Pitajte ovde!!!

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • *Egon*
    CBC Senator XXL
    • 31.12.2004
    • 1232
    • Beograd, Dorcol, N 44

    #16
    2. 200-250 eura
    Garaza
    1996 SAAB 900 NG Cabrio

    Comment

    • Uros Piperski
      CBC Senator XXL
      • 31.01.2005
      • 2978
      • Beograd

      #17
      5. Sacekati koji minut pre gasenja motora da bi turbina prestala da se vrti. Ako se motor ugasi pre nego sto ona prestane da se vrti, lezajevi ce joj ostati bez ulja i svaki put ce se pomalo ostetiti.
      Ne treba ni turirati motor motor na leru jer tada ulje izbija kroz zaptivace i prlja interkuler i ostatak u****.


      RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

      Comment

      • Danilo
        CBC Senator XXL
        • 02.10.2004
        • 908
        • Beograd, Dorcol

        #18
        Da li je istina da Fiat Tipo 1.6 SOHC ima bregastu od 267* i da li se ta bregasta moze staviti na glavu motora 1.1 (128A) i da li bi se ona u toj kombinaciji ponasala kao "sporska" bregasta, jer je kod Yuga standardno 244* (?) ??
        www.blindmanmotorsport.com

        Comment

        • itza
          CBC Senator XXL
          • 28.12.2004
          • 658
          • Beograd - Paviljoni(blok 7a)
          • -

          #19
          simptomi crkavanja uljne pumpe ?
          satitj za pritisak ulja mi looduje ..
          menjao sam ulje i filter skoro .. ali i dalje isto .. chak je i lampica pochla kasnije dami se gasi prilikom paljenja ?

          bregasta mi je u bloku ali o5 .. opruge .. klackalice .. ne bih voleo bash da rade bez ikakvog podmazivanja ...
          "Brano sine , vozi POLAKO..."

          Comment

          • zec
            CBC Senator XXL
            • 05.01.2005
            • 450
            • bgd

            #20
            i meni je pocela kasnije da se gasi lampica za ulje od kako je zahladnelo a imam 10-40 castrol (kupljen kod uvoznika delova za hondu)
            "If everything seems under control, you're just not going fast enough."

            Comment

            • Darko_NS
              CBC Senator XXL
              • 02.12.2004
              • 557
              • Srpska Atina

              #21
              jedna molba od mene ovom prilikom, zamolio bih nekog eksperta dobre volje da mi se javi na PP ili moze i ovde na topic a da se razume u chip tuning turbo diesel CR motora, zelim da saznam i interesuju me neke stvari oko toga, pa bi bilo zaista lepo ako bi mi neko dao objasnjenje narodnim jezikom na par mojih pitanja!!

              hvala unapred

              Comment


              • #22
                Molim odgovor (uz obrazlozenje) + nesto vise o firmi Ecauto, ako ima kakvih informacija

                Ulje je "Ecauto" - Francuska
                15W 40
                API SF/CC
                Da li je upotrebljivo za Yugo Tempo 1.1, 1999. god. - LPG ?

                Cena: 450 din/5L !!!!

                Pozdrav...

                Comment

                • M-power
                  Moderator
                  • 10.01.2005
                  • 10060
                  • Bg; Banovo Brdo
                  • CorsaC, astra H,

                  #23
                  Pa moze da prodje za yuga, gradacija je pogodna za njegov motor.
                  Po API specifikaciji (americkog instituta za naftu) to ulje je odavno van upotrebe za dizel motore, dok je danas namenjeno samo za benzijske iz 80-tih godina- ne novije. Bez obzira sto ti je yugo iz 99 god. njegov motor je konstrukcijski iz 80-tih pa ga mozes slobodno koristiti. Cena jeftinija od tocenog . Predpostavljam da su stare zalihe iz Francuske. Eventualno pogledaj datum proizvodnje ako ga ima negde utisnutog.
                  To date there has never been a faster car built for the public road and,
                  it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                  Comment

                  • Stefan1
                    CBC Veteran
                    • 27.10.2004
                    • 137
                    • Beograd

                    #24
                    Mene interesuje sledeca stvar.
                    Sta se desava kad u auto kome treba 98 octanski benzin sipas 95 oktanski benzin.
                    U katalogu pise "95 octane fuel can be used if not availible 98 octane fuel,but engine power output will be slighty reduced"
                    sto znaci u prevodu "95 oktanski benzin moze da se koristi ako nema 98 octanskog ali snaga motora ce biti malo smanjena".
                    Ako se snaga smanjuje za 3-5% onda prakticno nije nikakv problem tociti 95 oktansku corbu
                    Ne pominju se drugi nus efekti a mene interesuje da li ih ima?
                    Nacuo sam da moze da se desi da motor cudno "klokce",nesto zbog sagorevanja posto je predvidjen za 98 octane gorivo.

                    Tako da ima li drugih nus pojava sem smanjenja snage ako u motor predvidjen za 98 octansko gorivo tocis 95 oktansko gorivo.

                    Comment

                    • Uros Piperski
                      CBC Senator XXL
                      • 31.01.2005
                      • 2978
                      • Beograd

                      #25
                      To "kloktanje" je JAKO stetno za motor i ako se cuje prilikom upotrebe benzina nize oktanske vrednosti ne treba vise koristiti takav benzin. Ako je u pitanju karburatorski auto sa razvodnikom, to se mozda moze srediti pomeranjem ugla predpaljenja. Ukoliko je neki auto sa ubrizgavanjem obicno se ne moze nista uraditi.
                      Ako se ne cuje "kloktanje" moze se pretpostaviti da je sve ok, ali postoji i kloktanje koje se ne cuje tako glasno a opet je stetno


                      RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

                      Comment

                      • Stefan1
                        CBC Veteran
                        • 27.10.2004
                        • 137
                        • Beograd

                        #26
                        cekaj ako u katalogu pise da moze da se koristi i niza oktanska vrednost a da ce pri tom biti smanjena snaga,a ne pominje se nikakva dodatne nus pojava,znaci li to da nece biti kloktanja?

                        Comment

                        • luka.l
                          CBC Senator XXL
                          • 30.09.2004
                          • 490
                          • Beograd
                          • ВАЗ 21213

                          #27
                          Ne. Ne znaci. Moze ga biti, a i ne mora. U ostalom, oni racunaju na gorivo odredjenog kvaliteta...koje u opste ne mora da se podudara sa ovdasnjim.
                          - "Dobar dan. Dobro ste. Kako sam ja?"
                          - "I vi ste dobro."

                          Comment

                          • *Egon*
                            CBC Senator XXL
                            • 31.12.2004
                            • 1232
                            • Beograd, Dorcol, N 44

                            #28
                            Problem nastaje zbog toga sto nase gorivo nema ni tih 95 oktana
                            Garaza
                            1996 SAAB 900 NG Cabrio

                            Comment

                            • sw.brick
                              CBC Senator XXL
                              • 09.10.2004
                              • 8141
                              • Beograd, barajevo-zemun
                              • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                              #29
                              nisi rekao koji je auto, sistem menadzmenta rada motorom u pitanju a to je glavni faktor za odgovore na tvoja pitanja.

                              nema nikakvih nus pojava sve dok je ista vrsta benzina, odnosno ne sme da se mesa olovni - bezolovni.

                              kliktanje je odavno reseno kod benzinskih motora jos sa ECU sistemima od pojave katalizatora (bilo nuzno jer je uvodjenje bezolovnog stvorilo masovno taj problem) i to je samoadaptivna funckija ECU odnosno elektronika resava perfektno.

                              moze da se pojavi mali gubitak snage, tih nekih reda 5% pri nekim okolnostima upotrebe (voznja punim gasom npr uzbrdo sa opterecenim autom) ali i ne mora -iz prakse.

                              stetnih nuspojava nema osim sto obicno nize oktanska goriva su i nize energetska pa se kolicinski trosi vise litara za istu razvijenu snagu motora.

                              obicno je i nize oktansko gorivo jeftinije pa se tako i to kompenzuje, dodje na isto u parama obicno.
                              inace potrosnja se moze razlikovati od benzina do benzina (istog tipa, istih oktana) razlicitih rafinerija i do 20% i to se smatra normalnim, uobicajenim.

                              sve ovo pricam za iole modernije konstrukcije auta i motora od negde kraja 80tih pa naovamo koji imaju ECU, knock senzor, multiplex paljenje (digitalno) i citav niza zastitnih softvera bas za takve situacije i koji mogu da koriste maltene bilo koji benzin.

                              ako je fabrika napisala u uputstvu da moze i 98 i 95 oktana verovatno znaci da je sistem dovoljno moderan da sam moze da analizira rad motora i izvrsi prilagodjavanje parametara upravljanja u letu bez ikakvih stetnih posledica.

                              (kod Bosa to je vec od LH sistema, i svi Motronici- od negde 1983.godine pa naovamo svi ECU su samoadaptivni) i takvi motori neosetljivi na ppitanje oktana).
                              volvo
                              945 SE turbo lpg
                              344 GL lpg

                              Comment

                              • Danilo
                                CBC Senator XXL
                                • 02.10.2004
                                • 908
                                • Beograd, Dorcol

                                #30
                                Yugo 55, karburator, izmedju 1500-2500 rpm auto se cuje kao dizel, i jako lose vuce, prakticno ne vuce uopste da bi onda potegao snazno (osecaj kao da ima veliku turbo rupu ) i onda sve radi OK.

                                Auto je presao 23k duze vreme nije vozen, da li mu je potrebano stelovanje ventila i paljenja ili je nesto drugo? Mozda cisvenje karburatora?
                                www.blindmanmotorsport.com

                                Comment

                                Working...
                                X