Problem sa imobilajzerom

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • zvrle
    CBC Senator XXL
    • 01.11.2005
    • 961
    • Beograd, Batajnica
    • Golf 4

    #16
    Re: Problem sa imobilajzerom

    Bio kod draška u zemun polju, kaže da mi je otišla špulna za imobilajzer na instrument tabli.
    Dao mi je broj lika koji to radi, sutra idem do njega da zameni špulnu.
    “Scientists dream about doing great things. Engineers do them.”

    Comment

    • zvrle
      CBC Senator XXL
      • 01.11.2005
      • 961
      • Beograd, Batajnica
      • Golf 4

      #17
      Re: Problem sa imobilajzerom

      Htedoh da spojim sve u jedan post ali ne može.
      Zamenio špulnu, 5000 din. Za sada je ok, videćemo.

      Nakon zamene špulne imam jedan nazovi problem, kada sam danas ponovo priključio dijagnostiku ona je izbacila grešku da imobilajzer ima deo koji nema adresu. Majstor mi kaže da to nema veze jer je orginalna špulna zamenjena novom koja nije fabrička.
      Da li ova greška može da se otkloni i da li mogu normalno da vozim sa ovom greškom?
      “Scientists dream about doing great things. Engineers do them.”

      Comment

      • Pera17
        CBC Početnik
        • 08.05.2018
        • 6
        • Arandjelovac
        • AR

        #18
        Problem sa svim kazaljkama na kontrolnoj tabli.

        Dobar dan svima.Imam jedan malo veci problem,volio bih ako neko moze da mi da neki savet.Imam megane coupe 97 g.desava se da u voznji sve kazalje na satu odu na max pa posle nekog vremena se vrate na nulu,prosto sve pobrljavi.Ja kao laik gledao sam malo po internetu kazu da je masa u pitanju.Samo da napomenen majstor je proveravao vodove na satu i kaze da je sve u najboljem redu.Ako moze neko da mi pomogne gde da trazi masu ispod kontrolne table.Hvala vam na brzom odgovoru.Dragan

        Comment

        • FM III
          CBC Član
          • 28.04.2010
          • 79
          • Beograd
          • Ford Focus mk3,5

          #19
          Masu (-) dobija preko žice. Žica povremeno prekida a majstor kada je gledao bilo je sve OK kao i većinu vremena kada voziš. Biće zeznuto naći gde tačno prekida.

          Comment

          • Pera17
            CBC Početnik
            • 08.05.2018
            • 6
            • Arandjelovac
            • AR

            #20
            Hvala ti na brzom odgovoru.Da li ce pomoci da zamenim celi sat i da li je to uopste moguce ,da li ce kasnije da pali.Ili je problem u zici koja dolazi do sata Kada je majstor proveravao sat nije bio prikopcan na auto.Kaze da je sve uredu sa nekim dijodama koje mogu da prave proble.

            Comment

            • Pera17
              CBC Početnik
              • 08.05.2018
              • 6
              • Arandjelovac
              • AR

              #21
              Ako bi mogao samo da me uputis,gde bi mogla da se nalazi masa(-) ispod kontrolne table,znam za masu u gepeku i glavnu kod motora i na menjacu.Ali ova sto ide na sat da li ima masu ispod kontrolne table il oko volana,posto vidim da zice od istrument table se spustaju u snopu prema volanu.Ako bi mogao da mi kazes odakle da pocnem da gledam.Hvala jos jednom na pomoci.

              Comment

              • FM III
                CBC Član
                • 28.04.2010
                • 79
                • Beograd
                • Ford Focus mk3,5

                #22
                Treba dobar električar da utvrdi da li je problem do same table ili do mase koja odlazi na sat, da ne bi kupovao tablu bezveze. Elktro šemu svog automobila potraži negde na net-u. A za početak pregledaj konektore i očisti ih pa isprskaj kontakt sprejom.

                Comment

                • musko66
                  CBC Početnik
                  • 09.02.2014
                  • 6
                  • Sjenica
                  • citroen c8

                  #23
                  Citroen c8

                  Imam problem na c8 2,0 benzin- plin 100kw. Da podjem od pocetka mozda budem malo i dosadan. Pre 15 tak dana poceo da mi se javlja problem kada stajem (semafor, guzva) auto sam od sebe 3-4 put da gas i ugasi se. Upali normalno ali skoro svako stajanje znaci i gasenje. Pre 3 dana mi se ugasio u samom kruznom toku i nije vise imalo sile da ga upali. Izbacio gresku Engine immobiliser fault. Desilo mi se isto 2 puta u zadnjih 15 dana, ali izvadim kljuc zakljucam- otkljucam auto i on upali bez problema. Ovaj put nista. Majstor (ima originalnu dijagnostiku) ga kacio reprogramirao (kod kljuca....) motorni kompjuter svasta nesto proveravao ali da upali nece. Molim ako neko nesto zna ili je imao slican problem da mi pomogne.

                  Comment

                  Working...
                  X