Punto udes

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Kobra2000
    CBC Član
    • 27.10.2010
    • 16
    • BG

    #16
    Re: Punto udes

    Nije ispucao Air bagove, tj iz moje perspektive ja udes nisam ni osetio...
    Moderana kola ocigledno dobro to apsorbuju, ali se zato pola vozila rasulo

    Iz vise izvora se ispostavilo da je neko preporuceno OK resenje polovan org. deo.
    MAda su meni tu kriticni farovi, branik i hauba.
    Zamenski slabo pasu, a originalni su 2-3000 evra u zbiru.
    Samo hladnjaci i branik su oko 100.000 din u Delti

    Bojim se da udejem u pricu sa zamenskim delovima, puknem mnogo para za reparaciju, i ostanu mi prst zazori

    Comment

    • zverko
      CBC Senator XXL
      • 19.08.2005
      • 7085
      • BGD
      • Audi A4

      #17
      Re: Punto udes

      dobar limar upasuje sve to da ne mozes da provalis da je bio udaren. ako nemas majstora za kog znas da ce da uradi tako, javi se da ti dam kontakt .
      deutsche gemacht-gut gemacht...

      Comment

      • Kobra2000
        CBC Član
        • 27.10.2010
        • 16
        • BG

        #18
        Re: Punto udes

        Zverko hvala na ponudi, za sada ocekujem procenu ovog mog limara, pa cu videti sta posle...

        Da li imate procenu koliko ova opravka moze da kosta, bar deo oko cene ruku?

        Podrazumeva se da ne zelim da stedim po svaku cenu, na ustrb kvaliteta radova. Ali i da mi je opcija prodaja svega u staro gvozdje, ukoliko je skuplja dara nego mera.

        Ispravan auto pre udesa je vredeo reda 4.500 evra...

        Comment

        • TECA
          CBC Senator XXL
          • 14.10.2007
          • 2355
          • Oz

          #19
          Re: Punto udes

          Kad se otvori posao,fali ce tu jos dosta sitnica koje umeju da pojedu dosta novca.Moras ocekivati cenu do 2000e,sa delovima i radom.Sve ispod toga,dobro si prosao.

          Comment

          • Kobra2000
            CBC Član
            • 27.10.2010
            • 16
            • BG

            #20
            Re: Punto udes

            TECA
            Hvala na proceni, nisam ocekivao ni ja da ce biti jeftino, ali tih 2000e mi je neka granica gde se prica lomi

            Auto koji je neudaran u ispravnom stanju, identican kao moj je na prodaju za 4800 evra, od poznatog coveka, verovatno neko cenkanje i cena ide prema 4500e.

            Ako za ovaj moj krs koji je "skoro" netaknut iza linije hladnjaka mogu da izvucem tipa 1500-2000 evra, gubi mi se smisao reparacije.


            Imam jos jedno pitanje za upucenije, u nekoj prodaji koliko havarisan moze da vredi?
            Ima li neko predstavu o cenama na tom trzisu, na satu je nekih 30k km.

            Comment

            • TECA
              CBC Senator XXL
              • 14.10.2007
              • 2355
              • Oz

              #21
              Re: Punto udes

              Kvalitetan rad sa farbanjem bi trebao biti do 800e.Uzmi halo oglase,ima tu svega i svacega.Ako ti je to auto koji je presao samo 30000km,imas racun da ga radis.

              Comment

              • Kobra2000
                CBC Član
                • 27.10.2010
                • 16
                • BG

                #22
                Re: Punto udes

                OK, puno mi znaci ovo sto ste napisali, cisto da ne idem bas nepripremljen u pogadjanje posla.

                Inace u majstora i njegov servis imam puno poverenje, sto se kvaliteta radova tice, vise puta je dokazao da dobar posao radi.
                E sad kvalitet ima i cenu, ali posto je jos uvek otvoreno vise opcija, svaka informacija mi je dragocena u pogledu vaganja.

                THX !!

                Comment

                • Kobra2000
                  CBC Član
                  • 27.10.2010
                  • 16
                  • BG

                  #23
                  Re: Punto udes

                  Sredjen je auto.
                  Mogu reci da sam zadovoljan, ne bas odusevljen, ali realano...

                  Spolnje lakiranje je uradjeno odlicno, te spolja nema razlike, jednu skrivenu gresku sam uocio na jednom krilu ali na prevoju.
                  Sto se tice hladnjaka klime i motora, stavljeni su novi originalni, kao i nov ventilator.
                  Hauba i vezni limovi novi Ricambi.
                  Farovi su relativno OK, Valeo originalni, ali krpljeni, malo su izgrebani, njih mu je nesto ustedeo...
                  Branik polovan org.
                  Gomila plastike org, nova.

                  Uradjeno regliranje, punjenje antifriza, freona.

                  Provozao sam auto, normalno se ponasa, mehanicki deluje zdrav.

                  Ono sto bode oci, sto se po tim veznim limovima vidi sta je menjano, lakirano, zasticeno i ostalo...
                  Prvenstveno je razlika u tom lakiranju motornog prostora, fabricki je matiran...

                  Takodje se vidi ponesto i na zazorima, mada ni favricki nisu bili idealni.

                  Nije uradjeno u fazonu, nista se ne poznaje, jer se vidi dosta nekih detlaja i detaljcica.
                  Ali meni je pukla cak i kutija osiguraca, kao i zastita za zupcasti....

                  Cena je nesto ispod Tecine procene. opet gomila delova je Ricambi, i samo oni vrede brdo para...

                  Comment

                  • Dzoni_mkv
                    CBC Senator XXL
                    • 29.04.2007
                    • 875
                    • Kraljevo, Pinsk-Belorusija

                    #24
                    Re: Punto udes

                    Mislim da si dobro prosao i pametno uradio. Opet imas auto sa malo kilometara dobro uradjen sa kvalitetnim delovima. Sada samo teraj.
                    You tried your best and failed miserably. The lesson is: never try.

                    Comment

                    • sErGiO
                      Moderator
                      • 30.01.2007
                      • 2769
                      • Neko selo pored Beogr
                      • Alfa Romeo 156SW

                      #25
                      Re: Punto udes

                      To što ti vidiš gomilu stvari nema veze jer si sve vreme bio uz auto, kupovao delove i pratio šta se radi. Neko drugi bi možda primetio 20% od toga što ti vidiš Ako je auto stvarno malo prešao onda samo vozi i uživaj, i naravno pazi da ti se ne desi opet. Mogao bi da slikaš kako to sve sad izgleda kad je završeno

                      Comment

                      • Kobra2000
                        CBC Član
                        • 27.10.2010
                        • 16
                        • BG

                        #26
                        Re: Punto udes

                        Evo par slika, skrenucu paznju na detalje...

                        Lakiranje spolja, jako dobro pogodjeno, cak je i fabricka tekstura (nar. kora) verna.
                        Gledao danas na suncu, majstorski uradjeno, ovde se vidi i mala razlika nijanse na farovima...
                        Prljav je od ove kise...




                        Detalji...


                        Hauba sa donje strane je fabricki matirana, ali je svetlija od ostatka motornog prostora. Da li se to inace lakira ili ne sa donje strane?



                        Kritican deo unutrasnjosti, ovde se vidi da je cackano, vidi se naknadna zastita, i svez lak, BTW rekao bi da nije ni dirao koseve, kao i da je mehanika vozila, manje vise netaknuta...



                        Druga strana, nije mnogo cackan kos sem zamene krila



                        Kako vam se cini?

                        Napominjem da je spolja jako dobro, ali iznutra se vide tri razlicite nijanse mat boje, fabricka, mat sa zamenskih delova, i novolakirane povrsine, na kosu...

                        Comment

                        • Kobra2000
                          CBC Član
                          • 27.10.2010
                          • 16
                          • BG

                          #27
                          Re: Punto udes

                          Pozdrav svima, ponovo

                          Evo vec nekih mesec dana vozikam auto, imao sam jos masu sitnijih i krupnijih intervencija, curenje freona, curenje antifriza, curenje cantre za brisace, pucanje sajle haube, dotezanje svega i svacega, i u principu nije lose ni ispalo. Polako ga dovodim u korektno stanje.

                          E sad jedna stvar me kopka sve vreme.

                          NAime majstor (servis) koji je sve radio je radio i reglazu trapa, i tako preuzeo sam auto kao ispravan na trapu.

                          Posto sam stavio nove zimske gume u to vreme , on je malo vukao u desno i pre i posle udesa.

                          Otisao sam jos jednom kod trapadzije u ovl. Fiat servis Bogunovic, i on mi je cak dva puta vracao auto na masinu i kaze trap je idealno podesen.

                          Posle sam kod vulkanizera zamenio prednje i zadnje gume, koje su doduse skoro nove, presle oko 1000km.

                          I od tada se auto skoro unormalio, skoro jer sad maalo vuce u levo.

                          Ali toliko malo da mogu da vozim i km, a da ostanem u traci.

                          Medjutim imam utisak da prilkom kocenja kocnicama a i motorom, ja moram da drzim volan i da malo skrecem u desno.


                          E sad ovo su jako sitne anomalije, i sa time mogu i da zivim, pogotovo sto su mi nove gume tanje od starih i ocigledno da su loseg kvaliteta (domaca proizvodnja), cim promenom njihovih mesta auto vuce malo na jednu, malo na drugu stranu.

                          Pitanje posle ovolikog pisanija, ako se na stelovanju trapa u ozbiljnom servisu vise puta insistira da je trap u idealnom stanju, pri tom nisu ni znali da je auto havarisan, da li to znaci da je auto posle udesa namesten tj doveden u i ISPRAVNO stanje sto se podvozja tice. Da li se na stelovanju trapa vidi ako prednji i zadnji tockovi nisu u liniji, ili bilo kakve anomalije, koje su posledica udesa?

                          Jos jednom da napomenem da nijedan deo od mehanike i nije menjan na vozilu posle ovog udesa. Nista ne trese, ne drma, auto ide sasvim normalno.

                          Srecna nova!

                          Comment

                          • TECA
                            CBC Senator XXL
                            • 14.10.2007
                            • 2355
                            • Oz

                            #28
                            Re: Punto udes

                            Na reglazi se vidi da li je sve ponovo na svom mestu,a verovatno i da jeste.Problem sa gumama je uobicajen,koliko para toliko muzike.Sto se tice vucenja u stranu pri kocenju,moze biti do neispravnosti kocnica,kako prednjih tako i zadnjih.Ali mislim i da malo preterujes,idealno ne postoji....zaboravi na auto i izivaj u praznicima!

                            Comment

                            • aivan
                              CBC Senator
                              • 28.02.2006
                              • 247
                              • Bograd, Mirijevo

                              #29
                              Re: Punto udes

                              Vrlo moguce da je zbog guma, iako je trap OK.
                              Astra Classic II 1.4 Twinport (ex: Kadett E 1.3i )

                              Comment

                              • legenda
                                CBC Senator XXL
                                • 28.03.2009
                                • 1345
                                • Beograd

                                #30
                                Re: Punto udes

                                Druze,vozis ga kilometar,pa ti vuce cas levo cas desno...baci te Tigrove wintere i kupi krstenu gumu,pa nece ni levo ni desno...nalecice te gume vremenom pa nece vuci,ali ce zato da trese(tesko se i balansiraju)...nemoj uzimati ni Savu eskimo,i one dok ne nalegnu isto vuku

                                Comment

                                Working...
                                X