Veruj mi, sve je više ljudi koji ni na šišanje (kod pravog frizera ) ne idu bez preporuke. I to postaje sve rasprostranjenije. Ljudi su svesni ili imali loša iskustva kada se oslone samo na cenu ili marketing. Moji drugari i ja tako radimo, a delimično svrha ovog forume je i ukazivanje na dobre/loše usluge. Ili možda ja živim u nekom virtuelnom svetu
e da, koliko ih samo ja svaki dan prepravim ili obrisem...
You know your in an E30 when when your gas gauge waves hello to you constantly.
Welcome to the Internet, where everyone is a mechanic, and drives a 10 second car.
Speed's just a question of money. How fast you wanna go?
Šta ćeš, teška vremena, čovek se snalazi kako zna i ume.
Ma mislio sam na 206 njemu je palo na pamet
Sa druge strane, pogledaj postove, servis je gej jer nije dao zamenski akumulator, servisa bole uvo šta ja da radim 3 dana bez auta, servisa...
Ija bih pošandrcao da nemam auto tri dana a treba mi ali ne znam da li bi servis bio kriv za to...
@GadGet Evo ovako, akumulator je danas odnet u servis gde mi je receno da zovnem u cetvrtak oko 12 da se raspitam za njegovo zdravlje Ono sto bih hteo da pomenem, tj. da podelim svoje odusevljenje sa vama, je reakcija mog servisera kod koga sam otisao da skinem akumulaor, posto nisam mogao sam to da ucinim. Em, sto mi je sve to uradio bez naknade, ne racunam par stotina dinara koje sam castio momka koji je to odradio, vec sam od njih (na sopstvenu molbu) dobio jedan polovan akumulator na koriscenje. Kada sam zatrazio da potpisem neki revers, majstor se samo blago nasmejao i odmahnuo rukom. E, takvo poslovanje i izlazenje u susret musteriji je ono sto me odusevljava i sto me prakticno zauvek vezuje za servis, bar dok vozim Renoa. To je ono na sta sam na pocetku teme hteo da ukazem, nije bitno samo kako se posao radi tehnicki, vec i samo ophodjenje prema musteriji, jer prvi utisak je za mene najvazniji i direktno utice na to da li cu se negde vratiti ili ne. Jos jednom, svaka cast za moj servis
i ja sam imao slican problem.Na redovnom servisu pregledan je akumulator,isto Unlimited,i bio je skoro suv,a kupljen je pre 3 meseca.Otisao sam u njihov servis i tu mi je receno da je stavljen pogresan akum.Bio je od 66 ah a treba 75 najmanje i nije na bazi Ca nego je silikonski,pa mi ne prihvataju reklamaciju.Takav treba zato sto moj auto ima dosta opreme.Otisao sam nazad u servis i zamenili su ga novim priznajuci gresku.Za sada je ok,videcemo dalje.Isto mi su nudili njihov akum.dok ne pregledaju moj,ali ja nisam to hteo
Meni je unlimited 66ah posle godinu dana poceo da zeza, nekad posle par sati stajanja ako ne upali iz prve nema, vise verglanja. Sto je najgore desi se da stoji i par dana , a upali normalno na ovom minusu. A imao sam jedan incident onih par dana kada je bilo 10 stepeni.Isto se desava i sa skinutim klemama. Regler i alternator pre godinu dana remontovani/zamenjen. Merio sam i daje 14.6V kad radio auto.
Sad citam ovo uputstvo za garanciju i nisu mi jasne 2 stavke:
1. reklamacija u rezimu dubokog praznjenja (pocetni napon ispod 10v) - jel to znaci da ga napunim kuci pa da ga nosim (cak i ovako prazan daje 12.6V)
2. neispravne instalacije na vozilu - ja sa ovim cudom ne smem da vozim, jer me je ostavio na semaforu, kako to mogu da provere
I jel imate iskustva sa servisima GP unlimited na pancevackom putu i Reli auto Dimitrija Tucovica? Plasim se da mi ne usvoje garanciju, u fazonu ispraznuo si ga x puta do kraja....
Neko rece da do nestanka tecnosti iz akumulatora dolazi ako se prepunjava, a meni jednom majstor rece da je opseg za punjenje od 13.8V do 14.2V, a kod tebe je 14.6V, mala je razlika a mozda pravi problem. Ako je mene slagao majstor, i ja lazem vas
Comment