FAP filter na 1,6 HDI 110KS, 2006

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Put-in
    Banovan
    • 28.01.2009
    • 189
    • Beograd

    #16
    Re: FAP filter na 1,6 HDI 110KS, 2006

    Umesto obične cevi koju su oni zavarili na mesto filtera trebalo je da stave katalizator, jer turbina (koja opet možda nije ni montirana kako treba) stvara potpritisak, i bez katalizatora to pravi problem sondi verovatno.

    Comment

    • Dora
      Nadzornik!!!
      • 24.10.2004
      • 17451
      • Novi Sad
      • FIAT

      #17
      Re: FAP filter na 1,6 HDI 110KS, 2006

      Joooj... Ajde pojasni kako turbina pravi potritisak?
      Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

      https.autogas.rs

      Comment

      • maliomladinac
        CBC Senator XXL
        • 21.11.2008
        • 995
        • Beograd, Zvezdara, Bulbulder

        #18
        Re: FAP filter na 1,6 HDI 110KS, 2006

        Koliko mudrovanja oko FAP-a... Druze, jer ti neko menjao mapu u kolima ili je neko samo isekao filter, zavario cev, a cevcice za merenje diferencijalnog pritiska samo sklonio? To tako nece moci

        Jedino resenje je ubacivanje nove mape, ako i to ne resi problem, proveri protokomer i preko nekog ODB uredjaja iscitaj Live Datu, koliko turbina puni i kako.

        Migun, meni je vec duze vreme cev umesto fitera i auto em sto ide bolje, em sto manje trosi... Nema on sondu posle FAP-a...

        If i was awake, i would think it was a dream!

        Servis mobilnih telefona i prodaja dodatne opreme "Džoki"
        061/665-94-23

        Comment

        • Put-in
          Banovan
          • 28.01.2009
          • 189
          • Beograd

          #19
          Re: FAP filter na 1,6 HDI 110KS, 2006

          Originally posted by maliomladinac
          Migun, meni je vec duze vreme cev umesto fitera i auto em sto ide bolje, em sto manje trosi... Nema on sondu posle FAP-a...
          Na mom bivšem C4 110ks je imao sondu i posle i pre fap filtera, tačnije za jedno od ta dva sam siguran da nije klasična sonda, već neki q... za merenje protoka fap-a. Na nagovor onog što mi je to i radio, ja sam ugradio katalizator. Normalno, nije on to ni prodavao, niti je imao za prodaju (kupio sam polovan ali kao nov na drugom mestu za 50e). On je na svom C4 Picasso stavio samo parče cevi, i njemu je s'vremena na vreme izbacivao grešku u vezi turbine... pošto on radi elektroniku i čipovanje u saradnji sa ovlašćenim Peugeot servisom ovde u BG, oni su mu rekli da mora da ugradi katalizator, zbog nekog podpritiska. Znači, samo prenosim kako su meni rekli. Ja znam da ja nisam imao problem posle skidanja, bez obzira da li sam išao 30km/h ili 200km/h (koliko sam najbrže išao,mereno gps-om). E sad, u međuvremenu je možda program dorađen (najverovatnije), i sada možda nije potrebno da se stavlja katalizator umesto cevi.

          Ja lično mislim da mu turbina nije urađena dobro, ili najverovatnije nije montirana kako treba, i na nekom crevu gubi pritisak prilikom veće turaže.

          Comment

          • maliomladinac
            CBC Senator XXL
            • 21.11.2008
            • 995
            • Beograd, Zvezdara, Bulbulder

            #20
            Re: FAP filter na 1,6 HDI 110KS, 2006

            Nema posle FAP-a nista, ima po jedan merac pritiska pre FAP-a i posle FAP-a. Ako se FAP skine kako treba SW-ski, onda mu ti meraci ne trebaju, cevcice se zapuse i sklone sa strane jer ECU vise ne uzima merenja sa njih. No, nije ni bitno u ovom trenutku. @maximus, ovako ti ne mozemo pomoci dok ne izlozis barem neke podatke. Da li je software-sku ukinut FAP ili ne? Da li ti je protokomer ispravan ili nije? Da li turbina puni kako treba ili ne?

            If i was awake, i would think it was a dream!

            Servis mobilnih telefona i prodaja dodatne opreme "Džoki"
            061/665-94-23

            Comment

            • Put-in
              Banovan
              • 28.01.2009
              • 189
              • Beograd

              #21
              Re: FAP filter na 1,6 HDI 110KS, 2006

              Izgleda da je mximus jedan od onih koji ostave poruku na forumu i ponovo se vrate posle nekoliko nedelja ili meseci da vide šta je neko napisao. Ako nema dodatnih smernica kojima bi uputio ljude na njegov problem, onda ne može očekivati nikakvu pomoć, a mi se raspisasmo i.

              Comment

              • Dora
                Nadzornik!!!
                • 24.10.2004
                • 17451
                • Novi Sad
                • FIAT

                #22
                Re: FAP filter na 1,6 HDI 110KS, 2006

                Polako, ima ih koji rade preko dana i nemaju net na poslu
                Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                https.autogas.rs

                Comment

                • maksimus
                  CBC Početnik
                  • 21.01.2011
                  • 9
                  • banjaluka

                  #23
                  Re: FAP filter na 1,6 HDI 110KS, 2006

                  ljudi radim. beba u kuci.
                  prvo je eliminisan softverski, pa posle isecen.protokomer je ociscen pre par dana po savetu. problem je sto ne prijavljuje nikakvu gresku.
                  turbinu nisam proveravao. problem se desava selektivno. dok sam u gradu ide ok, bez obzira na obrtaje. na otvorenom u 50 km puta 10 puta izgubi vucu pa je opet vrati na 90-100-120, kako kad.
                  covek koji je posle gledao je rekao da je lose zavareno kad je iseceno, da cak ima i rupica.
                  sto se tice premestanja katalizatora, mislim da to nije moguce, tako mi je rekao majstor.

                  Comment

                  • maksimus
                    CBC Početnik
                    • 21.01.2011
                    • 9
                    • banjaluka

                    #24
                    Re: FAP filter na 1,6 HDI 110KS, 2006

                    moj najveci problem je sto sam to sve uradio u Bg-u, a ja zivim u BL. ovde nisam mogao naci polovnu turbinu.

                    Comment

                    • Put-in
                      Banovan
                      • 28.01.2009
                      • 189
                      • Beograd

                      #25
                      Re: FAP filter na 1,6 HDI 110KS, 2006

                      Pogledaj da li je prikačen modul (ili kako se već zove) na koji su prikačeni senzori (creva) koja su išla do FAP filtera. Moguće je da su majstori sklonili taj deo jer su mislili da je višak, pošto su FAP skinuli. Creva jesu višak ali taj modul gde creva idu nije višak. I pogledaj da li može (kada smanji snagu) da ide preko 3000 obrtaja (u leru, svejedno), ako neće to znači da ga nešto tera u "limp mode" (najverovatnije taj modul ako su ga skinuli). Ako hoće preko 3000, onda je najverovatnije turbina loša, ili loše povezana pa neko crevo gubi pritisak. Ajd' pa javi brzo.

                      Comment

                      • maliomladinac
                        CBC Senator XXL
                        • 21.11.2008
                        • 995
                        • Beograd, Zvezdara, Bulbulder

                        #26
                        Re: FAP filter na 1,6 HDI 110KS, 2006

                        Ta turbina ima varijabilnu geometriju, vrlo moguce da glavi(licni video i probao na 407 2.0HDi). U svakom slucaju moraces da proveris kako radi turbina.
                        Da su skinuli senzore diferencijalnog pritiska onda bi uvek bagovao, a ne samo ponekad. Ujedno proveri i EGR da li je prljav. Moguce da zaglavljuje.

                        If i was awake, i would think it was a dream!

                        Servis mobilnih telefona i prodaja dodatne opreme "Džoki"
                        061/665-94-23

                        Comment

                        • maksimus
                          CBC Početnik
                          • 21.01.2011
                          • 9
                          • banjaluka

                          #27
                          Re: FAP filter na 1,6 HDI 110KS, 2006

                          u leru radi sve ok. kad prebaci u taj limp mod, kako ga zoves, nece preko 2600 obrtaja. dok ne dodje do te brzine kad se pojavi problem, vuce super. znaci sve do neke brzine koja u tom trenutku postane konstantna. onda gubi pa opet vraca, i tako.

                          Comment

                          • Put-in
                            Banovan
                            • 28.01.2009
                            • 189
                            • Beograd

                            #28
                            Re: FAP filter na 1,6 HDI 110KS, 2006

                            "Limp mode, safe mode..." il ikako ga već ko krsti je zaštita motora kada nešto nije kako treba, pa ga komp sam limitira na 2500-3000 obrtaja. Meni se dešavalo a uvek posle 300km uđe u limp mode jer su bajni majstori koji su stavljali katalizator otkačili i stavili u gepek senzor diferencijalnog pritiska (hvala maliomladinac na podsećanju). Jednom mi je dimio i vuko ko mrtav konj samo zbog toga što je popustila šelna za crevo koja iz turbine gura vazduh u motor, pa nije punila dovoljno. Da je EGR, najverovatnije bi prikazao neku grešku. Meni npr nije prikazao nikakvu grešku a limitirao me.
                            Ali kako reče Paja Vujusić, najbolje da odeš do majstora da proveri prvo turbinu, ako je sve ostalo na mestu.

                            Comment

                            • maksimus
                              CBC Početnik
                              • 21.01.2011
                              • 9
                              • banjaluka

                              #29
                              Re: FAP filter na 1,6 HDI 110KS, 2006

                              da bih te stvari proverio trebace malo vremena pa cu se javiti.
                              danas sam bio na dijagnostici( nista ne pokazuje ), a covek kod koga sam bio pretpostavlja da softverski nije uradjeno kako treba i da kad treba da izbaci gresku ne uradi to, nego izgubi vucu... sto je meni tesko za shvatiti.
                              mozda je stvar u tome da turbina od 407-ice nije potpuno kompatibilna sa volvovom pa da se tu javlja problem.majstor iz Bg-a to naravno ne podrzava( njega sad naravno cujem samo tel.)

                              Comment

                              • zverko
                                CBC Senator XXL
                                • 19.08.2005
                                • 7085
                                • BGD
                                • Audi A4

                                #30
                                Re: FAP filter na 1,6 HDI 110KS, 2006

                                polovna turbina je uvek macka u dzaku...
                                deutsche gemacht-gut gemacht...

                                Comment

                                Working...
                                X