sa plina na benzin? Problem sa ovim savetom koji sam čuo je što u tom momentu treba auto izbaciti iz brzine, ali pošto je kod mene automatik, slučajno sam otkrio da na većim brzinama (pretpostavljam ako se ide brže od 100km/h) prebacivanje iz D u N izaziva gašenje motora.

                    Comment

                    • vladaomega
                      CBC Senator XXL
                      • 11.10.2010
                      • 484
                      • beograd

                      #55
                      Re: Opel Omega B, 2.0, benzin+plin > Problemi sa paljenjem?

                      prebacivanje iz D u N izaziva gašenje motora. to je moguce samo ako motor nije potpuno ispravan i iac ventil nedrzi dobro ler gas. nema razloga dase gasi. toje isto kad bi vozilo sa manuelnim menjacem izbacio iz brzine u ler pri vecoj brzini i motor se ugasi/nema razloga/

                      Comment

                      • DraxNS
                        CBC Senator XXL
                        • 24.10.2006
                        • 520
                        • Bačka Palanka
                        • Peugeot 307 SW

                        #56
                        Re: Opel Omega B, 2.0, benzin+plin > Problemi sa paljenjem?

                        Bilo kako bilo... puna kola... pa mi se nije igralo sa D/N ... ali mi se igralo sa gas papučicom a rezultate će da vidimo kad zahladni. Elem do BG i nazad, ispod 140 samo na mostu i naplatnoj rampi ... BC na ~140km/h pokazuje oko 9-10 litara benzina na 100km u vidu trenutne potrošnje (u kolima ja + 3 putnika), na 180km/h ide do 12l/100km... Koliko mogu da procenim, ove vrednosti su sasvim OK. Naravno puno pomaže tempomat...


                        P.S. Nema veze sa temom, ali sam sinoć tj. jutros oko 3:20 dolazeći iz BG video presretača koji je zaustavio neki auto nešto posle pumpe Minut u pravcu za BG. Tek da znate da radi treća smena

                        Comment

                        • DraxNS
                          CBC Senator XXL
                          • 24.10.2006
                          • 520
                          • Bačka Palanka
                          • Peugeot 307 SW

                          #57
                          Re: Opel Omega B, 2.0, benzin+plin > Problemi sa paljenjem?

                          Još samo koji dan da stvarno zahladi (ako je verovati progonostičarima) pa da padne "pravi" test, ali do sada se pokazalo da nakon recepta iz prethodne poruke auto sasvim OK radi, što će reći, pali se kao i ranije i ne gasi se. Još samo da odem negde na Tech2 samo da vidim šta sad kaže Lambda.

                          Comment

                          • zoran38
                            CBC Član
                            • 19.03.2009
                            • 15
                            • Beograd

                            #58
                            Re: Opel Omega B, 2.0, benzin+plin > Problemi sa paljenjem?

                            Jedno pitanje na omegi b x20xev mi je crkla lambo sonda odnosno na plinu mi blentavi pa bih hteo da je zamenim inace ima 4 izvoda na njoj neko mi kaze da imaju neke bez djekova pa kao da ja stavim djek sa stare sonde a opet drugi kazu da je tesko to ukomponovati jer ima dve bele zice koje treba pogoditi koja gde ide dali neko zna gde ima kupiti neku jeftinu a dobru ili barem kako da se ukomponuju ove 4 zice (cna siva i dve bele)

                            Comment

                            • DraxNS
                              CBC Senator XXL
                              • 24.10.2006
                              • 520
                              • Bačka Palanka
                              • Peugeot 307 SW

                              #59
                              Re: Opel Omega B, 2.0, benzin+plin > Problemi sa paljenjem?

                              Koliko je meni objašnjeno, te žice su od aluminijuma, pa ih ne zna baš svako ni zalemiti. Kao drugo proveri 100% da li je lambda sonda ili nešto drugo. Išao sam istim putem i nakon što sam poslušao Dorin savet (natočio benzina i nagazio po autoputu) sve je na svom mestu. Auto pali i na ovim nižim temperaturama, jes da malo duže vergla (5 do 8 puta), ali pali i radi normalno. Trenutno mi smeta nedostatak spaljenog creva recirkulacije sekundarnog vazduha i verovatno izgoreli dihtung izduvne grane (ako tako nešto postoji), zbog čega ima pogrešnih odnosa vazduha i goriva...

                              Znači, po mom iskustvu, Tech2 može da kaže da je sonda zakucala, ali to nije 100% pouzdano. Dobar indikator je checkengine lampica, ali ako se ona pali samo na plinu, to znači da radi... i da primećuje da ne može da opegla smešu.... Ako ti se na benzinu ne pali, onda joj ništa ne fali.

                              Inače to što ima da se kupi, su tzv. "univerzalne" lambda sonde, sa ili bez džeka i treba da budu odgovarajuće voltaže (ako se ne varam). Zamena postojeće sa novom je laka, skineš staru, po njoj nabaciš žice od nove u stari džek i vratiš.

                              Comment

                              • zoran38
                                CBC Član
                                • 19.03.2009
                                • 15
                                • Beograd

                                #60
                                Re: Opel Omega B, 2.0, benzin+plin > Problemi sa paljenjem?

                                ma sonda mi radi na benzinu ali po nekad poblentavi gledo sam i instalaciju i konektore to je sve u redu posto mi je lonac malo duvo radilo je super kako ga zavarim kod majstora neko me vreme zezalo i brljavilo i kako je dobijo rupice i duvo sve je lepse radio kad mi je cko srednji lonac i stavio sam nov poceli su problemi iso sam na dijagnostiku i pokazuje gresku koja nemoze da se obrise auto mi sasvim normalno radi samo sto nekad poludi i onda se vrati posle nekog vremena u normalu posle 10-15 minuta ugasi cek endi a obicno se pali kad prebacuje sa benzina na plin posto imam sekvent palim ga na benzin i lepo radi ali kad se upali lampica i na benzinu i plinu dize mi po malo obrtaje i spusta kako mu se scefi pa me to malo nervira dobar majstor ivan kod koga radim auto u poslednje vreme poklonio mi je polovnu ispravnu sondu samo sto nema taj djek takvu je skinuo sa auta a ima te 4 zice odnosno 2 bele koje su mi problematicne jer je jedna + a druga - kolko sam svatio i video na internetu pa me to buni kako da ih povezem na djek a obicne su zice jel su pola metra metar dugacke u buziru i samo vire te 4 zicice

                                Comment

                                Working...
                                X